تعبیر آب دریا در خواب

خواب آب دریا برای زن مجرد برای زن متاهل برای زن باردار برای زن مطلقه برای مرد شنا در دریا و موج خوردن آب نمک برای ابن سیرین و غیره

دیدن آب دریا در خواب; یکی از خواب هایی که مدام در خواب می بینیم که بیننده باید حتما ببیند، چرا که آب دریا یکی از چیزهایی است که در زندگی ما به طور مداوم در تمام مسائل زندگی می بینیم، اما دیدن خواب در خواب بیانگر بسیاری از موارد است. مفاهیمی که به شخص می رسد و باید آنها را با جزئیات دانست.

تعبیر آب دریا در خواب

مفسر ابن شاهین تصریح می کند که آب دریا لبه دارد یعنی آخرش یعنی کشور گرفتار خشکسالی و فقر و گرانی می شود اگر ببیند در آب دریا فرو می رود و آب کدر است یا اینکه در آب دریا فرود آید و گل آلود شود، آنگاه دچار مشکل یا نگرانی می شود، پس باید مواظب باشد و هر که ببیند در دریا شنا می کند و بعد غرق می شود، یعنی شهید می شود.

تعبیرهایی از علمای تعبیر خواب وجود دارد که دریا را پیام خوش‌بینی می‌دانند تا هشدار، مثلاً دیدن دریا یا راه رفتن در آن، یعنی راه رفتن در آن بدون شنا کردن، مربوط به ظهور مصیبت است. این که عقیده در سختی و پریشانی واقعی است، پس هر که خود را دید که در دریا فرود می‌آید و غرق نمی‌شود، بیانگر آن است که رنجی که می‌کشد پایان می‌یابد و خداوند غم او را برطرف می‌کند.

یا اگر ببیند که بدون غرق شدن از دریا به ساحل می گذرد، از آن یا امری که در واقع به آن مشغول بوده می گریزد، هر که ببیند خود را در حال شستن از آب دریا، غسل یا وضو گرفتن از آن است. ، آن وقت خداوند او را از نگرانی رها می کند یا از چیزی که از آن می ترسید نجات می یابد یا اگر زندانی است به زودی از زندان آزاد می شود.

تعبیر آب دریا در خواب ابن سیرین

– آب دریا در تفسیر حجتی است نیرومند، همان گونه که دریا بزرگ ترین نهرها است که نشان دهنده اسلام و علم و حاصلخیزی است، چنانکه خداوند متعال فرموده (به آنها آب می دهیم تا در آن بیازمایند) – و شاید. دلالت بر نطفه دارد، زیرا خداوند متعال آن را آب نامیده است. نشان دهنده پول است، پس هر که از چاه آب شیرین می نوشید، اگر مریض بود، بهبود می یافت، یا اگر مجرد بود، ازدواج می کرد. و اگر آب کدر یا تلخ باشد مریض می شود و هر که ظرفی حمل کند – اگر فقیر و غنی و مجرد باشد ازدواج کند – و اگر متاهل باشد زنش حامله می شود اگر او باشد. آب را خالی کرد یا همسرش – در مورد جریان آب در خانه ها، در عوام خوب نیست. هر که آب گرم بنوشد، گرفتار مضطرب و پریشانی می شود. و گفته شد که چشمه آب برای نیکوکاران خیر و برکت است، به خاطر قول حق تعالی (دو چشم است که جاری می شود) و برای ستمکاران بلا است. آب بیرون آمده از دیوار غم مردان، مانند برادر یا دوست. آب راکد ضعیف تر از جاری است. می گفتند آب آشامیدنی امان از دشمن است. آب راکد حبس شده است. آب نمک کدر است. آب سیاه زنی است که با او ازدواج می کند و هیچ خیری در او نیست. و آب راكد، حيات غمگين و زوال نعمت است، به فرموده حق تعالي: «قل ديدي كه آب تو زير زمين شد؟»

هر که دید در دریا شنا می کند و عالم است به نیاز خود در علم رسیده است. اگر در خشکی شنا کند، در زندانش حبس می شود و سفت می شود و به سختی یا آسانی شنا و به اقتضای قدرت در آن می ماند. اگر در خواب ببیند که در دره ای صاف شنا می کند تا به جایی که می خواهد برسد، در کار حاکم ظالم است. و اگر به اعماق دریا وارد شود و در آن به خوبی شنا کند، در امری بزرگ، مقامی بزرگ وارد می شود و می تواند حکومت کند و شکوه و قوت به دست آورد. و اگر پشت خود را تسبیح کند، توبه کند و از گناه برگردد. و هر کس در حال ترس شنا کند ترس یا بیماری او را درگیر می کند و این میزان فاصله او از نیکی است. و اگر گمان کند که از آن فرار نمی کند، در آن نگرانی می میرد. اگر در شنا جرأت داشته باشد از آن عمل در امان است. و هر دریا و رود یا دره ای که خشک شود از دست دادن قدرت است. و گفته شد: کسی که قبل از بیدار شدن از خواب با شنا از آب گریخت، بهتر است. راه رفتن روی آب در دریا یا رودخانه نشان دهنده حسن نیت اوست

تعبیر دیدن دریا در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا