تعبیر سیاهی در خواب

تعبیر خواب سیاه اعم از کفش ماشین و کیف گربه و لباس مشکی و لباس مشکی بلند یا کوتاه در خواب برای زنان مجرد و متاهل و زنان باردار.

تعبیر سیاهی در خواب

  1. رنگ سیاه نشانه غم، نگرانی یا مصیبت است، اگر شخصی که در خواب آن را دیده عادت به پوشیدن آن در واقعیت نداشته باشد.
  2. اگر شخصی به پوشیدن لباس سیاه یا لباسی که در واقعیت غالباً سیاه است عادت داشته باشد، دیدن سیاهی در خواب او فال نیک و محمودی است.
  3. دیدن رنگ سیاه در خواب یک فرد بیمار مطلقاً قابل ستایش نیست
  4. اگر مردی عادت به پوشیدن این رنگ در لباس نداشته باشد و در خواب ببیند، بیانگر فقر، غم و اندوه یا وقوع مصیبت است، خدای ناکرده، دیدن رنگ خاکستری در لباس در خواب نیز همین تعبیر را دارد.
  5. اگر دختری در مهمانی یا عروسی دید که لباس مشکی پوشیده است، نشان دهنده غم و اندوه و نگرانی است
  6. اگر دختری در خواب ببیند که پس از پوشیدن لباس یا لباس مشکی زیباتر، جذاب‌تر و شیک‌تر شده است، این نشانه غرور، اعتماد به نفس و تحمیل شخصیت او به اطرافیان است.
  7. دیدن رنگ مشکی در خواب دختر مجرد، نمادی نیست و مطلقاً ربطی به ازدواج و خواستگاری ندارد، بلکه بیانگر موفقیت، پیشرفت و برتری است، چه در کار و چه در تحصیل.
  8. رنگ سیاه گاهی اوقات ممکن است به بیگانگی یا سفر اشاره داشته باشد، به خصوص اگر آن را در لباس یا مبلمان اتاق شخصی خود دیده باشد.
  9. دیدن زنی متاهل در خواب که عکس های خصوصی یا خوابش همه سیاه است، بیانگر حالتی از اضطراب و تنش است که کنترل خود را بر او و ماهیت زندگی روزمره اش تحمیل می کند.
  10. ممکن است به معنای میزان ترس این زن از آینده یا نیاز او به پول باشد
  11. دیدن زن شوهردار در خواب که لباس مشکی بلند و زیبا بر تن دارد، این ستودنی است.
  12. زنی متاهل که در خواب پرده های سیاه می بیند، بیانگر تنگ نظری یا فقدان راه حل برای مشکل است.
  13. اگر زن حامله در خواب لباس مشکی یا لباس سیاه ببیند، نشان دهنده میزان ترس او از مسائل مربوط به بارداری یا زایمان است.
  14. در مورد دیدن اثاثیه مشکی در مقابل خود، نشان دهنده نیاز شدید او به پول، قیمت های بالا یا مشکل در زندگی است.
  15. و دیدن دارنده یکی از وسایل شخصی خود به رنگ مشکی مانند موبایل و کیف و گوشی و … بیانگر این است که او فرزند ذکور به دنیا آورده است.
  16. دیدن مرده در لباس سیاه در خواب

  17. در ابتدا باید بدانیم که دیدن مرده در خواب نماد شخصی است که خود را می بیند و عمل یا گفتاری را به بیننده بیان می کند بنابراین دیدن مرده ای که می شناسید با لباس مشکی در خواب بیانگر این است که این شخص مرتکب گناه یا گناه یا عملی شده و از مجازات او می ترسد.
  18. در مورد دیدن حیوانات سیاه در خواب، ابن سیرین در کتاب خود گفته است که منفور است و اصلاً ستودنی نیست، زیرا نشانه قوی ای از ضرری است که متوجه بیننده خواب می شود.
  19. و اما دیدن سگ سیاه در خواب، بیانگر وجود دشمن یا شخصی است که از بیننده بیزار است و می خواهد به مصیبت بیفتد و دیدن موش سیاه در خواب، بیانگر حضور شخصی است که کلاهبردار یا دزد است یا در زندگی بیننده مرتکب کارهای غیر قانونی می شود.
  20. دیدن حشرات سیاه در خواب مانند عقرب یا عنکبوت سیاه نشان دهنده خطر بزرگی است که بیننده در آن سقوط خواهد کرد. گفتن که او را به خطر بزرگی مبتلا می کند همین تعبیر برای دیدن مار یا مار سیاه در خواب نیز صادق است.

تعبیر رنگ سیاه در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا