تعبیر آسمان در خواب برای امام صادق دیدن آسمان در خواب

رویای آسمان برای دختر مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای یک مرد، چه آسمان آبی، سفید، قرمز، سیاه، باران، دیدن خورشید در آسمان، شنیدن صدای رعد و برق توسط ابن سیرین و غیره

تعبیر آسمان در خواب

جعفر صادق رضی الله عنه می فرماید: هر که رنگ آسمان را سفید ببیند در آن مکان برکت و باروری است و اگر سبز ببیند نیکو است و اگر آن را زرد ببیند. این یک بیماری و یک بیماری است.

و اگر آن را سرخ ببیند جنگ و خونریزی است و اگر سیاه ببیند خشکسالی و پریشانی است و اگر ببیند که آسمان رنگین است در آن مکان بلا و مصیبت بزرگی است.

دیدن آسمان در خواب و باران شدید می بارد، دلیل بر قرب و عبادت بیننده خواب است.عمال عرب و تعبیر خواب می گویند رعد و برق در خواب دلیل بر ترس و اضطرابی است که بیننده خواب احساس می کند.

دیدن آسمان با اتفاقاتی که در تعبیر با نگاه کردن به آن یا احساس در خواب جهتی که به آن می نگرید متفاوت است هرگز آن را نگیرید.

و در جهات نگاه به آسمان و اهمیت آن در بیشتر آنها حاکی از حاکم یا سلطان یا پادشاهی از پادشاهان جهان است، پس اگر بیننده به سمت مشرق یا طلوع خورشید در آسمان، اگر بخواهد سفری است برای بیننده، یا اگر نیت سفر نکند برای او مقام بلندی است، و اگر در خواب ببیند که آسمان را دزدیده و آن را پنهان کرده است یا قسمتی از آن را. و آن را در کوزه ای پنهان می کند، سپس قرآنی را می دزدد و به همسرش می دهد.

و هر که به بهشت ​​عروج کند و داخل شود به شهادت می رسد و عزت خدا را به دست می آورد ترس از سلطان و تکبر در اوست و اگر به آسمان برسد به مقصود می رسد و اما نزدیک به آسمان. دلالت بر تقرب به خداوند متعال دارد و آن برای اهل طاعت و عمل صالح است، چه بسا دلالت بر قرب به امام و سلطان و عالم و پدر و شوهر و مولاست و چه بسا سقوط از آسمان. به زمین دلالت بر مرگ سلطان در صورت بیماری دارد و ریزش آسمان نشان دهنده زمین بایر است و عرب باران را آسمان می نامند زیرا از آسمان نازل می شود و اگر آسمان بر انسان بیفتد. و او در حال بیداری بیمار بود، می میرد

هر کس در خواب ببیند که در آسمان است، دلالت بر این دارد که در سفری بزرگ است و در آن سفر عزت و منزلت دنیا و آخرت خواهد یافت.

تعبیر آسمان در خواب برای زنان مجرد

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که در راه راه می رود و آسمان بر او می بارد، دلیل بر برآورده شدن آرزویی است که انشاءالله مدتهاست داشته است.دختر و خدا بالاتر است و بهتر می داند.

تعبیر آسمان در خواب برای زن متاهل

اگر زن متاهلی در خواب ببیند که آسمان باران می بارد و در روز صدای رعد و برق می شنود و آفتاب روشن است، دلیل بر این است که انشاء الله به زودی با فرزند ذکور حامله می شود.

تعبیر آسمان در خواب برای زن باردار

اگر زن حامله ای در خواب ببیند آسمان صاف است و ناگهان پر از ابر می شود، دلیل بر زایمان سخت و دشوار است و این زن فرزند پسر به دنیا می آورد.

تعبیر آسمان در خواب برای زن مطلقه

اگر زن مطلقه ببیند آسمان صاف و آفتاب روشن است و ناگهان رعد و برق بشنود، دلیل بر این است که افرادی در نزدیکی او هستند اما از او متنفرند و باید مراقب اطرافیان خود باشد. و سارا به زودی و خدا بالاتر و داناتر است.

تعبیر آسمان در خواب برای مرد

اگر مردی در خواب ببیند که زیر باران در مکانی با گیاهان و درختان ایستاده است، دلیل بر این است که این فرد بینا به زودی در کار فعلی خود شغل معتبر یا ترفیع پیدا می کند. آرزویی که برای یک آرزو داشته است. طولانی است و خدا بالاتر و داناتر است

تعبیر دیدن آسمان در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا