تعبیر دیدن روباه در خواب

تعبیر خواب روباه کوچک

تعبیر خواب روباهی که مرا تعقیب می کند

نیش روباه در خواب

تعبیر خواب روباه برای زن باردار

فرار از دست روباه در خواب

روباه سفید در خواب

تعبیر خواب روباه قهوه ای

روباه در خواب

تعبیر دیدن روباه در خواب

اگر کسی در خواب ببیند که روباهی به دنبال او می دود و او را تعقیب می کند، این خواب برای بیننده فال نیک بود و زندگی بیننده خواب به سوی بهتر شدن می رود.

هر کس در خواب دید که قصد دارد برای شکار روباه به سفر برود، این خواب نشان می دهد که بیننده خواب احساس می کند چیز مهمی در زندگی او گم شده است و دائماً در جستجوی آن است.

هر کس در خواب ببیند روباهی در خواب ببیند، این هشداری بود برای بیننده که یکی از نزدیکان او به او خیانت می کند، یا اینکه یکی از نزدیکان او قصد آسیب رساندن به او را دارد، یا این خواب هشداری بود برای بیننده که او را خیانت می کند. متحمل ضرر مادی بزرگی شود.

اگر شخصی خواب دید روباهی را در خواب دید و روباه دمی با موهای پرپشت داشت، این خواب نشانه آن است که شخصی که در واقعیت با او سر و کار دارید و از درون او را دوست ندارید، کسی است که واقعاً می خواهد به شما آسیب برساند. و باید در برخورد با او مراقب باشید.

هر کس در خواب دید که با روباهی دعوا می کند، این خواب هشداری بود برای بیننده در مورد کسی که در واقعیت با او سر و کار دارد و این شخص قصد بدی دارد.

هر کس در خواب دید که برای شکار روباهی را تعقیب می کند، این خواب از ضمیر ناخودآگاه سرچشمه می گیرد زیرا در واقعیت با شخصی روبرو هستید که نمی توانید به او اعتماد کنید.

هر کس در خواب دید که کسی که می‌شناسد روباهی به او هدیه می‌دهد، این خواب نشان می‌دهد که بیننده خواب احساس می‌کند که این شخص در واقع می‌خواهد به بیننده آسیب برساند و بیننده باید مراقب رفتار خود با این شخص باشد.

هر کس در خواب ببیند روباه قرمزی در خواب دیده است، این خواب نشان می دهد که در حقیقت خواب بیننده برای جلب عشق دختری با شخص دیگری رقابت می کند.

هر کس در خواب دید که روباهی به جوجه‌ها حمله می‌کند، این خواب برای بیننده نشانه آن بود که برخی دوستان خیانتکار در اطراف او بودند.

هر کس در خواب دید که در خواب با توپ روباهی را شکار می کند، این خواب نشانه آن بود که بیننده برای شرکت در مراسم شادی می رود.

هر کس در خواب ببیند روباهی می دود، این خواب نشان می دهد که بیننده باید مراقب اطرافیانش باشد که برای فرصتی با او رقابت می کنند، مانند همکاران کار، و برای این کار بیننده باید مراقب باشد.

دیدن روباه در خواب به طور کلی می تواند نشان دهنده این باشد که خطری در اطراف بیننده خواب وجود دارد و خواب بیننده باید برای رویارویی با هر خطر یا مشکلی آماده باشد.

هر کس در خواب ببیند که روباهی در کنار کسی که می‌شناسد نشسته است، بیننده در این مورد شخص عاقلی است که می‌تواند مردم را به خوبی ارزیابی کند و حقیقت این شخص را می‌داند.

هر کس در خواب ببیند که چند روباه را تربیت می کند و اهلی می کند، در اطراف او دوستانی است که نسبت به او احساس محبت ندارند و می خواهند به او آسیب برسانند و باید از آنها حدس بزند.

هر که در خواب ببیند گله روباه در خواب ببیند، این خواب علامت آن بود که بیننده به دوستان اطراف خود اعتماد ندارد.

به گفته نابلسی، دیدن روباه در خواب تعبیر می کند که در زندگی بیننده خواب، فردی حیله گر و فریبکار وجود دارد و بیننده باید مراقب او باشد.

هر کس در خواب دید که روباهی پشت سر خود راه می‌رود و قدم‌های او را دنبال می‌کند، این خواب نشان می‌دهد که بیننده به یکی از نزدیکان خود هشدار می‌دهد و احساس می‌کند که این شخص او را تماشا می‌کند.

هر کس در خواب دید که روباهی را در حالی که در غار با او بوده است، این خواب نشان می دهد که بیننده خواب می خواهد در زندگی خود مستقل باشد و احساس می کند اطرافیانش می خواهند در زندگی او دخالت کنند. می خواهد مستقل فکر کند و تصمیم بگیرد.

هر که در خواب ببیند که روباه گرفت، در بیداری حریفی خواهد داشت.

و هر کس در خواب ببیند که با روباه بازی می کند، زنی را مبتلا می کند و عاشق او می شود و او نیز عاشق او می شود و از او راضی می شود و خدا رحمتش کند. چشم با این زن

و هر کس در خواب ببیند که روباهی را کشت، به آن زن پاکدامن و عزیز می رسد.

و درباره کسى که روباه را در خواب دید گفته شد، پس خواب بر زن شریف یا مرد شریف دلالت دارد.

و هر کس در خواب ببیند که روباهی را ثواب می کند، از اجابت کننده است.

و هر کس در خواب ببیند که روباه ها در میان مشرق و مغرب پر شده اند، در آن زمان سحر فراوان و نیرنگ و خیانت نیز زیاد می شود.

و هر که در خواب ببیند که با روباهی دعوا می کند یا با او رفتار می کند و با او رفتار می کند، با یکی از نزدیکان خود نزاع و دشمنی می کند.

و هر کس در خواب ببیند که روباهی را لمس می کند به بیماری و درد یا مشکلی مبتلا می شود.

و هر کس خلاف را ببیند روباه را ببیند که او را لمس می کند یا با ناخن او را زخمی می کند، پس از جن و انس به وحشت می افتد.

و هر کس ببیند که روباهی از او می گریزد، رقیب و دشمنی دارد که از او می گریزد.

و هر که در خواب ببیند که پوست روباهی را می گیرد یا می زند، در خواب بر قوت و پیروزی و چه بسا ارثی مانند زن است.

و هر کس در خواب خود را ببیند که از شیر و شیر روباه می نوشد، اگر مریض باشد شفا می یابد یا اگر مضطر باشد مرخص می شود و زن یا ازدواج برای مجرد است.

فاکس ویژن یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا