تعبیر وضو در خواب

وضو در خواب برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار

تعبیر وضو در خواب

هر کس در خواب ببیند که برای نماز وضو گرفت و وضو گرفت از آنچه از دشمن خود می ترسد در امان است و هر که ببیند غسل کرده است با چیزی که از او ربوده شده بافته می شود و هر که ببیند. که وضو گرفت و به نماز درآمد، از غم و اندوه زیاد خلاص می شود، و هر که در خواب ببیند که بدون وضو نماز می خواند، اگر تاجر باشد، تجارتش سرمایه ندارد، و اگر سازنده باشد، دارد. بدون سرپناه و اگر نگهبان باشد سرباز ندارد.

تعبیر خواب وضو برای زنان مجرد

وضو در خواب دختر مجرد اگر متّصل به نماز و وضو شرف باشد از بارزترین نشانه های ازدواج است ب . آرزو برآورده خواهد شد

تعبیر وضو در خواب برای زن شوهردار

دیدن زن شوهردار در خواب که برای آماده شدن برای نماز واجب وضو می گیرد برای او و شوهر و فرزندانش فال نیک است.

تعبیر وضو در خواب برای زن باردار

و اما زن حامله ای که در خواب می بیند که برای آمادگی برای نماز وضو می گیرد، این نشانه خوبی بر سلامت جنین و سهولت زایمان است، زیرا آب در خواب عموماً بیانگر امنیت از ترس و ایمنی است. اگر وضو به نماز یا عبادت باشد، برای جنسیت نوزاد، غالباً مذکر است.

تعبیر وضوی مسجد در خواب

هر کس خود را در خواب ببیند که در داخل مسجد برای وضو آماده می شود یا در حال وضو گرفتن است، نشانه آسانی و موفقیت است، خانواده او و اگر مریض باشد بهبود می یابد و اگر بار سنگینی داشته باشد یا مسئولیت سنگین خداوند غم و اندوه او را برطرف می کند و در همه حال وضو گرفتن در مسجد بیانگر برآورده شدن حاجات و تسهیل همه کارها است.

تعبیر وضو حمام در خواب

اگر انسان در خواب یا خواب ببیند که در داخل حمام خانه وضو می گیرد، نشانه خوبی است و اغلب بیانگر آن است که بیمار از بیماری خود شفا می یابد و اثر حسادت، جادوگری یا فقر در او ایجاد می شود. نگرانی ها و شواهدی مبنی بر اینکه مسائل پیچیده در راه حل شدن هستند

تعبیر وضو گرفتن شخص در خواب

اگر در خواب دیدید کسی که می‌شناسید وضو می‌گیرد، آن شخص از نظر مالی، نسب یا حتی موقعیت شغلی اتفاق خوبی می‌افتد، اگر مجرد باشد با زنی بسیار زیبا، اخلاق و حتی پول ازدواج می‌کند.

وضو در خواب وسیم یوسف یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا