تعبیر دیدن بلدرچین در خواب نابلسی

تعبیر دیدن بلدرچین در خواب نابلسی

دیدن بلدرچین در خواب بیانگر عالم بزرگ و صاحب فضایل و شریک کننده علم و مالی با مردم است. بینش او حکایت از ازدواج مجرد با ثروتمند و زیبا دارد. و بلدرچین مردی ثروتمند است. و قیمه پول است، پس هر که ببیند قیمه می فروشد سود می گیرد

و دیدن او در خواب، بیانگر عالم بزرگی است که در فضایل واقف است و در علم و مالی با مردم شریک است و بینش او حکایت از انتقال شخصیت او به ازدواج برای مجردی با همان زیبایی و چاق، نیکوکار دارد. مردی که در سایه پیروان او زندگی می کند و چربی در خواب بیانگر مردی است که دارای پول مردانه است زیرا چربی پول است، او گیلاس می فروشد، زیرا سود می گیرد و تحت سرپرستی یک فرد ثروتمند با پول زندگی می کند.

دیدن بلدرچین در خواب بیانگر ثروتمندی است که تنها در تاریکی پیروان او زندگی می کند و این به نظر امام ابن سیرین است و اما امام نابلسی دیدن بلدرچین در خواب را نشانه خداوند تعبیر کرده است. دانشمند بزرگی که علم و پول خود را با مردم تقسیم می کند و در فضایل سرآمد است و اما آن که در خواب بلدرچین دیده و مجرد بوده با دختری ثروتمند و زیبا ازدواج می کند.

تعبیر دیدن بلدرچین در خواب:

دیدن بلدرچین در خواب بیانگر مردی ثروتمند و دیدن بلدرچین در خواب بیانگر پول است.

هر کس در خواب ببیند که پرندگانی به صراط مستقیم پرواز می کنند و جهت آنها به سمت بالا است، فال نیک خواهد بود.

و هر کس در خواب پرندگانی را ببیند که به خطوط زیگزاگ پرواز می کنند، رؤیت حکایت از وقوع بدی دارد.

هر که ببیند پرندگان در ارتفاعات پرواز می کنند، نشانه خوشبختی و شادی است.

هر که ببیند پرندگان در ارتفاع کم پرواز می کنند، نشان از بدشانسی و بدبختی دارد.

دیدن آواز پرندگان در خواب، نشانه موفقیت و برتری است.

دیدن پرندگان در خواب با سرهای پایین بیانگر آن است که اتفاقات بدی خواهد افتاد

هر کس ببیند پرندگانی سرشان را زیر بال می گذارند، این نشانه بیماری خویشاوندی است.

دیدن پرندگان زخمی در خواب، بیانگر خیانت دوست است.

و اما دیدن کلاغ در خواب، دلالت بر مردی بداخلاق و فاسد دارد که وجدان ندارد و دیدن کلاغ در خواب در حال پرواز، نشانه آن است که بیننده به چه فکر می کند و او را مشغول می کند. که نتیجۀ این تفکر نیکو خواهد بود، نشانۀ گرفتاری ها و نگرانی های فراوانی است که بیننده را در بر خواهد گرفت و هر که کلاغی را ببیند که بر شاخه درخت ایستاده است، نشانه دوستی ریاکار و شنیدن صدای کلاغ در خواب بیانگر آمدن خبر بد است.

هر که خواب ببیند کلاغی در خواب با او صحبت می کند، بیانگر آن است که پسری معلول به دنیا می آورد، دیدن کلاغ در خواب، بیانگر غم و اندوه است، اما این غم ها برطرف می شود و از آنها نجات می یابد. کلاغ در خواب ممکن است نشانه جدایی از عزیزان و سفرهای خارجی باشد.

هر کس در خواب ببیند که گوشت کلاغ می خورد، نشانه آن است که از دزد پول می گیرد و هر کس در خواب ببیند که کلاغ شده است، بیانگر حرام خوردن است و هر کس ببیند که کلاغ است. او را می خراشد، نشان دهنده سرمای شدید و درد شدید است.

هر که ببیند کلاغ را می دهد، دلالت بر شادی و لذتی دارد که به بیننده می رسد. یک زن صالح و شریف

هر کس در خواب ببیند که کلاغی به خانه اش وارد می شود، رؤیت نشان می دهد که در آخر عمر به عزت و مال می رسد و کلاغ در خواب حکایت از اسرار زمین یا مرده دفن شده یا بیننده دارد. هم خوبی دارد و هم بدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا