تعبیر بندگان در خواب

تعبیر خواب فعلی – تعبیر کنیز در خواب برای زن باردار – رؤیت کنیز در خواب ابن سیرین

تعبیر بندگان در خواب

جاریه: نشانه تجارت است و هر که کنیز مسلمان آراسته ببیند خبر تنهایی می شنود و هر که کنیز اخمو ببیند مژده بد می شنود و هر که کنیز بداخلاق ببیند به تنگی و تنگدستی مبتلا می شود. پس هر کس برای خرید کنیز به او نزدیک شود، به تجارت می رود. امور جاری در گذشته یا در آینده جاری است. و هر که کنیز مسلمان خوش پوشی ببیند، از جایی که انتظارش را ندارد مژده می شنود. اگر کافر بود با خنا مژده شنید. اگر کنیز اخم کرده ای را دید، خبر غم انگیزی شنید. اگر کنیز فقیری می دید، به تنگی و تنگدستی مبتلا می شد. اگر کنیز برهنه ای دید، در تجارت خود زیان کرد و در آن متعرض شد. اگر ببیند باکره ای را زد، زمین کشاورزی داشت یا در یک تجارت سودآور کار می کرد. و اخبار جاری به اندازه زیبایی و پوشش و مهربانی او. اگر پنهان است، خبر پنهان با دین است. و اگر تهمت زن بود، خبر معروف است. این خبر اگرچه محجوب بود، اما بی خبر بود. و اگر آشکار باشد خوب است که پخش شود. و النهد مژده است.

هر كه جماعت كنيز را ببيند خير و بركت است، مخصوصاً اگر صاحب آنها باشد، كنيزى از هر جنسى بفروشد، آن فقر و نياز است، يا خانه يا ظروف خود را از ظروف خانه بفروشد.

تعبیر بندگان در خواب ابن شاهین

هر کس گروهی از کنیزان را ببیند، نیکو و برکت است، به ویژه اگر صاحب آنها باشد، و اگر آنها را برهنه ببیند یا آنچه را که کم دارند، ستوده نمی شود. گفته شد چشم انداز سال خوب در حال باروری است. و هر که ببیند: کنیز سفیدی خریده است، تجارتش سود دارد و خیر نصیبش می شود. و هر که دید: کنیز زرد خرید، حاجتش را نداشت و گویند مریض می شود. و هر که در خواب ببیند که کنیز سیاهی خرید، نجات مضطرین و مضطربگان است. و هر که ببیند: کنیز از هر جنسى بفروشد، فقر و نیاز است، یا خانه یا ظروف خود را از ظروف خانه بفروشد. و هر کس در خواب ببیند که کنیز بامدادی بر او بیاید، نیکی کند و اگر نزد سلطان یا کسی که به جای او رزق داشته باشد، آن را می گیرد و اگر غیبت کند. او را خیر می آورد، و اگر در ظاهر زشت باشد، آنچه را که او از آن متنفر است.

و هر که ببیند: دختری که خود را اراذل و اوباش به مردم معرفی کند، فتنه ای است که در آن مکان موج می زند. و اما رهایی و بلوغ و سیلی در مورد کنیز مانند آنچه قبلاً در مورد کنیز ذکر شد تفسیر می شود. و خواب کنیز مسلمان ناشناس و ملبس با شنیدن مژده تعبیر می شود، کنیز اخم کرده مژده نیست، کنیز عبوس مضطر و فقر و برهنه ضرر است. خادمان خواجه ها و دیگران در خواب، فرشتگان هستند، زیرا خواجه شهوت او را می گیرد.

ابن سیرین چشم انداز کنیز یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا