تعبیر بوسیدن مرده در خواب

معنی بوسیدن میت اعم از سر، دست، گونه مرده، در آغوش گرفتن و در آغوش گرفتن میت، گریه و سلام و بیشتر برای امام صادق و ابن سیرین.

تعبیر بوسیدن مرده در خواب

  1. هر کس در خواب ببیند که مرده ناشناس را می بوسد، از جایی که به حساب نمی آید پول می گیرد.
  2. هر که در خواب ببیند مرده را با شهوت می بوسد، او را به خیر وصل می کند.
  3. هر که در خواب ببیند: مرده شناخته شده ای را می بوسد، سپس با علم یا مالی از مرده سود می برد.
  4. می‌گفتند هر که خواب ببیند مرده‌ای را می‌بوسد و بیننده مریض است، دلالت بر مرگ او دارد.
  5. هر کس ببیند که مرد یا زن یا دختری مرده ای را که می شناسد می پذیرد، از پشت این مرده یا علم زندگی به دست می آورد یا بر مقامش می افزاید یا از اموال آن مرده یا از خانواده آن زنده مالی. مرده باشد و یا از اثر اعمال آن مرده بهبود یابد.
  6. اما اگر ببیند مرده ای را که نمی شناسد یا هویتش معلوم نیست قبول می کند، از جایی که نمی شناسد روزی و مالی می گیرد، در زمانی که او را حساب نکرده اند و از طرفی که کرده است. نمی دانم یا انتظار نمی رود
  7. هر کس در خواب ببیند که مرده ای او را می بوسد، این بیننده از میراث آن مرده خیر و مال به دست می آورد و مفسران می گویند که مرده ثواب و نیکی خواهد داشت و این بوسه نشان دهنده شکر زندگان است. کار خوب.
  8. می گویند قبل از مرده زنده، چه برای مرد، چه زن و چه دختر، از ارث میت یا عاقبت خانواده زنده اش خیر و سود می برد.
  9. دیدن بوسیدن مرده در خواب، بیانگر وجود ارث یا وجود نیازی برای متوفی است که از شخص زنده می خواهد، مانند پرداخت بدهی، حفظ رابطه خویشاوندی یا انجام صدقه مستمر برای او.
  10. این با رویای مرد با رویای زن که مرده را می بوسد فرقی نمی کند، زیرا تعبیر در هر دو صورت است، خواه زن مجرد، متاهل یا حامله باشد.
  11. دیدن مرد یا زنی در خواب به گونه ای که مرده و مرده ای را می بوسد که می شناسد یا یکی از خویشاوندان او، این رؤیت به این معنی است که بیننده خواب از این مرده منفعت خواهد گرفت، آن منفعت ممکن است دانش مفیدی باشد که از او باقی مانده است. میت یا ارث، دختر یا جوانی که برای بیننده زن یا شوهر خوبی باشد یا هر خیری که بیننده از این مرده که در خواب دید او را می بوسد بهره می برد.
  12. و اما خواب بیننده که می‌بیند مرده یا مرده‌ای را می‌پذیرد که او را نمی‌شناسد، این خبر از به دست آوردن پول یا کالا و امرار معاش بیننده است که به آن توجه نکرده و انتظار به دست آوردن آن را نداشته است.
  13. و اما خواب بیننده در خواب می بیند که مرده ای او را می بوسد، به این معنی است که متوفی در نتیجه دعای او برای او یا صدقه ای که برای او انجام می دهد، از او کار خیر می گیرد. متوفی
  14. و کسى که در خواب ببیند مرده اى را مى بوسد که او را نمى شناسد، پس دیدن او، بیانگر رزقى است که بدون آنکه منشأ و تاریخ و دلیل آن را انتظار داشته باشد به دست مى آورد و در خواب مى بیند که مى بوسد. مرده ای که او را می شناسند، آنگاه رؤیت نشان می دهد که از مرده خیری خواهد گرفت، چه با پول و چه با علم، چنان چه کسی که در خواب ببیند که مرده ای را در آغوش گرفته است، دید او حکایت از عمر طولانی دارد. رویاپرداز

تعبیر خواب بوسیدن مرده در خواب / توسط شیخ ثامر العامر – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا