تعبیر ذبح در خواب

ذبح با چاقو در خواب

تعبیر خواب کشتن پسر

ذبح گوسفند در خواب

تعبیر خواب کشتن کودک

ذبح گوساله در خواب

تعبیر خواب کشتن دخترم

تعبیر خواب پدری که پسرش را ذبح می کند

ذبح دختر در خواب

تعبیر ذبح در خواب

هر کس در خواب ببیند که ذبح شده است، از شر شیطان ملعون به خدای متعال پناه برد، زیرا در خواب، شر است و ترسی از شیطان دارد.

و هر کس در خواب ببیند که مردم و مردمی دراز کشیده و ذبح شده اند، خواب برای بیننده نیکی است.

و هر کس در خواب ببیند که دیگری را ذبح کرد یا کسی او را ذبح کرد، خواب در آن نشانه خیر و صلاح در کار اوست و خداوند داناتر است.

و هر کس در خواب دو نفر را ببیند و ببیند که یکی دیگر را ذبح می کند، ذبح شده از ذبح شده بهتر می شود.

و هر کس در خواب ببیند که انسان دیگری را ذبح می کند به او ستم می کند و ذبح هر چیزی که ذبح در آن جایز نیست ظلم ذبح کننده به ذبح شده است.

و هر کس در خواب ببیند که یکی از نزدیکان خود را ذبح می کند، از سرنوشت خود غافل شده و او را قطع می کند و هر که نگران باشد و در خواب ببیند که در حال ذبح است، خداوند غم او را برطرف می کند.

و در ذبح مجرد گفته شد که نکاح است، مخصوصاً اگر ببیند که مخلوقات مؤنث مانند کبوتر و گوسفند را ذبح می کند و اگر چیزی از پشت سر ذبح کند این چیز از مخرج او می آید.

و هر کس ببیند که کسی ذبح می شود و نداند که او را چه کسی ذبح کرده است، مردی است که بدعتی کرده یا شهادت دروغ داده است.

و هر کس ببیند که پسری را ذبح کرد و سپس برشته کرد، ولی از بریان پخته نشد، به پدر یا مادر خود ستم کرده است.

می گفتند هر که در خواب ببیند مردی را ذبح کردند یا قومی را ذبح کردند، اهل هوی و هوس و بدعت هستند.

و هر کس در خواب ببیند که خود را ذبح می کند، زنش بر او حرام است و اگر ببیند از ذبح خون جاری می شود، این ظلم و نافرمانی است و اگر بیرون نیامد، پیوند و کرامت است.

و هر کس ببیند که ذبح کسی را ذبح می کند، ذبح شده از ذبح بهتر می شود و اگر حبس شود مطلقاً و اگر بترسد امنیت می گیرد و اگر مالک باشد مستقر می شود. آزاد یا اسیر آزاد شده یا شهریار، سپس ولایت او افزایش می یابد.

و هر کس ببیند که انسان را ذبح می کند به او ظلم می کند و همچنین به هر چیزی که ذبح آن جایز نیست فاعل اثرش را بر او ظلم می کند و هر که مقداری از حرام او را ذبح کند از سرنوشت خود غافل شده و او را قطع می کند. و اگر غلام را در خواب ذبح کنند آزاد می شود و هر که دلواپس می دید که ذبح می کند از او بیخیال می شود و نکاح را ذبح می کند هر که چیزی را که دلالت بر زنان دارد ذبح کند، مانند کبوتر و میش. آن گاه ازدواج می کند و هر کس چیزی را از پشت خود ذبح کند در مقعد به سراغش می آید.

و هر کس ببیند که ذبح شده بدون اینکه بداند چه کسی آن را ذبح کرده است، مردی است که بدعتی ابداع کرده یا گردن او را به گواه دروغ تقلید کرده است. ذبح پدر و مادرش، آن آخ.

و هر کس ببیند که پسر جوانی را ذبح کرد و آن را مثله کرد و کباب پخته نشد، ظلم در آن بر پدر و مادرش است.

و اگر ببیند که سلطان مردی را ذبح کرد و بر گردن بیننده خواب گذاشت، سلطان بر شخص ظلم می کند و آنچه را که قادر نیست از او می خواهد و این زن حامله آن طلب را می کند.

ذبح در خواب مرد ظالم است

هر کس در خواب ببیند که پسرش را ذبح می کند، ببیند آیا از طرف او عقیقه نکرده است، پس برای او عقیقه ای قربانی کند، چنانکه در مورد آقای ما ابراهیم علیه السلام گذشت. بر او باد

تصویری از یک قربانی انسانی – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا