تعبیر خرطوم فیل در خواب

دیدن شلنگ فیل برای زن مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، چه بریدن آشپزی، چه زلوما فیل، برای ابن سیرین و غیره.

تعبیر خرطوم فیل در خواب

فیل در خواب در آن فرق می کند، بعضی از آنها گفتند که او پادشاه بزرگی است و بعضی از آنها گفتند که او مردی ملعون است زیرا او جهش یافته است. روایت شده است که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم کلیه فیل هستم. ابن سیرین گفت: فیل قایق مسلمان نیست، می ترسم که مخالف اسلام باشید

گفته شد آن چیز بزرگ و معروفی است که هیچ فایده ای در آن ندارد، زیرا گوشت آن نه خورده و نه دوشیده می شود. بعضى گفتند: هر كه فيلى ببيند و سوار آن نگردد، در خود زيان و مالش ضرر مى‏كند.

اگر سوار آن شود، شاهی بزرگ و کمیاب می گیرد و اگر برای سلطان مناسب باشد، او را می زند. اگر تناسب نداشته باشد با جنگ روبرو می شود و پیروز نمی شود

خرطوم فیل دیدن خرطوم فیل در خواب بیانگر روزهای سختی برای شماست که در آن دشمنان و ناملایمات شما را احاطه کرده اند.

اگر خوابیده در خواب خرطوم فیل را ببیند، نشانه بحران ها، مشکلات و نگرانی هایی است که صاحب خواب را مبتلا می کند.

شاید دیدن خرطوم فیل در خواب بیانگر دشمنانی باشد که بیننده خواب را احاطه کرده اند. این بالاتر است و خداوند داناتر است.

دیدن خرطوم فیل در خواب نشانه خوبی است، زیرا این رؤیت نیز حاکی از خیر و روزی است که بیننده خواب نصیبش می شود.

اگر فیل در خواب با خرطوم خود آب بر روی بیننده بپاشد، این سفر نزدیک است، اما اگر بیننده خواب ببیند که خرطوم فیل را بریده اند، اینها نشانه دوری از افراد مضر و بد است. و اخبار خود را از آنها قطع کند و بدین ترتیب از ضرر و زیان خودداری می کند زیرا تنها راه نابودی هر انسانی آگاهی مداوم از اخبار اوست.

ابن سیرین گفت که اگر خواب بیننده را در خواب از خرطوم فیل بزنند، این پوشش و نفوذ و ثروتی است که به سراغش می‌آید، زیرا می‌دانست که مترجمان قدرت ضربه را به منافعی که برای بیننده خواب می‌رسد مرتبط می‌دانند. خرطوم فیل نشانه دوستی و پیوند با یکی از خویشاوندان یا با شخصی است که بیننده خواب دوست دارد و دوست دارد با او ارتباط داشته باشد.

تقسیم و سهم به شدت انسان را کنترل می کند و رزق و روزی مادی یکی از مهم ترین جنبه های کنترل شده توسط سهم یا تقسیم الهی است.

بینایی فیل – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا