تعبیر دندان دراز در خواب

رویای بلندی دندان برای دختر مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای یک مرد، اینکه آیا طول دندان افزایش یافته است.

دندان دراز در خواب یکی از خواب های وحشتناک و خطرناکی است که در خواب می بینیم که به دلیل تصور قدیمی که دیدن دندان در خواب دلیل بر مرگ یکی از خویشاوندان در واقعیت است، باعث نگرانی بیننده می شود. از آنجایی که دندان ها نشانه ها و معانی مهم زیادی برای فرد بیننده خواب دارند.

تعبیر دندان دراز در خواب

و هر کس در خواب ببیند که دندانهایش یا چیزی از آنها بلند شده و دندانهایش دراز شده است، نیکو و ستوده است.

در مقاله امروزمان تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب، معنی و معانی دیدن دندان در خواب را برای شما مرور می کنیم.

تعبیر دندان در خواب ابن سیرین

ارتعاش دندان در خواب گواه وضعیت روانی و مادی است.

کشیدن دندان با دست شخص دلیلی بر کشیدن پول است. دندان های ضعیف در خواب برداشته می شوند و دندان های جدید به جای آن ها ظاهر می شوند، که نشانه ای از تحقق رویاها است.

افتادن دندان در خواب، گواه سخنان نادرستی است که پشیمان شده اند.

افتادن تمام دندان ها در جست و جوی آنها دلیل بر مرگ همه اهل خانه قبل از اوست. سقوط یک سال در خواب دلیلی بر این است که یک مرد به اختلاف طولانی پایان می دهد. ترک درس در خواب دلیل بر مرگ پسر است. افتادن کامل لثه در خواب، دلیل بر بازگشت یکی از بستگان به خانه است. کشیدن دندان و رویش دندان های جدید گواه دستیابی به جاه طلبی هاست. افتادن دندان های پایین نشانه درد در زندگی است. پوسیدگی دندان در خواب نشانه مشکلاتی است. تماشای کشیدن دندان ها و ظاهر شدن دندان های جدید در جای خود در خواب برای مرد گواه دستیابی به اهداف و جاه طلبی ها در زندگی است. افتادن دندان های پایین در خواب برای مرد نشانه درد و درد است.

تعبیر دندان در خواب برای زنان مجرد

دیدن یک زن مجرد در خواب برای دندان، دلیلی بر عزت نفس است. افتادن دندان در خواب دختر، گواه سردرگمی و ناامیدی است. افتادن دندان های جلویی در خواب دختر، گواه از دست دادن عزیزی برای اوست. افتادن دندان برای یک دختر مجرد در خواب، گواه این است که او برای زندگی خود به دنبال شریک زندگی می گردد. افتادن دندان های کشیده روی لباس زن مجرد در خواب، دلیل بر ازدواج است. این دختر دندان های ضعیف خود را درآورد و دندان های جدید ظاهر شد، دلیلی بر برآورده شدن آرزوهای او. افتادن دندان در خواب برای زن مجرد نشانه مرگ است.

تعبیر دندان در خواب برای زن متاهل

دید زن متاهل از لرزش دندان هایش دلیل بر شرایط سخت جسمی و روانی زن متاهل افتادن دندان هایش دلیل بر مشکلات و موانع است شکستن دندان در خواب برای زن متاهل دلیل بر فوت یکی است. از دوستانش افتادن دندان در دست زن شوهردار دلیل بر پول است افتادن دندان های کشیده شده روی لباس زن شوهردار دلیل بر بارداری نزدیک است. دیدن دندان های چوبی در خواب برای زن متاهل دلیل بر مرگ شخصی است که از او شکست می خورد.

تعبیر دندان در خواب برای مرد

دیدن مردی در خواب که تمام دندان هایش افتاد، دلیل بر طول عمر است. دیدن دندان آسیاب برآمده در خواب برای مرد، دلیل بر مرگ پسرش است. بروز لثه های پر در خواب برای مرد، دلیل بر بازگشت برادر، خواهر یا خویشاوند از مسافرت پس از غیبت است، پوسیدگی دندان در خواب برای مرد، دلیلی بر وقوع بسیاری از مشکلات اساسی است.

مردی که می بیند دندان هایش می افتد، نشانه وقار است. افتادن دندان های مرد در خواب، نشانه مشکل است.

یوتیوب تعبیر دندان در خواب وسیم یوسف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا