تعبیر قبر در خواب

رؤیت قبر و قبرستان برای مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار برای زن مطلقه، خواه زیارت قبور و مرده، کندن قبر باز و بسته و مسدود ابن سیرین و غیره.

هرکس از شما ببیند که قبور را زیارت می کند، این رؤیت حکایت از زیارت اسیران و عیادت بیماران دارد و نیز حکایت از آن دارد که دچار بحران شدید مالی می شود تا آنجا که از مردم می خواهد و خدا اعلم.

تعبیر قبر در خواب

اگر در خواب قبر ببینید، غم و اندوه، شکست و زیان در تجارت را پیش‌بینی می‌کند. اگر قبرها دل هستند، پس این خبر از یک بیماری لاعلاج و مرگ می دهد. اگر در خواب قبر خود را ببینید، پیش‌بینی می‌کند که بیمار می‌شوید و در فضایی پر از اندوه و نگرانی زندگی می‌کنید. اگر شهادتی را که روی قبر نوشته شده بخواند، پیشگویی می کند که شما را به کاری گمارده می کنند که دوست ندارید. اگر در خواب قبری تازه حفر شده ببینید، باید از اشتباهات دیگران رنج ببرید. اگر از یک قبر تازه حفر شده بازدید کنید، خطرات طبیعت جدی شما را فرامی خواند. رویای قبر رویایی شوم است و بدشانسی در رویه های تجاری به دنبال خواهد داشت و همچنین بیماری را تهدید می کند. اگر خواب دیدید که بر روی قبرها قدم می زنید، پیشگویی از مرگ زودهنگام یا ازدواج ناخوشایند است. اگر به قبر خالی نگاه کنید نشان دهنده ناامیدی و از دست دادن دوستان است، اگر فردی را در قبر ببینید که بدنش به جز سرش خاک پوشانده شده است، وضعیت ناراحت کننده ای برای آن شخص پیش می آید و شما آرزوی آن را خواهید کرد. از دست دادن اموال اگر در خواب قبر خود را ببینید، پیش‌بینی می‌کند که دشمنان بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا شما را به فاجعه بیاندازند و اگر هوشیار نباشید در این امر موفق خواهند شد. اگر در خواب ببينيد كه قبر مي‌كنيد، بيانگر نگراني از كاري است، اگر دشمنان در صدد گرفتار كردن شما برآيند، اما شما از كندن قبر فارغ شده‌ايد و بر موانع غلبه مي‌كنيد. اگر خورشید در حال تابیدن باشد، از سردرگمی ظاهری به شما خیر خواهد رسید. اگر برای دفن به سراغ جسدی برگردید و ببینید که ناپدید شده است، از مقاصد نامعلوم مشکلی برای شما پیش خواهد آمد. اگر زنی در آن شب در حالی که در قبرستان بود خواب ببیند که جای خوابی جز قبر باز نیافت، پیش‌بینی می‌کند که از مرگ یا دوستان دروغین با اندوه و ناامیدی مواجه خواهد شد. ممکن است در عشق شکست بخورید و متوجه شوید که چیزهای زیادی به دنبال آسیب رساندن به او هستند. اگر جز سر قبرها قبرستانی برهوت دیدی، مدتی اندوه و یأس بسیار است، اما اگر بارهای خود را با شکیبایی تحمل کنی، سود و لذت بیشتری در انتظارت است. اگر جنازه خود را در قبر ببینید، این یک بدبختی نومیدانه و مأیوس کننده است.

تعبیر قبور در خواب ابن شاهین

هر کس در خواب ببیند که برای خود یا برای دیگران قبر یا گودالی حفر کرده است، در آن دیار خانه ای می سازد یا در آنجا ساکن می شود. و هر که در خواب ببیند: قبری را دفن می کند، عمرش طولانی و سلامتی او پایدار است. و هر کس ببیند که او را در قبر دفن می‌کنند و نمی‌میرد، زندانی می‌شود و ممکن است در کار خود دچار ناراحتی شود. و هر کس ببیند که او را به صورت مرده بدون تپه در قبر دفن می کنند، با زنی ازدواج می کند. و هر کس ببیند که قبرها را طواف می کند و در حال حرکت از آن قبرها باز است داخل خانه بدعت گذاران یا خانه های زندان می شود. و هر کس ببیند که قبر مردی را می کند که خانه و نام و کنیه او را می شناسد، راه می رود، مخصوصاً اگر به آنجا برسد. و هر كه ببيند: شخصى در قبرى فرود آمد و از آن بالا رفت و خواست بيننده را در آن هل دهد، زندانى او را متهم مى كرد. و هر کس ببیند که در حال کندن قبری است و مردی زنده از آن بیرون می آید، نیکو و مسرور است، مخصوصاً اگر از اهل تقوا باشد، زیرا آن بهترین دنیا و آخرت است. و هر کس در خواب ببیند که قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله را نبش قبر می کند، آنچه را که آموخته است از سنت شریف خود تجدید می کند و به دست خود برای مردم خیر می آورد. و هر که ببیند: مردی او را به گودال قبر برساند، او را به عذاب می اندازد. و هر که دید: که خاک را بر او صاف می کند، پول می گیرد. و هر که دید: خاک بر سطحی می کند، عمر طولانی می کند، و قبرهای فراوان در مکان مجهول، حکایت از مردان منافق دارد، و اما قبور معلوم، به ترتیب صحیح تفسیر می شود. و هر که ببیند: قبرها سبز است پس اهلش رحمت می کنند. و هر که دید: با ورود به قبرستان به او تعلیم دادند، در امر خود انصاف دارد، و اگر موعظه نکند، در امر حق است و از آن غافل است. و هر كه بيند: قبر معروفى در خانه او درآمده است، دلالت بر قرابت يكى از اولاد او دارد. و هر کس در خواب ببیند: گویا بر قبر ثروتمندی ایستاده است، ممکن است به خاطر فرموده خدای تعالی: «وَ لا تَنْقُوا عَلَی قبر» او را زندگی دنیا کنند. هر که در خواب ببیند در قبرستان است و دور قبرها بگردد و سلام کند، ورشکسته می شود و از مردم می پرسد.

و هر که در خواب ببیند که در قبر و بر قبرش چیزی نوشته شده است، در زندان می ماند برای مثالی که در میان مردم راه می رود که بر زنجیر جاویدانش نوشته شده است. و هر کس در خواب ببیند که در قبری است یا در آن قرار می گیرد، در مضیقه است. و هر كه در خواب ببيند: در قبرى است كه پُركن نيست، پس راه دورى مى‏كند و در سفر خير و منفعت مى‏گيرد، به فرموده حق تعالى: «ثم بميرد و دفنش كند، پس اگر بخواهد منتشر مى‌كنم. آی تی.” و هر کس در خواب ببیند که بر قبر او ایستاده و به او می نگرد، گناهانش آمرزیده می شود. و هر که در خواب ببیند: او را در قبر می گذارند و منکر و ناقیر از او می پرسند، دلالت بر این دارد که پادشاه در امری و درخواستی یاورانی نزد او می فرستد. و هر که در خواب ببیند که او را از قبر بیرون آوردند و دوباره نزد او برگرداندند، پس از سلطان و خیری نفعی ببیند، پس از آن اگر به پادشاهی دارای منصب نسبت داده شود، زندانی شود این نیست، پس بر حسب موقعیتش نسبت به او سنجیده می شود. در مورد حفار قبر، او مرد بزرگی است. و هر کس ببیند که قبرها باران می بارد، رحمت خدا برای آنهاست.

تعبیر دیدن قبور در خواب

دیدن قبور یکی از مواردی است که دلالت های بسیار متفاوتی را نشان می دهد، زیرا بسته به اینکه خود رؤیت چگونه است، بین خیر و شر، پسندیده و منفور متفاوت است. اگر ببیند در میان قبرها راه می رود و راه می رود، نشانه آن است که در راه نادرستی قدم می گذارد یا گناه و نافرمانی می کند و این خواب برای او نشانه آن است که باید از گناهانی که می کند توبه کند. برای مردی که ببیند خاک بر او پوشیده شده و در داخل قبر مدفون شده است، دلیل بر آن است که بیننده در آینده دچار مشکلات و بحران هایی خواهد شد. اگر ببیند که قبر میت را زیارت می کند و با صدای بلند بر او گریه و زاری می کند، دلالت بر اضطراب شدیدی دارد که گرفتارش می شود، ولی اگر ببیند با صدای آهسته گریه می کند، دلیل است. که در واقع از نعمت خوبی برخوردار خواهد شد و پول زیادی خواهد داشت. اما وقتی شاهد می‌شود که قبری را می‌بیند و در خواب به او نشان می‌دهد که قبر اوست، این نشان‌دهنده تغییری است که در زندگی‌اش برای او اتفاق می‌افتد و چه بسا ارتقای شغلی یا مقام بلندی که خواهد داشت. به دست آورد و همچنین نشانه خوبی از حال و دل او باشد و از گناهانی که انجام می دهد توبه کند و از خداوند متعال تقرب یابد.

تعبیر راه رفتن بر روی قبور در خواب

ولى اگر شهادت دهد كه بر قبور مى رود، براى او رؤيت ناخوشايندى است، زيرا حاكى از نزديك شدن مرگش است، مخصوصاً اگر مريض باشد. اگر ببیند یکی از اقوام یا دوستانش بر بالای آن راه می رود، نشانگر مرگ نزدیک اوست و خدا داناتر است. اما اگر جوان بود و همین خواب را دید، نشانگر این است که انشاءالله به زودی ازدواج خواهد کرد.

تعبیر قبر در خواب برای زنان مجرد

برای دختر مجردی که در خواب می بیند که در حال بازدید از قبرستان است، این نشان می دهد که در دوره آینده زندگی خود خیر و معاش زیادی خواهد داشت. اگر ببیند که بر سر قبر راه می رود، دلیل آن است که در صورت نامزدی عروسی نزدیک است، اما اگر نامزد نباشد، به زودی نامزد می کند، مخصوصاً اگر در خواب خوشحال باشد. اما اگر غمگین باشد، نشان دهنده غم و اندوهی است که بر او وارد شده است. اگر دختری خود را در حال زیارت یکی از خویشاوندان خود در قبر او ببیند، بیانگر نیکی و ایمان قوی است و برای انجام کارهای نیک و صالح تلاش می کند، هر چند در خواب خوشحال باشد، بیانگر تحقق آرزوی اوست. و رویاها

تعبیر گریه در مقابل قبر میت

در صورتی که دختری در حال گریه بر مرده جلوی قبر او دیده شود. این یک دید خوب برای او خواهد بود و نشان می دهد که نگرانی های او برطرف می شود و از مشکلات خلاص می شود. و اگر بلند گریه کند و صدای بلندی به دنبالش بیاید، نشان از تأخیر ازدواج، و وجود موانعی در زندگی اوست.

تعبیر قبر در خواب برای زن متاهل

اما اگر زن متاهل باشد و ببیند که در حال بازدید از قبرستان است، این نشان دهنده این است که او در حال انجام وظایف خود است و هر چه در توان دارد به اعضای خانواده خود می دهد. اما اگر دیدید که در تشییع جنازه خود است و او را در قبر دفن کردند و با خاک پوشانیدند، این خواب بیانگر آن است که در واقعیت دچار گرفتاری ها، نگرانی ها و ناراحتی هایی می شود، اما به خواست خدا پایان می یابد. و طولانی نخواهد شد. و اگر ببیند که در قبرستان راه می‌رود، نشان‌دهنده این است که از چیزی گیجی می‌کند یا راه نادرستی می‌رود یا گناه کبیره می‌کند و باید فوراً توبه کند.

تعبیر قبر در خواب برای زن باردار

هنگامی که زن باردار می بیند که در قبرستان راه می رود، دلیل بر خستگی است که در ماه های باقی مانده از بارداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر در خواب ببیند که به قبر خود نگاه می کند، علامت آن است که به زودی زایمان می کند و حالش خوب می شود و زندگی او با آن نوزاد بسیار دگرگون می شود.

تعبیر دیدن قبر در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا