تعبیر خواب بیماری

تعبیر خواب بیماری – تعبیر خواب بیماری – تعبیر سرطان در خواب – تعبیر دیدن بیماری در خواب – تعبیر عیادت بیمار در خواب.

تعبیر خواب برای کلمه بیماری

بیماری ریا در خواب است، زیرا خداوند متعال می فرماید: در دل هایشان بیماری است

هر که ببیند مریض است در آن سال دینش کم می شود و بدنش سالم می شود و هر که در میان رزمندگان ببیند که مریض است مجروح می شود و خشک آن صرف مالی در نافرمانی است و مرض مختلف آن است. عذاب و غفلت از واجبات، و بچه مریض اگر مرضش شفا پیدا کند، بمیرد، مضطرب شود و ببیند که مریض است، زنده می ماند، و برای همه مردم این نشان دهنده بیکاری است و به ثروتمندان نشان می دهد که نیاز، چون هر مریضی محتاج است، کسی را می‌بیند که می‌داند مریض است، آن وقت مریضی به او سر می‌زند، تلخ است. بمیرد و دعوای دیگر کرد که حریفش بر او غلبه کند، هر که ببیند پدرش مریض است و سردرد می گیرد، چون سر جای پدر می گیرد، اگر ببیند که مریض است دروغ بسیار است. و مفسده اگر کسى ببیند که بیمار است، مرضش طولانى مى‏شود و گناهانش برطرف مى‏شود، پس از دنیا مى‏رود و خداى تعالى را در بهترین حالت ملاقات مى‏کند، گفته مى‏شود که به قدر مرض او را مبتلا مى‏کنند. و گفته شد که در آن سال از چیزی بیم دارد و به چیزی امید دارد هر که ببیند سلطان مریض است در دین خود مریض می شود وگرنه در آن سال می میرد بیماری پادشاه دلیل بر ضعف اوست یا او. دشمن او را پیروز می کند، علما در دین ضعیف هستند، بیماری مودب، پراکندگی فرزندان و جدایی آنها از او، بیماری فرزند دلیل نگرانی و ناراحتی پدر و مادر است، بیماری که او آرزوی آن را دارد. مرگ او برطرف شود و بیماری حیوانی دلیل بر عجز از پسر و فرزند یا غلام است و بیماری عمومی در بین مردم دلیل بر خشکسالی و رکود معیشت است و شاید این نشان دهد که منفعت برای پزشکان است. و تابوت پوشان و کسی که در خواب از بیماری به او شکایت می کند، دلالت بر اضطراب آنها دارد، مگر اینکه شاکی در حال بیداری دشمن باشد، زیرا برای شاکی آرامش و شادی و لذت می آورد.

بینش بیماری ابن شاهین: الکرمانی می‌گوید ضعف و بیماری ستودنی نیست، زیرا در دین مفسده است به خاطر فرموده خدای تعالی «اگر منافقان دست نکشند» و چه بسا باطل فراوان شود. و گفته شد که هر که در خواب ببیند که بیماریش طولانی شد، خدا را در بهترین حالت ملاقات کند یا با او صحبت کنند، بی گناه است و شفا دارد، و اگر ببیند و حرف نزند. برای هر کسی در حالی که بیرون از خانه است، ممکن است نشان دهنده مرگ او باشد.

اگر خواب ببینید بیماری دارید، به معنای هجوم یک بیماری خفیف یا تعامل ناخوشایند با یکی از خویشاوندان است. اگر دختری خواب ببیند که بیماری صعب العلاج دارد، به احتمال زیاد زندگی مجردی با برکتی خواهد داشت.

تعبیر خواب بیماری

تعبیر خواب بیماری بر خلاف انتظار بسیاری است، بیانگر سلامتی و قدرتی است که بیننده خواب به دست می آورد، اما گواه بر این است که این شخص در محاصره افراد منافق قرار دارد و باید مراقب آنها باشد تا باعث او نشود. هرگونه خسارت و صدمه.

اگر بیننده ببیند که در حال مریض از خانه بیرون می رود و حرف نمی زند، دلیل بر این است که به زودی خواهد مرد.

تعبیر خواب بیماری برای زنان مجرد

اگر دختر مجردی ببیند که مریض است، دلیل بر سلامت اوست و همچنین دلیل بر زیبایی جذاب این دختر است.

اما اگر او به شدت بیمار است، پس این خبر خوبی است که او به زودی رابطه عاشقانه برقرار می کند و ازدواج می کند.

تعبیر خواب بیماری برای زن متاهل

زن شوهرداری که در خواب ببیند مریض است، این عالی است که شوهرش به او وفادار و وفادار باشد و خیانت او را دوست نداشته باشد.

تعبیر خواب بیماری برای زن باردار

زن باردار وقتی بیماری را می بیند نشان می دهد که این زایمانی که در حال انجام آن هستیم آسان و در دسترس خواهد بود.

بیماری در خواب زن باردار نشان دهنده این است که نوزاد پسر خواهد بود، اما اگر تب داشت، نشان دهنده نوزاد دختر است.

تعبیر خواب بیماری با گریه

دیدن بیماری و گریه همزمان برای زن و مرد، دلیل بر این است که این سعادت و خوبی است که زندگی آنها را فرا می گیرد و وارد زندگی عاطفی می شوند که با معاشرت و ازدواج به پایان می رسد.این تعبیر برای مرد و زن فرقی نمی کند. زن این یک چیز مثبت برای هر دو طرف است.

تعبیر یوتیوب مریض شدن در خواب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا