دیدن کرگدن در خواب تعبیر خواب کرگدن به تفصیل

دیدن کرگدن در خواب تعبیر دیدن کرگدن در خواب برای زنان مجرد تعبیر خواب کرگدن برای زن باردار تعبیر خواب تکشاخ برای کرگدن مجرد در خواب برای زن متاهل دیدن کرگدن در خواب کرگدن در یک کرگدن رویایی در یک رویا برای یک زن باردار

دیدن کرگدن در خواب نمادی از یک مقام قوی و مصرف انرژی بیش از حد لازم است. متناوبا، این رویا به شما می گوید که از یک شخص با موقعیت بالا کمک خواهید گرفت، با یک دولتمرد مهم ملاقات خواهید کرد.

دیدن اینکه یک کرگدن شما را تعقیب می کند، در خواب از یک کرگدن فرار می کنید، ممکن است نشان دهد که با یک مدیر بی ادب کار خواهید کرد. فردی که با کرگدن مبارزه می کند و مبارزه می کند، پس از یک امتحان سخت به توانایی های خود پی خواهد برد.

دیدن سوار شدن بر کرگدن در خواب ممکن است بیانگر این باشد که با آگاهی از درماندگی فرد خوانده، آن شخص را مجبور خواهید کرد تا در جهتی که می خواهید کار کند.

دیدن کرگدن سفید در خواب بیانگر فردی قوی است که نسبت به شما ضعف دارد.

دیدن یک بچه اسب شاخدار در خواب ممکن است نشان دهنده این باشد که شخصی که با شما مانند لگد زدن به دندان رفتار می کند به شما نیاز دارد و می خواهد به شما کمک کند.

رویای شما که کرگدن را شکار می کنید یا می کشید به این معنی است که در برابر بی ادبی و اشتباه شکیبایی نشان می دهید. بعد از مدتی از نفوذ فرد خلاص می شوید، مجری یا رئیس آن شخص می شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا