تعبیر خون بول در خواب دیدن ادرار خونی در خواب

خواب ادرار خون دیدن ادرار خون قرمز برای دختر مجرد، دختر مجرد، زن شوهردار که زن مطلقه باردار است، جوان مجردی که با ابن سیرین ازدواج کرده است.

اول: تعبیر ادرار در خواب شما به طور کلی

  1. اگر کسى در خواب ببیند که خون مى‏دهد، به زنى مى‏رسد که در حال حیض است.
  2. روايت شده است كه مردى نزد ابن سيرين آمد و گفت: ديدم كه خون مى‏آورم، گفت: هنگام قاعدگى نزد همسرت مى‏آيى، گفت آرى و گفته شد صاحب اين خواب اگر او زن باردار بود، افتاد.
  3. و اگر ببیند که خون مجرای ادرار او را می سوزاند یا او را می آزارد، نزد زن مطلقه یا زن محرم می آید و این را نمی داند.
  4. و اگر دید که بی زعفران است، پسری بیمار داشت.
  5. اگر ببیند که آب میوه ندارد، در پول خود اسراف کرده است.
  6. و اگر ببیند که بدون خاک و گل است، مردی است که وضو نمی گیرد و آن را حفظ نمی کند.
  7. اگر آتش بول کرد دزدی برای او به دنیا می آید و اگر هفت فرزند بیرون بیاید فرزند ظالمی خواهد داشت.
  8. و اگر مرغى بيرون آيد فرزندى خواهد داشت كه مناسب ذات آن پرنده در فساد و صالح باشد.
  9. هر كه ايستاده بول كند مال خود را از روي ناداني انفاق مي كند و هر كه در پيراهن خود بول كند پسري براي او به دنيا مي آيد و اگر زن نداشته باشد ازدواج مي كند.
  10. و اگر ببیند که در بینی خود ادرار می کند، احرام می آید.

دیدن ادرار خون یا ادرار قرمز در خواب

  1. امام ابن سیرین به معنی و معنی دیدن خون در خواب بول می‌گوید که این حالت بر حسب حال بیننده که در واقعیت است، دلالت بر یکی از دو چیز دارد.
  2. اگر بیننده خواب مرد باشد، دیدن خون او در خواب، بیانگر این است که در حال قاعدگی با همسرش نزدیکی کرده است و شرعاً جایز نیست و در روابط زناشویی خود مرتکب منع شرعی می شود.
  3. اگر بیننده، زن حامله باشد، پس دیدن خون در حال ادرار او، این وضعیت نشان دهنده عقب گرد و بلایی است که با سقوط این جنین قبل از زایمان طبیعی نمایان می شود.
  4. در مورد رؤیت بول به رنگ قرمز نزدیک به رنگ خون در خواب و خواب، این رؤیت غالباً به پول حرام و غیر قانونی اشاره دارد که از منابع حرام آمده است.
  5. و آنکه در خواب ببیند که خون مجرای ادرار و آلت تناسلی او را می سوزاند، خواب نشان می دهد که بیننده به نزد همسر مطلقه خود آمده است یا نزد زنی می آید که بر او حرام است و آگاه نیست. از هر دو مورد
  6. دیدن ادرار در خواب به طور کلی ممکن است به ازدواج و آمیزش و همچنین پول و ثروتی باشد که بیننده خواب در بیداری خرج می کند.

تعبیر یوتیوب ادرار کردن خون در خواب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا