تعبیر ذبح اردک در خواب دیدن ذبح غازها در خواب

معنی ذبح اردک اعم از سفید، بزرگ، سیاه و کوچک، خوردن گوشت اردک بریان، پخته شده برای زنان مجرد، برای زنان متاهل، برای زنان باردار، برای زنان مطلقه و غیره در ابن سیرین.

غازها زنانی را با زیبایی و پول نشان می دهند و هر که ببیند غازها را پرورش می دهد با مردم بلندپایه همراهی می کند.

تعبیر ذبح مرغابی در خواب ابن سیرین

ابن سیرین می گوید اگر در خواب ببیند که اردک را ذبح می کند، بیانگر آن است که از پشت سر زن مال زیادی به دست می آورد، از پشت این کار خیر بسیار می آید.

اما اگر انسان در خواب ببیند که اردک سفید را ذبح می کند، نشان دهنده آن است که به اهدافی که می خواهد می رسد، مخصوصاً اگر اندازه اردک ها بزرگ باشد یا اندازه اردک ها کوچک باشد، نشان دهنده این است که از بیماری، فقر و خشکسالی رنج خواهد برد و از مشکلات سختی در زندگی رنج خواهد برد

تعبیر ذبح اردک در خواب

فقهای تعبیر خواب می گویند: دیدن اردک در خواب دختر مجرد، بیانگر این است که او زندگی پایداری خواهد داشت، این بینش حکایت از دستیابی به آرزوها و اهدافی دارد که او به دنبال پیشرفت در موقعیت هاست.

اما اگر ببیند اردک وارد خانه اش می شود، نشان دهنده این است که خبرهای بسیار خوبی وجود دارد که در دوره آینده خواهد شنید و از این خبر بسیار لذت خواهد برد.

تعبیر ذبح اردک در خواب زن متاهل

فقهای تعبیر خواب می گویند: اگر زن شوهردار در خواب ببیند که در حال ذبح اردک است، بیانگر آن است که پول زیادی نصیب خود می شود.

تعبیر ذبح اردک در خواب زن باردار

فقهای تعبیر خواب می گویند: اگر زن حامله در خواب ببیند که در حال ذبح اردک است، بیانگر آن است که زایمان می کند و زایمان آسان می شود.

اما اگر زن باردار ببیند که به اردک ها غذا می دهد، نشان دهنده این است که با همسرش زندگی پایداری دارد و از زندگی خود و همسرش لذت زیادی می برد.

تعبیر بینایی اردک – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=AWlq8wU0fYQ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا