تعبیر آرایش در خواب

رویای آرایش برای دختر مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای مرد متاهل و مجرد، چه دیدن آرایش در آینه، چه خرید لوازم آرایش از بازار، چه به سالن رفتن، انجام مدل مو برای ابن سیرین و غیره

آرایش در خواب یکی از رویاهای زیبایی است که اغلب در خواب می بینیم، مخصوصا خانم هایی که در واقعیت زیاد صورت خود را آرایش می کنند، زیرا ضمیر ناخودآگاه به شدت به آرایش کردن فکر می کند. باعث می شود آن را در خواب ببینیم و معانی و مفاهیم مهم زیادی برای بیننده دارد، در واقع باید آن را کاملاً بشناسید و به آن توجه کنید.

تعبیر آرایش در خواب

آرايش در خواب حاكي از نفاق براي رسيدن به چيزي است و تعبير كسي كه آرايش مي كند و موي خود را آشكار مي كند تعبير آن به او خوشايند نيست، آينه تعبير ازدواج مي كند، يا بعد از ازدواج فرزندي شبيه شما به دنيا مي آيد. خط چشم افزایش بصیرت و آرایش افزایش زینت زندگی است و این خواب بیانگر قوت بصیرت شماست و انشاالله پس از ازدواج صاحب فرزندی شبیه خود و عشق شما به شماست. زینت در زندگی شماست، یعنی هر چیزی که پر زرق و برق است را دوست دارید.

آنجا که امام نابلسی، تعبیر خواب، در تعبیرات خود معانی و نشانه های مهمی را که برای دیدن آرایش در خواب به بیننده می رسد، برای شناخت آن بیان می کند.

تعبیر آرایش در خواب برای زنان مجرد

دیدن دختری در حال آرایش در خواب بیانگر این است که با همه با احترام و ادب صحبت می کند. دیدن زنان مجرد که در خواب از لوازم آرایش و لوازم آرایش استفاده می کنند و آنها را زشت می کنند، دلیلی بر این است که او از آنچه در دلش نیست صحبت می کند. دیدن دختری که بعد از آرایش زشت شده، گواه این است که او بسیار ریا می کند. خرید یک دختر مجرد برای آرایش در خواب، گواه بر زنانگی فوق العاده ای است که دارید. اگر زنان مجرد در خواب آرایش بخرند، دلیل بر آن است که ثروتمند می شوند و پول زیادی به دست می آورند. آرایش کردن در خواب دلیلی بر حسادت او نسبت به دوستانش است و آنها را به شدت تغییر داده است. این زن مجرد مقدار زیادی آرایش روی صورت خود انجام داد که نشان می داد او به زندگی خود بی علاقه است.

تعبیر آرایش در خواب برای زن متاهل

تماشای یک زن متاهل که در خواب صورت خود را آرایش می کند، دلیلی بر این است که او می خواهد سن واقعی خود را پنهان کند. ديدن زن متاهل در حال آرايش صورت خود در خواب، گواه آن است كه به حقيقت اصلاً به زيبايي خود اعتماد ندارد و مي داند كه پير شده است. زنی متاهل که در خواب لوازم آرایش می‌خرد، بیانگر این است که با همسرش در وضعیت عاطفی خوبی قرار دارد و نشانه خوشبختی زناشویی است. دیدن زنی متاهل که در خواب زیاد آرایش می کند، بیانگر این است که او اصلاً اهل بازیگری نیست. آرایش در خواب یک زن متاهل نشان می دهد که او آرزوی یک زندگی عاشقانه دارد.

تعبیر آرایش در خواب برای زن باردار

ديدن زن باردار در حال آرايش در خواب بيانگر استرس و اضطراب زياد در زندگي اوست. خرید یک پایه آرایشی گران قیمت گواه این است که بسیار ثروتمند خواهد شد. مرد جوان در خواب آرایش چشم نوازی به کار می‌برد که نشان می‌دهد تصویر او در جامعه اطراف بد است و باید تصویر خود را بهبود بخشد.

تعبیر آرایش در خواب برای مرد

مردی که در خواب آرایش می کند، بیانگر این است که بسیار مشتاق است چیزی را از اطرافیانش پنهان کند. دیدن مردی که در خواب آرایش سنگین دارد، بیانگر این است که با مردم برخورد تند و خودسرانه دارد. دیدن مردی در حال آرایش در خواب بیانگر این است که دچار بحران های روحی و روانی خواهد شد. مردی در خواب خود را آرایش می کند، دلیلی بر این که به زودی حقیقت خود را آشکار خواهد کرد و به بازیگری ادامه نخواهد داد. آرایش در خواب مرد گواه اخلاق نیکو و خوش اخلاقی است.

تفسیر یک چشم انداز آرایش – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا