تعبیر بارداری در خواب

دیدن حاملگی در خواب برای زنان مجرد و برای زن متاهل و باردار در خواب دیدم که از ابن سیرین و برای امام صادق و غیره باردارم.

رویاها نشانه ها و مفاهیم زیادی در زندگی ما دارند پس بیننده باید دید خود را همانطور که هست بگوید تا بتواند به تعبیر صحیح برسد.امروز از طریق سایت های خود بزرگترین علما و مفسران رویاهای عربی را به شما معرفی می کنیم.

تعبیر بارداری در خواب

تعبیر الحمل النابلسی: حاملگی زن در خواب، بیانگر آن است که در امور خود استقامت می کند و از او مال به دست می آورد، افزایش رشد و ستایش نیکو.

دیدن زن حامله دلالت بر نگرانی و عبوس بودن و امور پنهان دارد، حاملگی مرد در خواب دلیلی بر افزایش علم به دنیاست، چه بسا حکایت از نگرانی ها و کشمکش ها و همسایگی دشمن یا محبت و شیفتگی داشته باشد. شايد دلالت بر كسى باشد كه نر و ماده را در يك جا جمع كند يا چيزى را در جاى نامناسب بكارد يا دزدى وارد خانه او شود يا در خانه خود انبارى پنهان كرده باشد و يا دزدى كند و از صاحبش پنهان كند. شاید طناب مرد نشان می دهد که او در حال نابودی خود است.شاید مرده های خارجی که برای او عزیز هستند با او دفن شده اند.شاید او دروغگو بوده و تظاهر به غیرممکنی می کند. آتش بزند، و چه بسا جنی او را بپوشد، یا وسیله ای برایش بسازد که مناسب او باشد، یا با کسی که صلاحیت او را ندارد، با او قرارداد بسته باشد، یا باکرگی او قبل از ازدواج از بین برود.

و اما حاملگی زن نازا یا نر حیوان و چهارپایان، این دلیل بر خشکسالی سنت و عدم حسن آن و فراوانی وسوسه و بدی آن از سوی دزدان است، در هر صورت پیرزن ریسمان قفسه اسلحه است فتنه است و گفته شد طناب او بیکاری است.

تعبیر حاملگی به روایت ابن شاهین: ابوسعید الوثر گفت: خواب حاملگی زن زیاد شدن مال است و اندوه مرد آن را می پذیرد پس مادرش تعبیر می کند و هر که خواب ببیند حامله شده است. آنگاه بر مال او فزونی است و هر که ببیند زنش حامله است امید به چیزی از روزی دنیوی دارد خواب حاملگی در هر حال برای زن و مرد خوب است.

تعبیر خواب دختر مجرد باردار

هر کس در خواب ببیند که در حال مجرد یا مجرد حامله است، رؤیت او نشانگر ازدواج است

تعبیر به دنیا آمدن پسر در خواب

تعبیر ولادت دختر یا پسر هر کس در خواب ببیند که زنش مردی به دنیا آورد، روزی او را می گیرد و اگر زن حامله ببیند که فرزند ذکور به دنیا می آورد، زایمان می کند. به زن و بالعکس

تعبیر بارداری در خواب برای مرد

اگر مردی در خواب ببیند که همسرش حامله است، بیانگر این است که این مردی که می بیند، همسرش را دوست دارد و همیشه برای او آرزوی سلامتی می کند، بالاتر و می دانم.

تعبیر بارداری در خواب برای زنان مجرد

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که حامله است، دلیل بر این است که کسی او را فریب می دهد و به زودی فریب خود را آشکار می کند، زیرا دیدن حاملگی در خواب بدون ازدواج بیننده، بیانگر پریشانی و پریشانی است.

تعبیر بارداری در خواب برای زن متاهل

اگر زن متاهلی در خواب ببیند که حامله است و در واقع حامله نیست، دلیل بر شنیدن خبرهای خوش و خوشی در آینده نزدیک است.بالاتر و می دانم.

تعبیر بارداری در خواب برای زن باردار

اگر زن باردار در خواب ببیند که شکمش بزرگتر می شود، دلیل بر زایمان طبیعی است و دختر بچه زن و زیبا می شود و در بین مردم با هم خوش می شود.

تعبیر بارداری در خواب برای زن مطلقه

اگر زن مطلقه در خواب ببیند که حامله است، دلیل بر شنیدن خبرهای خوش و خوش است.

تعبیر بارداری در خواب برای پیرزن

اگر پیرزن در خواب ببیند که حامله است، دلیل بر سفر عمره به زودی است و حاملگی در اینجا برای او پوست خوبی است.

تعبیر بارداری زن در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا