تعبیر خواب هندوانه در خواب – رؤیت هندوانه در خواب ابن سیرین

تعبیر خواب هندوانه قرمز در خواب

تعبیر خواب هندوانه برای زن باردار

تعبیر خواب هندوانه سبز

تعبیر خواب خوردن هندوانه

تعبیر خواب خرید هندوانه

تعبیر خواب هندوانه زرد

تعبیر هندوانه در خواب ابن سیرین

ابن سیرین خواب هندوانه را تعبیر کرد: مرض یا مریض است و گفتند جراحت او از جایی است که حساب نمی کند، مردی دید که در خانه هندوانه می اندازد، نقل کرد. دید او به گذرگاهی بود، پس به او گفت: برای هر هندوانه یکی از خانواده تو می میرد و چنین بود و هندوانه سبز هندی مردی است سنگین روح و در نظر مردم سرد.

تعبیر هندوانه در خواب توسط نابلسی

و اما تعبیر النابلسی در خواب هندوانه: او در خواب مردی پریشان است، پس هر که او را ببیند متأثر می شود، عاقبتش را نمی داند، که} به معنای هندوانه است، ابن سیرین می گوید: هر که بیند. که دستش را به سوی آسمان دراز کرد و هندوانه ای گرفت، آنگاه پادشاهی را می طلبد و سریع به دست می آورد و هندوانه برای کسی که بخواهد دیگری را دوست بدارد و برای کسی که می خواهد ختنه کند و هر که را بخواهد خوب است. می خواهد تجارت کند هندوانه برایش بد است و نشان دهنده بیکاری است سبزه خام که نرسیده برای بدن سالم است و هندوانه سبز شهر و پسر یا زن است و هندوانه زرد مخصوص زنان است یا مردانی که به نیکی و نیکی ستایش می شوند. شاید نشان دهنده زنی با صفات زیبا و یا نقص ضعیف زبری پوسته و زردی رنگ قرمز نشان دهنده انواع جواهرات باشد.

تعبیر هندوانه در خواب ابن شاهین

و تعبیر خواب هندوانه ابن شاهین: هندوانه زرد را مرض و مرض تعبیر می کنند مخصوصاً برای کسانی که آن را خوردند. و اما هندوانه سبز شیرینی آن حاکی از فایده است و هر کس هندوانه سبز شیرینی را در وقت خود ببیند و از آن بخورد، به نسبت آن و به قدر آنچه از آن باقی می ماند، بیانگر از بین رفتن غم است. ، تعبیر به پیش آمدن مصیبت و اندوه خواهد شد، دید که هندوانه بسیار دارد، پس این حکایت از آن دارد که به سختی و گرفتاری افتاد، تا برای او شفای نبیند، در حبس بود. زیرا به خاطر فرموده حق تعالی آزاد شد: {پس یکی از شما را با این کاغذ خود به شهر بفرست تا ببیند کدام یک از غذاها پاکتر است، پس از آن برای شما روزی بیاورد} مفسرین. فرمود هندوانه از هر نوع باشد چه سبز و چه زرد.به طور کلی خواب هندوانه را به پنج صورت تعبیر می کنند: مرض، زن، پسر، منفعت و معیشت، مخصوصاً اگر شیرین باشد.

تعبیر خواب هندوانه از امام صادق علیه السلام

هر که در خواب هندوانه ببیند، مردی است غمگین و گرفتار نگرانی هایی می شود که عاقبت آن را نمی داند.

و هندوانه زرد در خواب عیوب بد زبری پوست آن را بیان می کند* و هندوانه دلالت بر مریض یا مرض دارد و جراحت او جراحت ظلم و خیال است از جایی که به حساب نمی آید.

هندوانه سبز هندی در سایه سنگین و در نظر مردم سرد است و هر که بخواهد کاری کند هندوانه خوب نیست و نشان دهنده بیکاری است و هر که هندوانه زرد را در خواب بخورد نشان دهنده بیماری و بیماری است.

و چيدن و جمع كردن هندوانه مرض است و هندوانه زرد بيانگر غم و اندوه فراوان است و هر كه هندوانه زرد را گرفت و از آن خورد، غم و اندوه و غم و اندوه بي نجات خواهد داشت و هر كه هندوانه زيادي با او بيابد. بدون یافتن درمانی در مصیبت و دردسر افتادن.

تعبیر هندوانه در خواب – یوتیوب

تعبیر هندوانه قرمز در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا