تعبیر قبر در خواب

معنی قبر برای زن مجرد برای زن متاهل برای زن باردار باز قدم زدن در میان قبور امام صادق در خانه حفر قبر میت و دفن زیارت قبر پدر توسط ابن سیرین

تعبیر قبر در خواب

  1. قبر در خانه نشانه قوی اتحاد بیننده، شکست یا مرگ یک فرد در خانه است و ممکن است نشان دهنده ضعف ایمان یا جدایی بین همسران باشد.
  2. قبر در خواب دیدن آن خوشایند نیست و فال بد و بدی است زیرا به مصیبت و زیان و مرگ و تفرقه اشاره دارد.
  3. قبر باز به معنای پریشانی، مصیبت یا اندوهی است که به زودی بر بیننده وارد می شود و قبر سفید حکایت از مرگ، فقدان یا جدایی بیننده و عزیز او دارد.
  4. و قبری که گلها را بر آن نهاده اند، خبر از نزدیک شدن به پایان غم و نگرانی و ظهور نیکی و آسایش می دهد.
  5. هدایت بیننده به قبر شخص نشان دهنده از دست دادن پول و عدم علاقه است
  6. ایستادن بر قبر حکایت از فتنه در دین یا خانه دارد.
  7. زنده دفن در قبر به معنای پریشانی و نگرانی و مصیبت بزرگ است و بیرون آمدن از قبر به معنای نجات و کندن قبر به معنای ازدواج با زن بخیل است.
  8. قبر در خواب زن مجرد، نشانه یأس، ناامیدی و کمبود فرصت در ازدواج است.
  9. قبر در خواب زن متاهل جدایی از شوهر را به تصویر می کشد و دفن شوهر به این معنی است که زن متولد نمی شود.
  10. قبر باز در خواب برای یک زن متاهل نشان دهنده بیماری او است و خروج کودک از قبر خبر از بارداری او می دهد.
  11. قبر در خواب زن حامله ستوده و نیکو است، زیرا به معنای زایمان آسان و طبیعی است و کندن قبر خبر از رسیدن خیر می دهد و پرکردن آن به معنای رفع غم و اندوه و راه رفتن بین قبر است. امان و امان، ایستادن بر قبر به معنای برآورده شدن آرزو و امنیت است و خروج از قبر به معنای آمدن خیر و ورود به قبر حکایت از زندگی جدید دارد.
  12. قبر باز فقر و بی پولی و بدشانسی در خواب مرد است و افسردگی و غم و بدبختی در خواب زن.
  13. زیارت قبور بیانگر این است که بیننده از زیارت کننده او بهره و خیر می برد و اگر مجرد باشد ممکن است بشارت دهنده ازدواج باشد.
  14. راه رفتن در میان قبور به معنای از دست دادن مالی و سلامتی و غفلت در لغزش ها و هوی و هوس است و یا ممکن است به تنهایی بیننده و زندگی بدون دوستان و خویشاوندان اشاره داشته باشد.
  15. دیدن قبر خود در خواب به این معنی است که به دنیا چنگ می زنید یا هشداری است به شما از نزدیک بودن تاریخ و مرگ و یا اینکه به بیماری مبتلا می شوید که به زندگی شما پایان می دهد یا تنها و فقیر زندگی می کنید و دفن می کنید. تو یعنی زوال عشق غم و بلا و زنده به گور شدن یعنی بدشانسی و شکست.
  16. قبر در خواب به چند صورت تعبیر می شود که مهم ترین آنها زندان، خانه، ازدواج و سفر است
  17. دیدن سکونت در قبر در خواب بیانگر حبس یا حبس است
  18. دیدن بنای قبر در خواب بیانگر ساختن خانه است
  19. دیدن حفر قبر برای مجرد نشان دهنده ازدواج است.
  20. اگر کسی خواب ببیند که بر سر قبر ایستاده است، بیانگر آن است که مرتکب گناه شده است
  21. کندن قبر در جایی که دیواری نباشد و در آن خواب باشد نشانه آخرت است و اما دخول در آن حکایت از نزدیک شدن مدت دارد.
  22. دیدن حفر قبر بر پشت بام در خواب، نشانة طول عمر است
  23. هر کس در خواب ببیند که قبری را دفن می کند، عمرش طولانی و سلامتی او پایدار است
  24. و هر کس در خواب ببیند که او را زنده در قبر دفن می کنند، بیانگر پریشانی و پریشانی است
  25. دیدن حفر قبر در خواب، بیانگر درخواست چیزی است، اگر قبر عالمی باشد، علم به او می رسد و اگر قبر ثروتمندی غنی باشد، اگر به صاحبش برسد. قبر و او را زنده ببیند، نشانگر مال حرام است و اگر او را مرده ببیند به هدفش نمی رسد.
  26. دیدن کندن قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم، بیانگر تجدید سنت است، اما اگر استخوان ها شکسته شود، بیانگر بدعت و گمراهی است.
  27. اگر در خواب قبر خود را ببینید بیانگر اندوه و نگرانی است و بیانگر آن است که دشمنان در انتظار شما هستند.
  28. دیدن نگاه کردن به یک قبر خالی نشان دهنده ناامیدی یا از دست دادن دوستان است
  29. دیدن قبور معلوم حکایت از حقیقت دارد.
  30. منظور از قبور مجهول، قوم منافق است، به فرموده خداوند متعال (وَ لَا أَنْتَ لَمْ سَمَعُونَ الْقَبْرِینَ).
  31. زیارت قبور در خواب به زیارت زندانیان اشاره دارد
  32. دیدن باران بر قبور در خواب، نشانه رحمت خداوند به بندگان است
  33. دیدن قدم زدن بر روی قبر در خواب بیانگر ازدواج ناخوشایند یا مرگ زودهنگام است
  34. هر که در خواب خود را در قبر ببیند که زنده است مواظب خود باشد زیرا ممکن است زندانی شود.
  35. هر کس قبر را در خواب بسازد خانه اش را بازسازی می کند یا بنای آن را کامل می کند و هر کس قبر را در حال مجرد بسازد زنی پیدا می کند و با او ازدواج می کند.
  36. بیننده خواب که در خواب می بیند که جلوی قبر ایستاده است بدون اینکه حرکت کند، نافرمانی یا معصیت خدا کرده است و باید مراقب اقدامات بعدی باشد.
  37. خواب بیننده ای که در خواب در زمینی بی حصار قبر می کند، خوابش حکایت از آخرت دارد، یعنی از اینجا می توان اشاره کرد که ساعت مرگ او نزدیک است.
  38. قبرهایی که انسان در خواب می بیند و افراد حاضر در آن ها را می شناسد، دلالت بر خیر و خوبی در میان دوستان دارد.
  39. کندن قبر در خواب، بیانگر عمر است و هر که در خواب قبر را زیارت کند اسیران را زیارت می کند و اگر در خواب بیننده بر قبری باران ببارد، خوابش نشان می دهد که بر آن مرده رحمت خواهد آمد.
  40. سلامتی و عمر طولانی از اقبال کسی است که در خواب قبرها را ببندد یا ببندد
  41. خواب بیننده ای که در حالی که زنده است در خواب در قبرش دفن می شود، دچار پریشانی، سرکوب و نگرانی هایی می شود که پیرامون او می چرخد.
  42. دیدن قبر در خواب بیانگر پشیمانی است. و کمک به ادای احترام به قبر تولد فرزندان
  43. و اما افتادن در قبر، بیماری و بدبختی در خانواده است. و اگر سنگ قبر را بخوانید، به این معنی است که باید کارهای ناخوشایندی را انجام دهید

اگر در خواب قبر ببینید، غم و اندوه، شکست و زیان در تجارت را پیش‌بینی می‌کند. اگر قبرها دل هستند، پس این خبر از یک بیماری لاعلاج و مرگ می دهد. اگر در خواب قبر خود را ببینید، پیش‌بینی می‌کند که بیمار می‌شوید و در فضایی پر از اندوه و نگرانی زندگی می‌کنید. اگر شهادتی را که روی قبر نوشته شده بخواند، پیشگویی می کند که شما را به کاری گمارده می کنند که دوست ندارید. اگر در خواب قبری تازه حفر شده ببینید، باید از اشتباهات دیگران رنج ببرید. اگر از یک قبر تازه حفر شده بازدید کنید، خطرات طبیعت جدی شما را فرامی خواند.

رویای قبر رویایی شوم است و بدشانسی در رویه های تجاری به دنبال خواهد داشت و همچنین بیماری را تهدید می کند. اگر خواب دیدید که بر روی قبرها قدم می زنید، پیشگویی از مرگ زودهنگام یا ازدواج ناخوشایند است. اگر به قبر خالی نگاه کنید نشان دهنده ناامیدی و از دست دادن دوستان است.اگر فردی را در قبر ببینید که بدنش به جز سرش خاک پوشانده شده است، وضعیت ناراحت کننده ای برای آن فرد پیش می آید و شما آرزوی آن را خواهید داشت. از دست دادن اموال اگر قبر خود را در خواب ببینید، پیش‌بینی می‌کند که دشمنان بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا شما را به فاجعه بیاندازند و اگر هوشیار نباشید در این امر موفق خواهند شد. اگر در خواب ببينيد كه قبر مي‌كنيد، بيانگر اضطراب بر كار است، اگر دشمنان در صدد گرفتار كردن شما برآيند، اما شما از كندن قبر فارغ شده‌ايد و بر موانع غلبه خواهيد كرد. اگر خورشید در حال تابیدن باشد، از سردرگمی ظاهری به شما خیر خواهد رسید. اگر برای دفن به سراغ جسدی برگردید و ببینید که ناپدید شده است، از مقاصد نامعلوم مشکلی برای شما پیش خواهد آمد. اگر زنی در خواب ببیند که آن شب در قبرستان به او بیفتد و جایی برای خوابیدن جز قبر باز پیدا نکند، پیش‌بینی می‌کند که در اثر مرگ یا دوستان دروغین با اندوه و ناامیدی مواجه خواهد شد. ممکن است در عشق شکست بخورید و متوجه شوید که چیزهای زیادی به دنبال آسیب رساندن به او هستند. اگر جز سر قبرها قبرستانی برهوت دیدی، مدتی اندوه و یأس فراوان است، اما اگر بارهایت را صبورانه تحمل کنی، سود و لذت بیشتری در انتظارت است. اگر جنازه خود را در قبر می بینید، این نشان دهنده غم و اندوه ناامید کننده و مأیوس کننده است.

هر کس در خواب ببیند که در قبر زندگی می کند، اگر در خواب زنده باشد، حبس و حبس می شود.

هر کس در خواب ببیند که قبر را ساخته یا بنا کرده، خانه یا خانه ای می سازد یا تعمیر می کند یا تمام می کند و هر که در خواب قبر را بنا می کند و مجرد بوده، ازدواج می کند.

هر کس در خواب ببیند که در مقابل قبر ایستاده و بدون حرکت به او نگاه می کند، نافرمانی یا گناهی کرده است که خداوند متعال را به خشم آورده است.

* زمانی که در خواب دید که قبر را در جای بیابان یا زمین بی دیوار حفر کرد، پس خواب بر آخرت دلالت می کند و اگر داخل قبر شود وقتش بسیار نزدیک است.

هر کس در خواب قبرها را ببیند و صاحبان آنها را بشناسد و در خواب او را بشناسند حق هستند و قبرهای مجهول دلالت بر نفاق و نفاق دارد.

هر که خود را در حال کندن قبر بر پشت بام ببیند عمرش دراز باشد و هر که ببیند در حال زیارت قبور است اسیران را زیارت می کند و دیدن باران بر قبرها نشانه رحمت صاحبان است. از آن قبرها

هر کس در خواب ببیند که قبری را دفن می کند یا می بندد، خواب نشان می دهد که عمر طولانی و ماندگاری در سلامت و تندرستی دارد.

هر کس ببیند که او را در حالی که زنده است دفن می کنند یا در قبری دفن می کنند و از آن آگاه است، دچار پریشانی و گمراهی می شود.

هر کس در خواب ببیند که قبر مرده ای را می کند دنبال او می رود و اگر عالم باشد بیننده خواب علم پیدا می کند و اگر ثروتمند باشد ثروتمند و توانگر است.

هرکس در خواب ببیند که قبر پیامبر صلی الله علیه و آله را نبش قبر می کند، به سنت عمل می کند.

اگر در خواب ببینید مقبره ای تازه ساخته شده اید، باید به خاطر اشتباهات دیگران زحمت بکشید. اگر از مقبره ای که به تازگی ساخته شده بازدید کنید، خطرات طبیعت قبر بر شما آویزان است. قبر خواب ناگواری است. و بدشانسی در پیگیری معاملات تجاری، بیماری نیز تهدید می شود. رویای راه رفتن روی قبر، مرگ زودهنگام یا ازدواج ناگوار را پیش بینی می کند. اگر به یک قبر خالی نگاه کنید، نشان دهنده ناامیدی و از دست دادن دوستان است. اگر شخصی را در قبر ببینید که خاک او را پوشانده است، به جز سر، وضعیت دردناکی بر او وارد می شود.

تعبیر دیدن قبر در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا