تعبیر خواب تماس و تلفن همراه

مطالب: رویای تماس با تلفن همراه تماس تلفنی یک فرد شناخته شده برای یک زن مجرد برای یک زن متاهل و باردار تماس تلفنی از طرف یک عاشق از یک عاشق سابق تلفن همراه

تعبیر خواب تماس و تلفن همراه

  1. وقتی شخصی می بیند که با تلفن همراه شخصی خود تماس گرفته است، اگر دختر مجرد یا جوان مجرد باشد، در راه نامزدی و نامزدی با فردی است که هیچ کدام از آنها نمی شناسند، زیرا تماس می گیرد. بر شخص دریافت کننده حکومت نکنید
  2. یا نشان دهنده این است که شخصی درخواست کمک یا نصیحت خواهد کرد.
  3. هنگامی که خواب بیننده با تلفن خود تماس تلفنی دریافت می کند، این نشان می دهد که خواب بیننده نامزد است، ازدواج او نزدیک است و اگر مجرد باشد، نامزدی او نزدیک است.
  4. اگر بیننده با شخصی که نمی شناسد تماس بگیرد، خواب نشان می دهد که شخصی هست که در موضوعی از بیننده کمک می خواهد، یا در مورد موضوع خاصی از او مشاوره یا نصیحت می خواهد.
  5. اگر خواب بیننده با تلفن خانه تماس بگیرد، این به معنای تمام خانواده است و نشان دهنده شادی، غم یا فقر او است. اگر تماس گیرنده یکی از بستگان باشد، این نشان می دهد که او خبر خاصی را به خانواده خواهد گفت که می تواند یک خبر خوب یا بد باشد. در صورتی که تماس گیرنده غریبه ای از خانواده باشد، این نشان دهنده غم و اندوه و فقر است
  6. وقتی بیننده خواب می بیند که از طرف معشوق یا کسی که به او اهمیت می دهد تماسی دریافت کرده است، فقط نشان دهنده دلبستگی بیننده خواب به خوشی ها و هوس های دنیوی است که بد است.
  7. اگر بیننده خواب زن حامله ای بود و در خواب از یکی از بستگانش اعم از برادرش، پدرش، مادرش یا یکی از آنها تماس گرفت و او را مژده داد، نشان دهنده این است که تولدش خواهد بود. سخت نگیر.

تعبیر تماس تلفنی در خواب زن متاهل

و هنگام دریافت تماس یا تماس تلفنی از شخصی برای زن باردار، اگر تماس گیرنده از نزدیکان او باشد، مانند برادر، پدر، عمو، عمو، برادرزاده، برادرزاده یا شوهر، در صورتی که گفتار او حسنه باشد. در ولادت راحت و آسان می شود و بعد از او خود یا بیشتر در رزق و روزی شوهرش برای او و نوزادش روزی می گیرد و اگر منادی از آن محرمانی باشد که بدی می گوید، دلالت بر آن دارد. دوران سخت در یک بیماری گذرا که زن باردار در دوران بارداری خود به آن مبتلا می شود و پس از مدت کوتاهی به پایان می رسد، اما اگر منادی از محرمان نباشد، موضوع مربوط به ولادت یا انسان است که زن را تحت تأثیر قرار می دهد. نوزاد یا فقر برای آنها

و اگر زن متأهل باشد و باردار نباشد، بچه دارها و بچه دارانی هستند که هنوز بچه دار نشده اند، در هر دو صورت موضوع حاکی از ماهیت تماس یا تماس است، دسیسه ها و ناملایمات در زندگی زناشویی اوست. و مشكلات خانوادگي كه پي در پي در روزهاي متوالي پي در پي مي آيد و اگر غريبه به نرمي دستور بخواهد از اهل خانه مي خواهد دستور بگيرد و ممكن است از ديدگان عيب اهل خانه باشد. خانه، و اگر چیز بدی بخواهد یا به او بگوید، یکی از اسباب مشکلات و دسیسه های خانواده است.

تعبیر تماس تلفنی در خواب زن باردار

در صورتی که تماس برای دختر، زن باردار یا متاهل بوده باشد، از دوستی یا زن مانند او تماس گرفته باشد، در این صورت بیانگر ارتباط مستمر و افزایش محبت و نیکی است، اگر گفتگو شامل امور خیر یا خیر باشد. بیننده از دریافت این تماس خوشحال شد، اما اگر غمگین بود و نمی خواست آن را دریافت کند، یا موبایل را خاموش کرد یا در مورد چیزی بد صحبت کردند یا در مورد کسی شایعه کردند، زیرا این یک مصیبت مورد انتظار یا مشکلی است که می شود. توسط بیننده زن حل شد.

تعبیر دیدن تماس تلفنی در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=lCCRXvpQjdA

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا