تعبیر کفش در خواب

دیدن کفش در خواب برای دختر، برای زن مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای یک مرد، خرید کفش سفید مشکی قرمز سبز آبی و گم شدن کفش پوشیدن کفش پهن، باریک، نو ، پیر ، پاره ، پاک ، کثیف ، برای ابن سیرین و غیره

تعبیر کفش در خواب

  1. كفش در خواب مردى است كه به كار زنان رسيدگى كند و آنها را آراسته و آماده كند، زيرا كفش معالجه دمپائى است و دمپايي در خواب زن است و گفته شد كه او دلال جوارى است.
  2. كفشى كه به پا مى كند اگر در آن راه برود راه و سفر است و اگر بند آن قطع شود از سفر مى ماند و اگر بند يا بند آن قطع شود يا كفش باشد. شکسته، دستوری به او ارائه می شود که او را از سفر بر خلاف میلش باز دارند. و وصیت او در سفر به رنگ کفش است و اگر سیاه رنگ باشد برای طلب پول و پرداخت است.
  3. اگر قرمز بود برای طلب لذت بود
  4. اگر سبز بود دین بود
  5. اگر زرد بود، بیماری توهم بود
  6. و اگر ببیند که کفشی دارد و مال زن در آن راه نمی رود، اگر بپوشد با زنی همبستر می شود.
  7. اگر ببیند که در دو کف کفش راه می‌رود و یکی از آن‌ها پا در رفت، برادر یا شریکی از هم جدا شده است. در سفر خشکی دو کفش می‌پوشد و اگر آن را بپوشد و راه نرود، زنی است که با او ازدواج می‌کند.
  8. اگر دید که به جای خود با آنها راه افتاد و با همسرش همبستر شد
  9. و خواب كفش مو – كه زن نيست – پول است و كفش زن است و كفش مشرك دختر است.
  10. اگر ببیند که کفش با موهای نو پوشیده است، ازدواج نکرده و نپوشیده است، با باکر ازدواج کند.
  11. اگر در خواب ببیند که پاشنه پایش را بریده اند، زنی است که بچه دار نشده است و گفته اند که بدون دو شاهد با زنی ازدواج می کند.
  12. اگر ببیند که کفش هایش بسته است، صفحه پایین شکافته و نمی افتد، زنش دختری به دنیا می آورد و اگر بشقاب به بشقاب وصل شود، عمر دختر با مادرش طولانی می شود و اگر او می افتد، او خواهد مرد.
  13. و هر کس در خواب ببیند که کفش را وصله می کند، نقص در امور همسرش را برطرف می کند و زندگی مشترک با او را بهبود می بخشد.
  14. اگر در خواب ببیند که با کفش راه می رود، زن خود را طلاق می دهد یا از شریک زندگی خود جدا می شود و گفته اند که این خواب نشان می دهد که با یکی از همسران خود بدون دیگری همبستر شده یا در سفری ناقص است.
  15. و اگر ببیند که کفش هایش از بین رفته یا در آب افتاده، زنش در آستانه هلاکت است، اسلام می آورد.
  16. اگر ببیند که مردی کفش هایش را می دزدد و کفش هایش را می پوشد، مردی با علم به او و تاییدش همسرش را فریب می دهد. و كفش نقره را زن آزاده و زيبا و از آتش زن قوي و از چوب زن رياكار و خائن و كفش سياه را زن متمول و خوش اخلاق و از پوست گاو تعبير مي كند. از غیر عرب و از پوست اسب از عرب و از پوست حیوانات از ظلمت سلاطین هستند.
  17. كفش كتان زنی است محجبه، قاری فصیح كتاب خدا. مردی از ابن سیرین پرسید، گفت: دیدم کفش هایم گمراه شده و بعد از سختی آن ها را یافتم، گفت: پول می جویی و بعد از سختی می یابی. گفته شد که راه رفتن با کفش سفری در راه طاعت خداوند متعال است و از ابن سیرین درباره مردی سؤال شد که صندل بر پاهای خود دید. روایت شده است که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم با صندل راه می روم و یکی از آن ها کمربند یکی از آن ها را برید و آن را رها کردم و به حال خود ادامه دادم. او: آیا برادر غایبی داری، گفت: آری، پس ابن سیرین یاد کرد و گفت: من برادرت را جز این که از دنیا رفته است نمی بینم، پس به زودی بر او عزاداری می کنیم.
  18. کفشی که برای مسافرت است پس مسافر پوشید و کفشی که برای شهرنشینان است به زن تعبیر می شود.
  19. هر کس در خواب ببیند که دو جفت صندل می پوشد و با آن در راه مقصدی راه می رود، در سفر است.
  20. اگر چیزی از آنها بریده شود یا ضعیف شود، با نیکی نفس در سفر می ماند. هر که در خواب ببیند که دو کفش به پا می کند و در آن راه نمی رود، با زن یا کنیز همبستر می شود، اگر نو باشد تعبیر به باکره می شود.
  21. و هر کس در خواب ببیند که کفش به او داده شده و در جامه یا کاسه ای نگه می دارد، زن یا کنیز را می گیرد.
  22. اگر کفش گیره باشد، جامه است. و هر کس ببیند که با کفش راه می رود و یکی از کفی هایش از پایش جدا می شود و با یک کفش راه می رود، این جدایی برادر و خواهر یا شریک است و آن به مسافرت یا مرگ یا طلاق است. همسرش یا فروختن خدمتکارش یا یکی از آنها فوت می کند و شاید نشان دهنده نزدیک بودن دوره او پس از گذشت یک سال باشد.
  23. و هر کس ببیند کفش هایش گم شده، یا در چاهی بیفتند، یا بر او چیره شوند، زنی از اهل بیتش بین او و او قرار می گیرد و رها می شوند، سپس به حال اول باز می گردند. هر کس در خواب ببیند کفش هایش را دزدیده اند یا دیگری پوشیده است، تعبیر می شود که کسی زنش را ترور می کند. و هر کس ببیند که کسی کفش هایش را فرو می اندازد و گم می کند و بعد از خود می یابد و برایش سخت است، به سختی مال می جوید و آن را به دست می آورد. و هر کس ببیند که کفش هایش را از او کشیدند یا سوختند یا بریدند، بر خلاف میل خود از سفر دوری می کند.
  24. می گفتند کفش سیاه را زنی شایسته از ثروتمندان تعبیر می کند. و هر كه كفش سفيد بيند، نشانگر زن زيبا است، و قرمز، زني است كه با هم زندگي مي كند، و سبز، ژاكت زن است.
  25. اگر از پوست گوسفند یا بز باشد، زن عرب است، مخصوصاً اگر کف پایش از چرم شتر باشد.
  26. و هر کس ببیند کفشش در جایی افتاد که به او نمی رسد، در حالی که با پای برهنه راه می رود، حکایت از غم و اندوه و غم و غصه و بی حرمتی دارد و ممکن است حکایت از مرگ همسرش داشته باشد، و اگر در رؤیت باشد. چیزی که دلالت بر خیر کند، پابرهنه به او ضرری نمی رساند. و هر کس در خواب ببیند که آن را به کسی داده است، زن خود را طلاق می دهد و او را به عقد دیگری در می آورد و ممکن است بنده خود را به دیگری بدهد. و هر کس در خواب ببیند که کفشش را از دستش بیرون می‌کشد تا پاره شود و به او ضرر برساند، تعبیر به مرگ همسرش می‌شود. هر کس در خواب ببیند که در حالی که با آن راه می رود جامه ای به تن می کند، بیانگر آن است که سفرش تمام نشده است.
  27. احساس می کرد که او دو کفش پوشیده است، در زمین سفر می کند. و هر کس در خواب ببیند که در مجلس خود با آنها راه می رود، با زنی همبستر می شود و کفش هایی که پاشنه بریده است زن عقیم است و گفته می شود که با زنی بدون عقد ازدواج می کند و ممکن است زن. بدون سرپرست باشد
  28. و هر که ببیند کفشهایش را وصله می کند، ده سال برای همسرش اصلاح می کند
  29. اینکه شخص دیگری آن را وصله می کند نشان می دهد که او در حال فساد همسرش است
  30. هر کس در خواب ببیند که کفش هایش را به کفش ها فشار می دهد تا آنها را درست کند، همسرش را در انجام گناه یاری می کند.
  31. و کفشهای نقره را زن جدید و نیکو و از سرب زن ضعیف و از آتش زن قوی تعبیر می کند.
  32. از پوست اسب، زنی از اعراب، و از پوست هفت، زنی از سلاطین تاریک، و گفته می شد که درآوردن کفش، حجتی امن و مطمئن است.
  33. گفته شد راه رفتن در كفش پشمالو در راه طاعت خداوند متعال. و هر که ببیند بر کفشش چیزی نوشته شده، دلالت بر آن دارد که همسرش در کار خود سرگردان است. و هر کس ببیند کفشی دارد که از پنبه بافته شده است، آن را زنی اهل مطالعه و متدین و معروف به نیکی تفسیر می کند.

تعبیر کفش در خواب ابن سیرین

ابن سیرین خواب دید که کفشی از آن ساخته شده است، اگر در آن راه رفت، راه و سفر است. و وصیت او در سفر به رنگ کفشش است، اگر سیاه رنگ بود برای پول و رضایت و اگر سرخ بود برای لذت و اگر سبز بود. برای قرض بود و اگر زرد بود برای بیماری و توهم بود.

و اگر ببیند که کفشی دارد و مال زن در آن راه نمی رود، اگر بپوشد با زنی همبستر می شود. و اگر ببیند که در دو کف کفش راه می‌رود و یکی از آن‌ها پایش در می‌آید، برادر یا شریکی از هم جدا شده است. آن دو کفش را در راه رفتن می پوشد و اگر بپوشد و با آن راه نرود، زنی است که با او ازدواج می کند. و اگر دید که آنها را به جای خود راه داد و زنش را زیر پا گذاشت.

و خواب كفش مو – كه زن نيست – پول است و كفش زن است و كفش مشرك دختر است. و اگر ببیند که کفشی با موی نو پوشیده است که او آن را شریک نکرده و نپوشیده، با بکر ازدواج کرده است. و اگر در خواب ببیند که پاشنه او را بریده اند زنی است که بچه دار نشده و گفته اند که بدون دو شاهد با زنی ازدواج می کند و اگر اختیار نداشته باشد با زنی بدون شاهد ازدواج می کند. یک نگهبان و اگر ببیند که کفشهایش بسته است، صفحه پایین شکافته و نمی افتد، زنش دختری به دنیا می آورد و اگر بشقاب به بشقاب وصل شود، عمر دختر با مادرش طولانی می شود. اگر بیفتد، می میرد.

و هر کس ببیند که کفش خود را وصله می کند، عیب زن خود را برطرف می کند و زندگی مشترک با او را بهبود می بخشد، اگر دیگری آن را وصله کند، نشان دهنده فساد همسرش است، اگر کفش خود را در کفش فرو کند تا آن را رفع کند، به همسرش کمک می کند. مرتکب یک بی اخلاقی شود و اگر ببیند که با کفش راه می رود، زن خود را طلاق می دهد یا از شریک خود جدا می شود و گفته شد که این رؤیت دلالت بر این دارد که با یکی از دو زن خود بدون دیگری همبستر شده یا در سفر است. سفر ناقص

و اگر ببیند که کفش هایش سرگردان شده یا در آب افتاده، زنش در آستانه هلاکت است و بعد تحویل می دهد. و اگر ببیند که مردی کفش هایش را می دزدد و می پوشد، مردی با علم و رضایت خود همسرش را فریب می دهد. و كفش نقره را زن آزاده و زيبا و از آتش زن قوي و از چوب زن رياكار و خائن و كفش سياه را زن متمول و خوش اخلاق و از پوست گاو تعبير مي كند. از عجم و از پوست اسب از اعراب و از پوست وحوش از ظلمت سلاطین.

كفش كتان زنی است محجبه، قاری فصیح كتاب خدا. مردی از ابن سیرین پرسید، گفت: دیدم کفش هایم گمراه شده و بعد از سختی آن ها را یافتم، گفت: پول می جویی و بعد از سختی می یابی. گفته شد که راه رفتن با کفش سفری در راه طاعت خداوند متعال است و از ابن سیرین درباره مردی سؤال شد که صندل بر پاهای خود دید. روایت شده است که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم با صندل راه می روم و یکی از آن ها کمربند یکی از آن ها را برید و آن را رها کردم و به حال خود ادامه دادم. او: آیا برادر غایبی داری، گفت: آری، پس ابن سیرین یاد کرد و گفت: من برادرت را جز اینکه از دنیا رفته است نمی بینم، پس به زودی برای او سوگواری می کنیم.

تعبیر کفش در خواب ابن شاهین

و اما نابلسی خواب دیدن کفش در خواب را به مردی تعبیر کرد که به امور زنان رسیدگی می کند و آنها را زینت می دهد و آنها را آماده می کند زیرا کفش دمپایی را درمان می کند و دمپایی در خواب زن است و چنین بود. گفت که او دلال الجواری است.

تعبیر کفش در خواب نابلسی

ابن شاهین دیدن کفش در خواب را به جهات مختلف توضیح داده است.

هر کس در خواب ببیند که دو جفت کفش بپوشد و در راه مقصدی با آن راه برود، در حال سفر است و اگر چیزی از آن ها بریده یا ضعیف شود، با مهربانی او در سفر می ماند.

هر کس در خواب ببیند که دو کفش به پا کرده و در آن راه نمی‌رود، با زنی یا کنیز نزدیک می‌شود و اگر نو باشد، تعبیر به باکره می‌شود.

و هر کس در خواب ببیند که کفشی به او داده شده و در جامه یا کاسه ای نگه می دارد، زن یا کنیز را می گیرد و اگر کفش کنده شود، جامه است.

هر کس ببیند که با کفش راه می رود و یکی از کفی هایش از پایش جدا می شود و با یک کفش راه می رود، این جدایی برادر یا خواهر یا شریک است، آن هم با مسافرت یا فوت یا طلاق. زن یا فروختن بنده اش یا یکی از آنها فوت می کند و شاید نشان دهنده نزدیک بودن مدت او پس از گذشت یک سال باشد.

و هر کس در خواب ببیند که کفشش گم شده، یا در چاهی بیفتد، یا بر او چیره شود، زنی از اهل بیتش میان او و او بیفتد و رها شوند، سپس به حال خود بازگردند.

هر کس در خواب ببیند که کفش هایش را دزدیده اند یا دیگری آن را پوشیده، تعبیر می شود که کسی همسرش را ترور می کند.

هر کس در خواب ببیند کفش هایش را فرو می اندازد و گم می کند و بعد از خود می یابد و برایش سخت می شود، به سختی طلب مالی می کند و آن را به دست می آورد.

هر کس در خواب ببیند که کفش هایش را از او کشیدند یا سوختند یا بریدند، بر خلاف میل خود از سفر دور می شود.

گفته شد که کفش سیاه را به زنی متواضع و ثروتمند نسبت می دهند

هر كه كفش سفيد بيند، دلالت بر زن زيبا دارد و سرخ، زن همسايه، و سبز، ژاكت زنانه است، و كتيبه آن را زني كه داراي اقسام ذكر شد، تفسير كرده است. و گفته می شد اگر کفش از پوست گاو بود زن خارجی و اگر از پوست گوسفند یا بز بود زن عرب بود مخصوصاً اگر کف آن از چرم شتر بود.

و هر کس در خواب ببیند کفشهایش به جایی افتاد که به او نمی رسد در حالی که با پای برهنه راه می رود، بیانگر غم و اندوه و بی حرمتی است و ممکن است دلالت بر مرگ همسرش داشته باشد، و اگر در بینایی چیزی است که دلالت بر خیر کند، پس پابرهنه به او ضرری نمی رساند.

هر کس در خواب ببیند که آن را به کسی داده است، زن خود را طلاق می دهد و او را به عقد دیگری در می آورد و ممکن است بنده خود را به دیگری بدهد.

هر کس در خواب ببیند کفشش را از دستش بیرون می‌کشد تا پاره شود و به او ضرری برساند، تعبیر به مرگ همسرش می‌شود.

اگر شخصی در خواب ببیند که در حال راه رفتن با آن جامه فردی می پوشد، بیانگر این است که سفر او تمام نشده است.

و هر کس در خواب ببیند که دو کفش خود را پوشیده است، در حال سفر خشکی است

هر کس در خواب ببیند که در مجلس خود با آنان راه می رود، با زنی همبستر می شود و کفش هایی که پاشنه را بریده زن عقیم است و گفته می شود که با زنی بدون عقد ازدواج می کند و زن. ممکن است بدون سرپرست باشد

هر کس ببیند کفش هایش تا شده و بشقاب رها شده و نمی افتد، زنش دختری به دنیا می آورد و اگر بشقاب به بشقاب وصل شود، عمر دختر با مادرش طولانی می شود. و اگر بیفتد می میرد.

و هر کس ببیند که کفش هایش را وصله می کند، به همسرش نیکی می کند و اگر دیگری آن را وصله کند، بیانگر فساد اوست.

هر کس ببیند کفش هایش را به کفش فشار داد تا درست کند، زنش را در انجام گناه کمک می کند. و کفش نقره را زن جدید و نیکو و از گلوله زن ضعیف و از آتش زن قوی و از پوست اسب زنی از عرب و از پوست هفت زنی از سلاطین تاریک، و گفته شد که درآوردن کفش امنیت و اخذ حکم است.

و گفته شد راه رفتن در كفش پشمالو سفرى در راه طاعت خداوند متعال است

هر که ببیند بر کفشش چیزی نوشته شده، دلالت بر این دارد که همسرش در کارش سرگردان است

هر کس در خواب ببیند کفشی دارد که از پنبه بافته شده است، زنی اهل مطالعه و متدین و معروف به نیکی تعبیر می کند.

تعبیر خواب کفش – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=WoiBqg3cXw

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا