تعبیر خواب اصابت شمشیر

معنی شمشیر زدن هم به سر و هم به گردن مرد و دست و چاقو زدن و کشتن زن مجرد زن شوهردار زن باردار

تعبیر خواب اصابت شمشیر

وقتی در خواب مردی را با شمشیر می زنید، برای شادی از پیروزی عجله نکنید. در واقع نشان دهنده دعوای خانوادگی یا مشاجره با دوستان است و اینکه شما نظر خود را تند بیان نمی کنید، بلکه برای مدتی به خودتان اجازه دهید.

زدن شمشیر در خواب بیانگر ناراحتی یا ناراحتی، نگرانی و خون در اثر آن ضربت است، بیانگر ضرر یا زیان مالی است، برادر اگر قصد جنگیدن با آن را داشته باشد آماده گفتن می شود و با شمشیر خود را پرتاب می کند. و اگر ببیند که با آن ضربه ای زده است، آماده می شود که با آن شخص صحبت کند و خود را با آن پرتاب کند، حق و انصاف، اگر ببیند که او را زدند و خون از او بیرون آمد و ضربه خورده و کتک خورده به آن لک نشده است، مال حرام است که از صاحبش به او می رسد، در تعبیر، و اگر گردن انسان با آن زده شود یا سر از آن ساخته شده باشد. اثر آن برای فاعل خیر و آسودگی بزرگ خواهد داشت

هر کس در خواب ببیند شمشیر کسی را می زند و بر او اثر نمی گذارد، دلالت بر این دارد که با کسی صحبت کرده و بر او اثر نمی گذارد. هر کس ببیند که با شمشیر راست و چپ می زند و چیزی از موجودات می زند، بیانگر آن است که بیننده خواب با کلماتی که جایز نیست زبانش را ساده می کند. هر که ببیند کتک زننده با شمشیر او را بزند و دست و پاش را ببرد، کتک خورده سفر می کند. دیدن شمشیر زدن بدون دلیل برای دعوا بعد اسمش را منتشر می کنید دیدن شمشیر در خواب و بریدن گردنش نشان دهنده ادای دین است.

کسى که در خواب ببیند شمشیر مى‏زند، به او ستم مى‏کند، اگر دشمن یا رقیب باشد، خنجر زدن به شمشیر بیانگر پیروزى و پیروزى است و در خواب ستوده نیست. شمشیر را بشکنید یا گوشت را با آن برش دهید، همچنان که سر بریدن با شمشیر خوب نیست، زیرا نشان دهنده دشمنی و ضرر است.

و هر کس در خواب ببیند که شمشیری در دستش داده شده، کودکی را خواهد زد.

هر کس در خواب ببیند که مردی بدون نزاع با شمشیر به او خنجر می زند، خنجر و چاقوگیر در انس بین مردم یا مانند آن شریک هستند.

تعبیر ضرب و شتم در خواب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا