تعبیر خواب کنیز

معنی کنیز برای دختر مجرد، برای دختر متاهل، برای زن حامله، چه زیبا زشت باشد، چه سفید، چه سیاه، کتک خورده

تعبیر خواب کنیز

  1. دیدن کنیز به طور کلی، نشان از خیر و رزقی است که بیننده در واقعیت به دست می آورد
  2. اگر در خواب دیدید خدمتکار می بینید، به این معنی است که به سرعت با کسی که مناسب شما نیست ازدواج خواهید کرد و در کنترل احساسات خود ناکام خواهید بود.
  3. اگر دختری در خواب ببیند که به عنوان خدمتکار مشغول به کار است ، به این معنی است که او در یک عمل بی پروا یا در یک ماجراجویی احمقانه شرکت می کند.
  4. دیدن کنیز در خواب بیانگر تسهیل و موفقیت در انجام امور مهم برای بیننده در واقعیت است
  5. رؤیا ممکن است حاکی از ظهور شرایط وسوسه‌ای و آشکار شدن کسانی باشد که آن را می‌بافند و پشت آن ایستاده‌اند و در بیداری آن را از بین می‌برند.
  6. با توجه به دیدن کنیز زیبا، لباس پوش یا سفید در خواب، دیدن او در این حالت بر حسب حال این کنیز زیبا بیانگر یکی از دو چیز است و شادی و خوشی در زندگی او.
  7. اگر این کنیز زیبا، غیر مسلمان یا کافر بود، دیدن او حاکی از مژده ای است که بیننده در حقیقت می شنود، اما شادی برای بیننده باقی نمی ماند.
  8. کنیز سفید در خواب تاجر نشان دهنده سود و منفعت در تجارت و تجارت است.
  9. دیدن کنیز سیاه یا زشت با اخم در خواب و خواب، چنان که برخی از مفسرین گفته اند، دارای معانی و دلالت هایی است که پسندیده نیست و امیدی به حصول آن نیست، مانند شنیدن. خبر غم انگیزی که فال بد دارد یا مصیبت هایی در واقعیت به بیننده می رسد که وصیت نگرانی و ناراحتی او را به همراه می آورد و باعث تنگی او می شود.
  10. و کسى که در خواب آن کنیز ضعیف یا بیمار یا به شوخ طبع را ببیند، رؤیت دلالت بر غم و مصیبتى است که بیننده خواب در حقیقت مى‏بیند یا فقرى او را گرفتار مى‏کند، و گفته شد. بعضی جاها بیماری است که بیننده خواب از آن رنج می برد.
  11. و کسى که در خواب ببیند که کنیز اول زاده را دارد یا با او ازدواج مى کند، رؤیت او حکایت از خیر و روزى و به دست آوردن مالى در واقع دارد.
  12. هر چه این کنیز زیباتر باشد، خواب حکایت از خیر و منفعت بسیار دارد، اما به شرطی که این کنیز لباس پوشیده باشد.
  13. اما اگر این کنیز برهنه باشد، دیدن او بیانگر ضرری است که بیننده در تجارت خود یا برخی از کارهایی که انجام می دهد و درآمدش به آن بستگی دارد، در واقعیت متحمل می شود.
  14. و کسى که در خواب ببیند کنیزى بر او وارد شد یا کنیزى داشت یا با او ازدواج کرد، همه این موارد به شنیدن خبر غایب یا بازگشت او به کشور و خانواده اش است.
  15. و فقیری که کنیز را در خواب ببیند، رؤیتش حاکی از روزی است که در واقع به دست می آورد، و این روزی به زیبایی آن کنیز است که در خواب دیده، هر چه زیباتر باشد، روزی بیشتر می شود.
  16. در مورد کسى که در مسافرت و یا در بعضى از امور زندگى خود در سختى است، اگر کنیزى را در خواب ببیند، بینش نشانگر آسانى و آسایشى است که پس از این خواب، انشاءالله و این تسهیل مى یابد. متناسب با زیبایی آن کنیز خواهد بود.
  17. اگر در خواب خدمتکار اتاق خواب را ببینید به معنای بدشانسی و تغییرات خاص است
  18. اگر مردی در خواب ببیند که با خدمتکار اتاق خواب عشق می ورزد، این نشان می دهد که احتمالاً به دلیل یک عمل بی قید و شرط، خود را مورد تمسخر قرار می دهد.

تعبیر دیدن کنیز در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=GrqzC3xU62k

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا