تعبیر سیاه چال در خواب

خواب آشغال برای زن مجرد برای زن متاهل برای زن باردار برای مرد مطلقه برای مرد زباله گردی و زباله جمع آوری کیسه زباله جعبه پاکسازی کیسه مقوایی زباله ابن سیرین امام صادق

شیخ ابن سیرین رحمه الله تعبیری به دیدن سرگین یا آشغال و سرگین و زباله و جارو کشیدن در خواب ذکر کرده است.

تعبیر سیاه چال در خواب

دیدن کود و خاک یا زباله در خواب دلالت بر دنیا دارد، زیرا پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم روزی در مقابل آن ایستاده دنیا را به زباله تشبیه کرده است. و در دیدن کود در خواب گفته شد که آب است و هر که در خواب ببیند در کود است اگر بیننده مریض باشد یا از هلاک شدن بترسد خواب او را بشارت است بر نجات. .

سیاه چال دنیاست پس هر که ببیند مطابق سیاهچال است یا خریده یا به ارث برده است اگر فقیر بوده از مال دیگران توانگر بوده و اگر از صاحبان کار جوینده بوده است. او آن را به دست آورد.

و هر که در خواب ببیند که در کود است و در حقیقت فقیر است، به مال و رزق مبتلا می شود یا از دنیا و متاع آن متاثر می شود، زیرا دنیا مانند زباله دانی است. و هر که منتظر ارث بود و سیاهچال را در خواب دید، این ارث است زیرا مجموعه ای از دیگران یا مالی است که به دست نمی آید و زحمت نمی کشد. و اگر بیننده خواب مجرد باشد و ببیند در زباله دانی یا در زباله دانی است ازدواج می کند و اگر از اهل قضا و دولت باشد آن را تصاحب می کند و پول و منافع به دست می آید. او را به عنوان هديه و ارث و جريمه به او مي دهد زيرا زباله ها پس از جمع آوري و جارو كردن به زباله دان مي آيند و گرنه زباله دكان يا دكان است کسي که به عنوان صندوقدار يا خفه کن يا کوره کار مي کند. دیدن جارو در خواب بیانگر عذاب و مرگ است و دیدن سیاه چال در خواب نشان دهنده پادشاه بیت المال و قاضی است که امانت دارد. و هر کس در خواب ببیند که بالای سر کود می خواند و صاحب خواب حاکم یا رئیس است برکنار می شود و اگر مریض باشد می میرد و اگر فقیر باشد. او فقر را افزایش خواهد داد.

تعبیر آشغال در خواب

سطل زباله: دنیاست و شباهتی به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم دارد که بر آن ایستاد و کود آب است زیرا از خاک زمین است و اتلاف چیزهایی که مردم می توانند دفع کنند و در آن زندگی کنند مانند استخوان و سفال و هسته و کاه و امثال آن که در تعبیر پول است. به هر دلیلی مریض است یا می ترسد هلاک شود، به او قول می دهم که نجات پیدا کنم یا مانند زباله دانی به دنیا بیایم. ارث او را به ارث برده است، زیرا سرگین را دیگران و بدون درآمد او جمع می کنند و سیاه چال. مثل پولی است که از اینجا و اینجا بدون تقوا و ذبح جمع آوری می شود، به دلیل کثیری مخلوط و کثیفی که در آن است و اگر مجرد باشد ازدواج می کند و لاشخورها حیاطشان است و نی هایشان از هر طرف پاشیده می شود. و از همه جا خریده و از هر خانه ای قرض گرفته است و گرنه سیاه چال دکان و دکان اوست و صراف و خفه کن و سوغات و کسی نیست که با خدمتکار و پیشه مانند کوره باشد. اگر شايسته قضاوت باشد، پادشاه و جمع آوري و دستگيري مردم ولي آن است و پول به او رسيد و منافع به او داده شد و بدهكاران و ارث، زيرا سرگين است. به کودن آورده نمی شود، مگر بعد از جارو و جارو نشان دهنده جریمه و نابودی و مرگ است، چه بسا سیاه چال مال پادشاه و خانه پول او باشد و قاضی خانه امین و صاحب امانت داشته باشد.

تعبیر زباله در خواب – رویای زباله – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا