تعبیر دعا در خواب ابن سیرین

ما در سال 2021 برای بزرگ ترین مترجمان مانند ابن سیرین، النابلسی، ابن شاهین و الوسیمی به شما تعبیری رایگان از خواب و رؤیا ارائه می دهیم و شامل تعبیر نمادهای مختلف همانطور که در کتب مفسران آمده است.

تعبیر نماز در خواب ابن سیرین دیدن نماز در خواب دیدن نماز جماعت در خواب در حال نماز در مسجد نماز جماعت در خواب نماز جمعه در خواب نماز جمعه در خواب ورود به مسجد برای خواندن نماز در خواب و خواندن سوره خواب عبادت شده از وقت نماز در خواب ناتوانی نمازگزار در خواب نماز خواندن در کعبه در خواب نماز خواندن بر قبر در خواب نماز خواندن با کفش در خواب تحلیل روانشناختی دیدن نماز در خواب یک رویا دعا در یک مکان کثیف در خواب دعا در کلیسا در خواب

چشم انداز نماز برای افراد مجرد، برای افراد متاهل، برای زنان باردار، برای زنان مطلقه، برای مردان مجرد و متاهل، چه در مسجد، قطع نماز صبح، نهار، شام، سحر، مرده، جنازه، عید، بیشتر توسط ابن سیرین

تعبیر دعا در خواب ابن سیرین

  1. اگر ببیند که بدون عذر نشسته نماز می خواند، کار او را نمی پذیرد.
  2. اگر او را می دید که از پهلوی او نماز می خواند، بیمار بود.
  3. و اگر ببیند در حال مسافرت نماز می خواند، بسیار ترسید.
  4. و اگر در خواب ببیند که امام در حال رانندگی با مردم نماز می خواند، اگر در حال جنگ باشند، پیروزند.
  5. اگر خود را در حال نماز در باغ میوه ببیند، از خداوند طلب آمرزش می کند.
  6. اگر در خواب ببیند که در زمین زراعتی نماز می خواند، خداوند بدهی او را بر آن می پردازد.
  7. و اگر ببیند که در قتلگاه در غسالخانه نماز می خواند، نشان دهنده فسادی است که انجام داده و گفته می شود پسری او را اذیت کرده است.
  8. و اگر در خواب دید که نماز اجبار را از دست داد و جایی برای صرف آن نیافت، به آنچه می خواهد نمی رسد.
  9. و اگر ببیند که نماز را به صورت گروهی مستقیم می خواند، زیاد می شوند و تسبیح و تسبیح می کنند که حق تعالی فرمود: (ما منزه و ما سبحان).
  10. و اگر دید که واجب را ترک کرد، برخی از قوانین را کم شمرد.
  11. سجده در خواب دلیل پیروزی و توبه از گناهی است که در آن مرتکب شده است و دلیل بر کسب درآمد و دلیل بر طول عمر و رهایی از خطر است.
  12. و اگر خود را در مقابل خدای متعال در کوه تعظیم ببیند، مرد تسلیم ناپذیر را پیروز می کند.
  13. و اگر ببیند که غیر خدای متعال را عبادت می کند حاجتش برآورده نمی شود و اگر در جنگ باشد تسلیم است و اگر تاجر باشد زیان دیده است.
  14. و اگر ببیند که به نماز ایستاده و تا وقتش زانو نزده است، زکات واجب را پس انداز می کند و نمی پردازد.
  15. و اگر در خواب ببیند که نماز می خواند و عسل می خورد، در حال روزه نزد همسرش می آید.
  16. و اگر ببیند که در تشهد نشسته است، غم او را برطرف کرده و حاجتش را برآورده کرده است.
  17. و اگر ببیند که سلام کرد و نماز را تمام ترک کرد، از نگرانی بیرون می آید.
  18. و اگر در خواب ببیند که به سوی کعبه نماز می خواند، بیانگر اخلاص دین اوست و در نماز بیانگر آن است که با انجام برخی از گناهان کبیره، پشت سر اسلام را رد کرده است.
  19. و اگر ببیند که رو به قبله نیست، از آن شرم دارد، زیرا زیرا اگر در جهتی غیر از قبله نماز بخواند، جز اینکه در هنگام تلاوت قرآن، به عنوان غذای فریضه حج، لباس سفید بپوشد. به خاطر این که خداوند متعال فرمود: «هرجا رفتند وجه خداست».
  20. و اگر کسى که امام نیست در حال بیدارى ببیند که مردم را به نماز مى برد، ولایت مستحق حال شریف است و تسلیم است.
  21. و اگر در نمازشان کم یا زیاد یا تغییری در ولایت خود ببیند و فقر و بلا از دزدان به او برسد، اگر با آنها ایستاده در حال نشستن نماز بخواند، کوتاهی نکند. حقوق و آنها هستند. به سمت راست او نروید، یا بینایی او را نشان ندهید که او از مریض مراقبت می کند
  22. اگر با مردم نشسته در حال ايستاده نماز بخواند، در كاري كه به او مربوط مي شود، مي افتد و اگر با ايستادگان و مردم نشسته نماز بخواند، از نظم غني و فقير تبعيت مي كند. و اگر نشسته و نشسته با آنها نماز بخواند غرق یا دزدی یا بی لباسی می شوند.
  23. و اگر ببیند که با زنان نماز می خواند، از کردار مرد ضعیف پیروی می کند، اگر مادرش با مردم در کنار او باشد یا دروغ گفته باشد و لباس سفید داشته باشد و رفتارش رد کند و نخواند. نمازش را می خواند و انجام می دهد. پیر نمی‌شود و می‌میرد و مردم برای او دعا می‌کنند و همین‌طور اگر زن ببیند که او مردان را رهبری می‌کند، می‌میرد زیرا زن بر مرد سبقت نمی‌گیرد مگر با مرگ.
  24. و اگر والی ببیند که مردم را رهبری می کند بی دفاع است و هر که با زن و مرد نماز بخواند نسبت به مردم انصاف دارد اگر صلاحیت آن را داشته باشد در غیر این صورت واسطه و مصالحه بین مردم خواهد شد.
  25. و هر که در خواب بیند که بر نماز با مردم مهر بزند، وصیتش کامل است. به عنوان میراثی که حق تعالی فرمود: «وَ یَجْعَلْنَهُمْ أَمْمَاً وَ یَجْعَلْهُمْ هُمْ وارث».
  26. و اگر ببیند که او مادر مردمی است که نمی‌خوانند، چیزی می‌خواهد که نمی‌یابد.
  27. و اگر ببیند که بر بام با مردم نماز می خواند، به کسانی که در واجبات یا صدقه شهرت دارند، نیکی می کند.
  28. و اگر ببیند که با استغاثه نماز می خواند، باید نماز بخواند و اگر بدون نام خدا نماز می خواند، به رایه بخواند.
  29. و اگر ببیند که برای فرزندش امتیاز زندگی می‌خواند، به فرموده حق تعالی: «چون پروردگارش را ندا داد، در نهان ندا داد».
  30. و نماز نیک دلیل بر دین نیکو، و قنوت دلیل بر طاعت و تکرار ذکر خداوند متعال دلیل پیروزی است، به خاطر فرموده او: «وَ یَذْکُرُوا اللَّهَ کَثْرَاً وَ یُتُسْتُوا بَعْدَ الظَّلَمِ».
  31. هر کس در خواب ببیند که از خداوند استغفار می کند، پسری حلال را ملاقات می کند که خداوند متعال فرمود: (از پروردگارتان آمرزش بخواهید که او بخشید).
  32. و اگر ببیند که نمازش تمام شد و خداوند برای صورت او به طرف قبله استغفار کرد، درخواست او مستجاب می شود.
  33. و اگر زن را ببیند که گویا برای گناه تو استغفار می کند، به روایت زلیحه متهم به نافرمانی و فجور است.
  34. و اگر دید که سبحان الله می گوید، او را از غم و اندوهی که از آن حساب نمی کند دور کن.
  35. و اگر در خواب ببیند که تسبیح خود را فراموش کرده است، به خاطر این که خداوند متعال فرمود: «اگر او نبود از تسبیحین می شد» یا در تنگنا می افتاد.
  36. و اگر در خواب ببیند که گویا خدایی جز خدا نیست، آسودگی او از اندوهی است که در آن است و بر شهادت مهر می زند.
  37. و اگر ببیند که بر خدا تکبر می‌ورزد، نزد او می‌آید و مخالفان او را یاری می‌رساند.
  38. و اگر ببیند که خدا را شکر می کند، دین خود را به نور و هدایت نورانی می کند.
  39. و هر که در خواب ببیند که گویا خدای تعالی را شکر می کند، قوت می یابد و بر فیض می افزاید، هر چند صاحب این خواب، حاکم شهر شلوغ و فرمانروای آن باشد، به این که حق تعالی فرمود: «و من شکر او را به نیکی. شهر خدا بخشنده است. و گفته شد هر که دید از نعمت پسر خدا را شکر می‌کند، می‌گوید: سبحان الله که اسماعیل را به من پیری داد.
  40. هر کس در خواب نماز جمعه بخواند، به سفری تنگ سفر می کند و به نیکی و عدالت و رزق و کرم دست می یابد.
  41. هر کس در خواب نماز جمعه را ببیند، کارهای گوناگونش برایش جمع می شود و بعد از مصیبت رنج می برد.
  42. و هر کس در خواب ببیند که نماز را تمام کند و آن را بجا آورد، از جانب خداوند فضل و روزی فراوان می یابد.
  43. و اگر ببیند که در خانه و محل یا قریه خود در مسجد نماز جمعه می خوانند و تکبیر و رکوع و رکوع و تشهد و سلام بشنود و ببیند که مردم دارند. از نماز برگشت، سپس فرماندار این منطقه برای او عزل شد.
  44. و اگر بیند که نماز را به یاد آورد، عزت و جلال پیدا می کند، چنان که حق تعالی می فرماید: «حافظین نماز را حفظ می کنند».
  45. و اگر ببیند در حال نماز است و از مسجد خارج شود، به خیر و روزی می رسد، چنانکه حق تعالی فرمود: (اگر نماز تمام شد، در زمین متفرق شوید و فضل خدا را بطلبید و خدا را به خاطر آن زیاد یاد کنید). . موفق باشید.»

خواب دعا کردن

تعبیری بیش از یک دارد، بر حسب مکان نماز، وقت و موقعیت متفاوت است، اما به طور کلی این خواب حکایت از خیر دارد و معنای معجزه را برای هوشیار دارد. دعای این مرد

دیدن کسی که در خواب نماز می خواند

می گویند صاحب خواب با انسان های پاک و دل های پاک و مومن و اخلاق نیکو پاک ملاقات می کند و از آنها بهره می گیرد و نشان از حضور انسان های شریف در محیط خود است.

نماز خواندن در مسجد در خواب

به غلبه بر تمام کارهای دشوار و غیرممکن و همچنین به پیروزی های بزرگی که در زندگی تجاری خود به دست خواهد آورد، به عقب نشینی رقبای خود از او و رها کردن او در شرایط خود و موفقیت او در غلبه بر همه موانع اشاره دارد. . . که بیانگر شادی و سود حاصل از موفقیت است.

نماز دسته جمعی در خواب

کسی که در خواب نماز مجلس را می بیند به معنای از بین رفتن تمایل، موقعیت کج، نوع دوستی و در نتیجه افرادی است که فکر می کند هستند، اما با دادن فرصت به آنها متوجه می شود که چقدر اشتباه کرده و سوء تفاهم آنها را درک می کند. احساس شرم خواهد کرد این خواب به این معنی است که بیننده ای که معتقد است آنها…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا