تعبیر خواب خرید مرغ و فروش مرغ در خواب ابن سیرین

دیدن خرید مرغ در خواب برای مجرد، متأهل، برای حامله، برای مطلقه، برای مرد، فروش یا خرید مرغ سفید و مرغ لاغر یا چاق، خرید مرغ ذبح شده و پاک شده، خام یا زنده. مرغ برای ابن سیرین و امام صادق و غیره

دیدن خرید یا فروش جوجه در خواب; یکی از رویاهای زیبا که دلالت بر بسیاری از چیزهای خوب و خیری دارد که در دوره آینده به سراغ بیننده خواهد آمد، زیرا مرغ یکی از رؤیاهای زیبا و مهمی است که فواید بسیار مهمی برای بدن ما به همراه دارد و بسیار امیدوارکننده است که هیچ نگرانی برای بیننده خواب ایجاد نمی کند مگر اینکه جوجه های گندیده یا مرغ های مرده را ببیند.

تعبیر خرید مرغ در خواب

هر که در خواب ببیند که مرغ زیاد می خرد، سعادتمند است و هر که ببیند مرغ چاق خریده، با زن ثروتمندی ازدواج می کند.

هر که در خواب ببیند که مرغ سفید می خرد، با زن شایسته ازدواج می کند

و اما کسى که در خواب ببیند مرغ لاغر مى‏خرد، با زن نازا ازدواج مى‏کند، و خریدن مرغ سیاه در خواب، دلیل بر نکاح مصلحت است، خواه براى زن باشد یا مرد یکسان زن و خریدش باید با او ازدواج کنند و خدا داناتر است و اما کسی که در خواب ببیند مرغ می فروشد پول خود را هدر می دهد و زنی که در خواب می بیند که مرغ می فروشد. مرغ می فروشد، بعد از بچه هایش غافل می شود.

دیدن جوجه در خواب مرد جوان مجرد، بیانگر ازدواج او با زنی است که دارایی زیادی دارد و از آن سود می برد، خرید مرغ سیاه نشان دهنده ازدواج با زنی است که فقط برای گرفتن پول او باشد.

تعبیر خرید مرغ در خواب ابن سیرین

خرید مرغ در خواب دلیل بر این است که بیننده خواب به زودی خوب می شود و در زندگی عمومی به موفقیت های زیادی دست می یابد همچنین مرغ در خواب بیانگر این است که شرایط بیننده خواب در دوره آتی به سمت بهتر شدن تغییر می کند و او خواهد شد. مرغ در خواب گواه آن است که بیننده رزق و روزی فراوان به دست می آورد، اما در صورت خوردن مرغ پس از خریدن در خواب، دلیل بر این است که از تجارت خود سود مالی زیادی به دست خواهد آورد.

تعبیر خرید مرغ در خواب برای خانم های مجرد

خریدن جوجه برای افراد مجرد در خواب، دلیل بر این است که به زودی با فردی خوش اخلاق ازدواج خواهد کرد و با او خوشبختی زناشویی زیادی خواهید داشت.

تعبیر خرید مرغ در خواب برای زن متاهل

دیدن زن شوهردار عقیم که در خواب مرغ می خرد، دلیل بر این است که به زودی به دنیا می آید و بچه ای بسیار زیبا به دنیا می آورد.خریدن مرغ شوهر برای همسرش در خواب نیز بیانگر این است که به زودی با او به سعادت زناشویی خواهد رسید. شوهر در خواب مرغ تازه می خرد، نشان دهنده این است که در زندگی عمومی همسرش را بسیار دوست دارد و برای خوشحالی او از همه راه تلاش می کند، همچنین نشان دهنده رفع تمام مشکلاتی است که بین آنها پیش آمده است. دادن مرغ شوهر به او زن در خواب دلیلی بر این است که در آینده ای نزدیک پول و خوبی به او خواهد رسید.روی مرغ از شوهرش شاهدی است که به زودی فرزند جدیدی را باردار می شود و از او خوشحال می شود.خریدن مرغ در خواب برای زن متاهل، نشان می دهد که او زنی با اخلاق است و برای حفظ خانه خود تلاش می کند.

تعبیر خرید مرغ در خواب زن باردار

دیدن خرید مرغ در خواب برای زن باردار، دلیل بر این است که به زودی فرزند خود را در امنیت کامل به دنیا می آورد، خرید مرغ شوهر برای همسر باردار خود در خواب بیانگر این است که به زودی از فرزند خود خوشحال خواهند شد و کودک با آنها صالح خواهد بود.مرغ در خواب حامله دلیل امنیت برای او و جنین است.

تعبیر مرغ در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا