تعبیر کفار در خواب

خواب کفار و مجوس برای زن مجرد برای زن شوهردار برای زن باردار برای زن مطلقه برای مرد مبارزه با کفار در خواب نوشته ابن سیرین، امام صادق، النابلسی و غیره.

تعبیر کفار در خواب

هر کس کافران را ببیند که در خانه او وارد می شوند، دشمنان بد سرپرستی می کنند و مقدار آنها به میزان اقامت در خانه او خواهد بود، او وارد اسلام شد، زیرا از او به دو صورت تعبیر شده است: تصدیق او. از نعمت بعد از کفاره و نزدیک شدن مدتش و به حق می‌رسد، مسیحی، اگر با کسی اختلاف پیدا کند، بر حریفش پیروز می‌شود، و هر که مسلمان نصاری را ببیند، زود گروید یا بمیرد. زودتر و هر کس ببیند نصرانی شده است اگر از اهل صالح باشد عمو یا عمه اش را به ارث می برد و اگر از اهل فساد باشد بر کفر نعمت خدا حساب می شود. و هر که ببیند نصرانی شد راهب چون مبتکر و زیاده روی در بدعت است بعضی گفتند هر که دید راهب شد و از اهل تجاوز بود . تعبیر به کثرت تکریم و ترس از خدای سبحان خداوند متعال و هر که یک یهودی را ببیند الف به هدایت تعبیر می شود و گفته می شود هر که دید یهودی شد عمو یا عمه اش را به ارث می برد و هر که مجوسی دید به پیچیدگی و سختی کار تعبیر شد.

تعبیر مجوس در خواب

تعبیر خواب مجوس نابلسی: هر که شیخ مجوسی را در خواب ببیند این دشمنی است که خواهان هلاکت حریف خود نیست، جباران در کفر می میرند مگر اینکه خداوند متعال برای او خیری خواهد کرد. .اگر بیند که دستش به حال برگشت توبه می کند دید آتش می پرستد خدمت سلطانی می خواهد و آتش سلطان است و اگر آتش است. خاموش شده، پول حرام می خواهد.

ابن شاهین خواب مجوس را تعبیر کرد و گفت: هر که مجوسی ببیند تعبیر به تفتیش و سفت کردن امور می شود، زیرا مجوس کارها را تنگ و پیچیده می کنند و بیان این مطلب ارائه شده است.

مشاهده ناباوری در خواب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا