تعبیر قبر باز در خواب

تعبیر قبر باز در خواب برای دختر مجرد، برای زن، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای مرد، چه در قبرستان قدم بزند و تابوت باز ببیند و چه کندن و باز کردن قبر و نبش قبر. جنازه یا دیدن قبر با آب توسط ابن سیرین و تفاسیر بیشتر در متن مقاله زیر

دیدن قبر باز در خواب بیننده خواب را دچار سرگشتگی و اضطراب می‌کند، بنابراین در سایت‌های اینترنتی برای تعبیر صحیح آن جستجو می‌کند و ممکن است بینش از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و نیز بر حسب زمان و مکان، امروز و در طول روز متفاوت باشد. در این مقاله تعابیر بزرگ ترین علما و مفسران خواب را تقدیم شما می کنیم.

تعبیر قبر باز در خواب

دیدن قبر باز در خواب که به تازگی ساخته شده است، بیانگر آن است که به دلایلی که متعلق به شما نیست، بلکه به دلیل اعمال دیگران در معرض ناراحتی و گرفتاری قرار گرفته اید. این نشان دهنده زیان های مادی ناشی از ورود به برخی از شرکت های تجاری بی سود است.

قدم زدن در میان قبرها در خواب و دیدن قبر باز، بیانگر ازدواج ناموفق یا مرگ در جوانی است.

اگر در خواب دیدید کسی که می شناسید از قبر بیرون آمده است، به این معنی است که آن شخص با شما دشمنی پنهانی دارد، پس باید مراقب او باشید.

تعبیر خواب دیدن قبر در خواب بیننده را دچار تنش و وحشت می کند و چون حال اهل قبور و قبر امری است که اکثر افراد را بدبین می کند تعبیر صحیحی از دیدن قبر در رویای یک دختر مجرد، یک زن متاهل، یک زن باردار، یک زن مطلقه و همچنین یک مرد.

تعبیر قبر در خواب برای زن مجرد

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که به زیارت قبر می‌رود و نمی‌داند مرده در داخل قبر کیست، دلیل بر این است که در زندگی این دختر فرد فریبکاری وجود دارد و به زودی او را آشکار می‌کند. انشالله مشکلات و دغدغه های زندگی این دختره ولی به امید خدا زود تموم میشه.

تعبیر قبر در خواب برای زن متاهل

اگر زن شوهرداری در خواب ببیند که بر سر قبر گریه می کند و نداند مرده کیست و گریه او با صدای آهسته است، دلیل بر صبر این دختر بر نگرانی های بسیار است و مشکلات، اما همه آنها به زودی پایان خواهند یافت.

اگر زن شوهردار در خواب ببیند که به قبر اشاره می کند، دلیل بر این است که بدهی های زندگی این زن پرداخت شده است و خدا بالاتر و داناتر است.

تعبیر قبر در خواب برای زن باردار

اگر زن باردار در خواب ببیند که بر قبر گریه می کند و صدای گریه او بلند است، دلیل بر زایمان آسان است، اما او و نوزاد نیاز به مراقبت و توجه دارند و زایمان می کنند. به فرزند ذکور و بعداً با او رابطه بزرگی پیدا می کند، اگر زن حامله در خواب بدون گریه و ندانستن قبر را زیارت کند که مرده کیست؟ بالاتر است و بهتر می داند.

تعبیر قبر در خواب برای زن مطلقه

اگر زن مطلقه در خواب ببیند که بر سر قبر کسی که می‌شناسد گریه می‌کند و صدای گریه‌اش بلند است، بیانگر این است که مشکلات زندگی این زن به زودی تمام می‌شود.

تعبیر قبر در خواب برای پیرزن

اگر پیرزن در خواب ببیند که با صدای آهسته بر شخصی در گورستان گریه می کند و او را نمی شناسد، دلیل بر بهبودی از بیماری است که مدت هاست به آن مبتلا بوده است. مشکلات و دغدغه هایی که پیرزن از آن رنج می برد و خدا بالاتر و داناتر است.

تعبیر قبر در خواب برای مرد

اگر مردی در خواب ببیند که در حال زیارت قبر است و غمگین است، دلیل بر انزوا و تنهایی است که این شخص از آن رنج می برد. بینا و باید از آنها بر حذر باشد و خدا بالاتر و داناتر است.

تعبیر قبر جدید در خواب

اگر در خواب ببینید مقبره ای تازه ساخته شده اید، باید به خاطر اشتباهات دیگران زحمت بکشید. اگر از مقبره ای که به تازگی ساخته شده بازدید کنید، خطرات طبیعت قبر بر شما آویزان است. قبر خواب ناگواری است. و بدشانسی در پیگیری معاملات تجاری، بیماری نیز تهدید می شود. رویای راه رفتن روی قبر، مرگ زودهنگام یا ازدواج ناگوار را پیش بینی می کند. اگر به یک قبر خالی نگاه کنید، نشان دهنده ناامیدی و از دست دادن دوستان است. اگر شخصی را در قبر ببینید که خاک او را پوشانده است، به جز سر، وضعیت دردناکی بر او وارد می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا