منظور از زن مبتلا به سرطان یا تب و خواب کسی که دوستش دارد بیمار است و در واقع سالم است و زن شوهردار شفا یافته توسط ابن سیرین و غیره.

منظور از زن مبتلا به سرطان یا تب و خواب کسی که دوستش دارد بیمار است و در واقع سالم است و زن شوهردار شفا یافته توسط ابن سیرین و غیره.

  1. بیماری زن و دیدن رنج او در خواب به شوهر می گوید که در اثر بدرفتاری یا ظلم و غیره برای همسرش درد روحی بسیار شدیدی ایجاد می کند.
  2. ممکن است شوهر در خواب همسرش را ببیند که روی تخت بیمار دراز کشیده یا از درد شکایت می کند و شاید صدای ناله او را از شدت درد شنیده باشد.
  3. امام ابن سیرین رحمه الله ذکر کرده است که دیدن همسری در حالتی که به نظر او حالش خوب نیست، گویی مرض در خواب او را گرفته است، این رؤیت غالباً معانی نیکو و نیکو دارد. این همسر
  4. این بینش ممکن است اشاره به صلاح الدین، حسن حال، راستگویی و پایبندی به واجبات در واقعیت باشد.
  5. ممکن است اشاره به رحمت و آمرزش گناهان و توبه نیز داشته باشد، زیرا در واقع بیماری یکی از کفاره گناهان و از اسباب رحمت خداوند متعال است.
  6. بنابراین دیدن زن در حال مریض در خواب بیانگر چیزی نیست که باعث ترس یا اضطراب بیننده در بیداری شود.
  7. از مفسران غیر از امام ابن سیرین، قرائن دیگری نیز رسیده است که مستلزم دیدن بیماری زن در خواب به رنج و خستگی است که زن در زندگی روزمره خود می یابد.
  8. یا اینکه این زن به خاطر رفتار ناشایست شوهرش در بیداری با او ضربه روحی وارد کرده و در خواب ببیند که همسرش بر بالین بیماری دراز کشیده و او از درد و درد رنج می برد، پس این دید. اشاره به پریشانی و اندوهی است که در واقعیت با این زن به دلیل بیگانگی شوهر و رفتار بد او همراه است.
  9. درد، بیماری، بیماری و انواع ناخوشی ها در خواب دارای ابعاد و دلالت های روانی است و از این رو شوهر باید به رفتار خود با همسرش توجه کند و بر اساس آنچه خداوند دستور داده برای او هزینه کند.
  10. اگر شوهر در خواب زن خود را مریض ببیند یا از درد رنج می برد، بیانگر آن است که زن در واقع دچار مشکلات روحی و روانی ناشی از او شده است، مانند بدرفتاری یا بی توجهی و عدم علاقه به او.

تعبیر دیدن بیمار در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=Y1aMwHY806c

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا