معنی خواب بادام

معنی بادام اعم از سبز، سفید، قرمز، شیرین، تلخ، بریان، آلبالو، آجیل، برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای خرید خوردن بادام پوست کنده و غیره. توسط ابن سیرین

معنی خواب بادام

  1. بادام دلالت بر حلول خیر و برکت و موعظه آن دارد، چه در پول باشد، چه در نفس، چه در خانواده، چه در خانه و چه در دنیا و آخرت.
  2. هر که ببیند بادام می‌خورد یا هر که خود را در خواب دید که بادام می‌خورد، اگر مریض است شفا می‌یابد و اگر نگران است رهاش کنید.
  3. دیدن بادام برای یک زن متاهل نشان دهنده زندگی زناشویی شاد و تربیت صحیح فرزندان است یا نشان دهنده این است که او به زودی باردار شده است.
  4. دیدن زن باردار با بادام در خواب، بیانگر این است که پسری باردار است و صفات نیک و اخلاق او را موعظه می کند که باعث افتخار در بین مردم می شود.
  5. اگر دختر مجردی در خواب بادام ببیند نشان دهنده حسن شهرت او در بین مردم است و اگر بادام بخورد به زودی مردی از او خواستگاری می کند.
  6. بادام فال نیک است. ثروتی را پنهان می کند. با این حال، اندوه برای مدت کوتاهی او را همراهی خواهد کرد.
  7. اگر در بادام نقصی وجود داشته باشد، ناامیدی شما از آرزو کردن تا زمانی که شرایط جدید پدیدار شود کامل می شود.
  8. اگر در خواب یا خواب بادام ببینید یا بخورید، بیانگر موفقیت و ثروت است.
  9. و اگر درخت بادام دیدی نشان دهنده خوشبختی است
  10. دیدن پسته سبز در خواب بیانگر غم و خستگی است
  11. دیدن پسته سفت بیانگر دعوا، شرارت، هیاهو و غم است
  12. و حبوبات نشان دهنده جايگزيني چيزي با چيزي كمتر از آن است و ممكن است دلالت بر اولاد داشته باشد خصوصاً اگر به تعداد باشد
  13. اگر حبوبات در دست راست شما باشد، کار می کنید و از درآمد دستتان امرار معاش می کنید

بادام در خواب برای کسانی است که پول خورده اند و همچنین گفته اند رزقی است که بیننده پس از نزاع و نزاع دریافت می کند و هر که در خواب ببیند که از درختان بادام می چیند پولی به او می رسد. از یک مرد خسیس یا خیلی مشتاق پول. و درخت بادام در خواب بیانگر مردی غریب است.

تعبیر خواب بادام تلخ

به تعبیر ابن سیرین دلالت بر حقیقت دارد، زیرا در برخی حقایق تلخی وجود دارد.

و اما کسى که در خواب ببیند که پوست بادام بر او مى پاشند، این پوشش تازه اى است که به او مى رسد.

تعبیر خواب بادام خشک

پوست آن حاکی از غوغایی است که در هنگام شکستن آن ایجاد می کند و در جاهای دیگر گفته اند که بادام خشک نشان دهنده غم و اندوه است.

تعبیر بادام در خواب نابلسی

بادام در رؤیا بیانگر زوال امراض یا انزوا و زوال ولایت است، زیرا خلاف کلمه محو و خواب در برخی از احکام یا احکام آن به عکس آن تعبیر شده است. بادام در بعضی خواب ها ممکن است نشان دهنده مرده در کفن یا قبر باشد، مگر اینکه بادام سبز باشد.

النابلسی می گوید: هر که در خواب از درخت بادام بگیرد با شیحه نزاع می کند و پول او را می گیرد و به احتمال زیاد دعوا قضایی است.

و اما بادام در خواب، مردی است بخیل یا بخیل با مردم، سخاوتمند به اهل بیت و بادام شیرین بیانگر شیرینی ایمان و عبادت است. و مزه بادام اگر تلخ باشد دلالت بر کلماتی دارد که در آن راست است و هر که در وقت آن بادام بخورد به مال می رسد یا بدنش را بعد از بیماری سالم می کند. درخت بادام در خواب نماد مردی غریب است و بیشتر مفسران بر این تعبیر اتفاق نظر داشتند.

تعبیر بادام در خواب امام صادق علیه السلام

بادام در خواب به تعبیر امام (جعفرالصادق) به دو صورت تعبیر می شود: اولی پس انداز یا پنهان و وجه دوم شفای بیمار یا تسکینی پس از خستگی.

تعبیر خواب بادام سبز

وقتی زن مجردی در خواب بادام سبز می خرد، این نوید سود مادی و رزق فراوان او را می دهد. اگر شخص خاصی در خواب به زن مجردی بادام سبز تعارف کند، نشانه مژده ای است که به زودی خواهید شنید. فروش بادام سبز در خواب برای زنان مجرد نماد از دست دادن فرصت های بسیار مهم در واقعیت است. وقتی زنی مجرد در خواب بادام سبز می خورد، نشان دهنده خوش شانسی اوست. چیدن بادام سبز در خواب برای زن متاهل بیانگر سود مادی و امرار معاش است که در کنار خانواده از آن برخوردار خواهد شد. وقتی زنی متاهل در خواب بادام سبز می خورد، این خبر از دریافت پول فراوان از شخص خاصی است. اگر زنی متاهل در خواب بادام سبز را زیر پا بگذارد، او را از مشکلاتی که در واقعیت با آن روبرو خواهد شد هشدار می دهد. زن متاهل با دیدن درخت بادام سبز در خواب بیانگر رفتار عجیبی است که انجام می دهد.

تعبیر بادام در خواب

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که بادام می خورد، در بیداری به اندازه فراوانی بادام یا به اندازه شیرینی آن اقبال خواهد داشت و بادام در تعبیر «شوهر» یا نیکو است، مخصوصاً اگر بادام سبز است و بادام پوست کنده در تعبیر پول بدون خستگی است و تعبیر آن خوردن بادام سرخ شده یا کبابی خوب نیست چرا که برخی از آنها حاکی از مشکل یا نزاع بین خانواده و عزیزان است و شخص به زودی در خواب دیده می شود. یک اتفاق مبارک در روزهای آینده

بادام در خواب زن متاهل

درخت بادام در خواب متاهل نماد شوهر است و در تعبیر خوب است که گلدار و پربار یا درشت ظاهر شود و معنی دیدن آن در خواب برای زن از شوهرش خوب است. اگر زن شوهردار ببیند که بادام جمع می کند یا می چیند، نشانه مالی است که در آینده جمع می کند و بادام به طور کلی بیانگر پول حلال است و در بینش ها یکی از فال های آن زن است. می بیند که آن را می خورد یا جمع می کند یا تقسیم می کند اگر تعداد او در خواب به تعداد فرزندان زن شوهردار باشد. زن متاهلی که در خواب شکوفه بادام سفید یا صورتی می بیند، دلالت بر شادی یا اتفاقی شاد دارد و در خواب شکوفه بادام، نماد خانواده خوشبخت است.

بادام در خواب زن باردار

بادام در خواب زنان باردار مژده است و در تعبیر شفا و از بین رفتن مشکلات سلامتی یا روانی است و در خواب زن باردار دیدن بادام سبز ستودنی است شاید بشارت دهنده فرزند ذکور باشد. همچنین ستودنی است که بادام در چشم انداز پوست کنده شود یا خورده شود و در همه حال در وضعیت کلی به طور کلی شاخص خوبی است.

چشم اندازی از خوردن بادام – یوتیوب

تعبیر دیدن درخت بادام در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=qU6wMMc387k

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا