تعبیر کتک زدن در خواب

تعبیر کتک زدن در خواب برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار برای زن مطلقه، خواه ناشناس به صورت ضربه بزند یا او را بشناسم، پدر دخترش را بزند، زن بزند، مادر. دختر دخترش را زد

تعبیر کتک زدن در خواب

  1. زدن شمشیر در خواب به غلبه بر دشمنان تعبیر می شود و کتک زدن بیانگر تغییر است و کتک زدن معلوم و نیکویی است که ضربه خورده برنده شود.
  2. هر کس در خواب ببیند که فرشته چوبی به او می زند، پادشاه او را می پوشاند و اگر به پشت او بزند، از طرف او قرض او را می پردازد.
  3. و اگر به ناتوانی او را بزند او را به عقد زنی در می آورد و ضرب به موعظه تعبیر می شود و اگر بر جمجمه او بزند کتک زن هر چه بخواهد پیروز می شود.
  4. ضرب و شتم با دعا توضیح داده می شود و هر کس به الاغی که سوار آن بود بزند، تا بعد از سؤال و دعای خدا چیزی نمی خورد و زدن غیر از زن تحت امر او برای کتک کننده منفعت است.
  5. هر کس در خواب خود را کتک زده ببیند، دلیل خوبی است، اگر کتک خورده از فرشتگان یا مردگان نبود.
  6. زدن با نی یا راه رفتن بد است زیرا از پوست ساخته شده است.
  7. هرکس دیگری را بزند یا شلاق بزند، یعنی ادب سیلی را می داند و کتک زدن در خواب تعبیر به مسافرت می شود.
  8. و هر که خواب ببیند به زمین می زند، یعنی سفر می کند و هر که ببیند در خواب صد تازیانه زد، یعنی زنا کرده یا مبادرت به این کار کرده است.
  9. هر که در خواب چهل تازیانه خورد، مشروب خورده است و هر که در خواب هشتاد تازیانه خورده باشد، به زنان پاکدامن تهمت زده است.
  10. و محله زدن مرده قوت دین اوست و هر که ببیند مرده او را زده بهتر از سفر می شود.
  11. هر که او را بزند مرده است از طرف او قرضش را می پردازد و ضربه زدن بدون درد و خراش لباس او در زمستان است.
  12. ضربه زدن به حیوانی که لایق آن است برای آن نظم و انضباط است و ضربه زدن به حیوانی که لایق آن نیست پرخاشگری و نادانی است.
  13. و هر کس ببیند که او را زده و نداند کیست، پول و نیکی می‌گیرد و نو می‌پوشد.

تعبیر ضرب و شتم در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا