تعبیر وداع در خواب

دیدن خداحافظی و فراق یا گریه، چه زن عزیز، چه واعظ، چه شوهر، چه پدر و پسر و چه برای ابن سیرین و امام صادق و نابلسی رفتند.

تعبیر وداع در خواب

خداحافظی در خواب، بیانگر زوال مقام، طلاق زن، مرگ مریض یا ترک وطن برای دیگری، یا از حرفه ای به حرفه دیگر است، خواه بیننده ودیعه گذار باشد یا ودیعه گذار و هر که باشد. او را می بیند که با همسرش خداحافظی می کند، او را طلاق می دهد. گفته شد خداحافظی حکایت از جدایی سپرده گذار با فوت یا سایر علل جدایی دارد. افترا حکایت از خروج دو شریک، عزل والی و از دست دادن تاجر دارد. بعضی گفتند که وداع در تعبیر محبوب است و دلالت بر تجدید نظر زن مطلقه و سازش شریک و سود تاجر و بازگشت ولایت به والی و شفای مریض دارد. که خداحافظی در کلام خود آسایش و آسایش را شامل می شود. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که با سلام و احوالپرسی به یکدیگر سلام می کنند، برای شنیده ها و برای کسانی که چنین می گویند، بد است، زیرا مردم با یکدیگر خداحافظی نمی کنند مگر. وقتی دور هستند، وقتی بیکار هستند و وقتی می خوابند.

فاصله در خواب نشان دهنده بی عدالتی است. و دوری محرومیت است و دوری مردم نزاع و مرگ یا گوشه نشینی است و دوری ممکن است دلالت بر قرب داشته باشد زیرا خلاف آن است.

چشم انداز خداحافظی: نشانه ای از مرگ بیمار، طلاق همسرش، مسافرت و رفت و آمد در محل کار

(و هر که بیند) گویا با زنش خداحافظی می کند، او را طلاق می دهد، والی و صابران را بریده، زیرا جزء خداحافظی است و کلامش شامل خداحافظی می شود و نیز هست. راحتی و آسایش

اگر خداحافظی دیدی شاد باش… و دوری برایت مهم نیست و منتظر بازگشت زود باش… دل خداحافظی برگشت.

بعضی از آنان گفتند که اگر در خواب خود را ببیند که گویا با سلام خداحافظی به او سلام می کند، برای کسی که او را شنید و برای کسی که می گوید بد است و آن این است که مردم با او خداحافظی نمی کنند. همدیگر را مگر زمانی که دور هستند، زمانی که بیکارند، و اگر بخواهند بخوابند. [ص 72] عروسی او، جدایی شرکا و مرگ بیماران

خداحافظی در خواب بیانگر ترک و مسافرت و جدایی است هر کس در خواب ببیند که با همسرش خداحافظی می کند او را طلاق می دهد و خداحافظی دوست با دوستش جدایی آنهاست و مریض. وداع با خانواده یا همسایگان نشان دهنده مرگ اوست. یک خداحافظی با پدرش نشان دهنده نزدیک بودن تاریخ ازدواج یا عروسی اوست.

تعبیر وداع با کسی در خواب

کسى که در خواب ببیند که با کسى که مى‏شناسد خداحافظى مى‏کند، او را ترک مى‏کند، و کسى که در خواب مى‏بیند که گویا با خانواده خود خداحافظى مى‏کند، ازدواج مى‏کند و آن که مى‏خواهد. با اشک از خانواده خداحافظی می‌کند و کسی که با برادرش وداع می‌کند او را ترک می‌کند یا با او دعوا می‌کند و کسی که با دوست، همسایه یا همکار خود خداحافظی می‌کند، تبعید می‌شود یا به کشوری دور سفر می‌کند.

تعبیر وداع مادر در خواب

کسی که در خواب ببیند که با مادرش خداحافظی می کند اگر مجرد باشد ازدواج می کند و اگر متاهل باشد در مسافرت یا خارج از کشور است. همینطور زن مجردی که در خواب می بیند که گویی با مادرش خداحافظی می کند، پس با دیگری غیر از خانواده یا طایفه اش ازدواج می کند و چون تمام یا تا آخر عمر در تبعید زندگی می کند.

تعبیر وداع با معشوق در خواب

هر کس در خواب ببیند که با دوست دخترش خداحافظی می کند، با دیگری ازدواج می کند و کسی که در خواب می بیند که با معشوقش خداحافظی می کند، غیر او از او خواستگاری می کند. و شوهری که با همسرش خداحافظی می کند او را طلاق می دهد.

فراق، فرار و وداع در خواب

فراق در خواب دلالت بر بیگانگی و بیگانگی دارد و نشانه تنهایی و انزوای روانی است.برخی از تعبیر کنندگان به سراغ تعبیر جدایی مرگ و بیماری یا حبس رفته اند و درباره آنها گفته شد و جدایی بین معشوق. خصومت است و جدایی زن و شوهر نزاع یا طلاق و جدایی فال نیک است اگر همراه با آغوش و بوسه و گریه باشد.

تعبیر ترک در خواب

اگر خواب ببینید که با دوستان و رفقای خود می روید، این به معنای مشکلات و اختلافات جزئی در زندگی شما است. اگر خواب ببینید که با دشمنان خود می روید، این به معنای موفقیت در تجارت و اشتیاق است

تعبیر خواب خداحافظی – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=OVsC7iRj2n0 تعبیر خواب رفتن از یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=CuIkkADL_4s چشم انداز خداحافظی و سفر – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا