تعبیر میوه ها در خواب

تعبیر خواب و دیدن میوه ها در خواب تعبیر میوه ها در خواب تعبیر دیدن میوه ها و درختان در خواب تعبیر خواب دیدن باغات

تعبیر میوه ها در خواب

و هر کس در خواب ببیند که از خرمای آن یا از راز آن می خورد، سود و روزی می یابد، و اگر زنش حامله باشد، با مردی می آید و هر که ببیند خرماهایی مانند او خورده است. در این دنیای استخوان و شفافیت رنگ، آنگاه به آنچه خداوند امر و نهی کرده است می اندیشد، اگر درخت خرما را بشکند، موضوعی را که در آن است، می شکند، خواه نزاع باشد یا چیز دیگر.

دیدن میوه (میوه) در خواب اگر شیرین باشد، بیانگر رزق و فایده و علم نافع است و ترش برای موافقان آن را بخورند و برای کسی که با مال حرام و زیاد شدن بیماری او موافق نیست. و آنچه از میوه ها نیست خوردن و داشتن او نشانگر دین یا مخالفت زنان و مردان غیر عرب یا کنیزان یا لال از آن ها است و میوه محجبه به اندازه آن رزقی با خستگی و زحمت است و میوه. نزد بیگانه رزقی است که در آن شک نیست، یا تاریکی است، یا از زکات نجات نیافته است، و میوه ای که استخوان و پوست ندارد، بیانگر آسانی کار و روزی حلال است که به چیزی آلوده نیست. اگر میوه در زمان و بلوغ خود باشد خوب است دیر یا زود اگر در زمان خود نباشد بهره بعد از دوره میوه به اندازه ماده میوه نزدیک یا بعد از آن است دیدن میوه ها در غیر وقتشان دلیل بر رزق و روزی است و خوردن آنها در زمانی غیر از وقتشان برای جبران آنچه در نیکی از دست رفته و سختی ها را آسان می کند و چیزی را که از آن می ترسد برآورده می کند و نشان دهنده کشور اوست. یا کار در آن، میوه ها، همسران، فرزندان، قراردادهای پول، انبارها، علم، اموال، اعمال صالح، خانواده، خویشاوندان، شادی ها یا شفای بیماری ها برای صاحبان آن. و هر کس از درختی غیر از میوه آن بچیند، در امری که برایش حلال نیست، یا چیزی را که بر او واجب نیست، می خواهد، و چیدن میوه از ریشه درخت اختلاف است. یک مرد شریف

هر که میوه های تر دید، دلالت بر قرض و فزونی پول دارد، و گفته شد که بینش میوه های جوان، به امراض اشاره دارد، مگر به و خولان، مرکبات، بیسروس، موز، پرتقال شیرین و ترش و یا آنچه تمام نشده است. یا مزه ناخوشایند دارد و از دو طرف تعبیر می شود: مال حرام، بیماری و مرض، و چه بسا ابر و نزاع بوده است.

تعبیر خوردن میوه در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا