سبزیجات در خواب راه می روند

تعبیر خواب سبزی برای زن مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار برای زن مطلقه، اینکه آیا در خواب دیدم سبزی می خرم، سبزی می خرم با چاقوی کاغذی تازه و پوسیده، سبزی می فروشم و … برای ابن سیرین، نابلسی و امام صادق

سبزیجات در خواب راه می روند

اگر در خواب سبزی بخورید، به معنای شانس شگفت انگیز است. مدتی فکر می کنید که فرد بسیار موفقی هستید، اما متأسفانه متوجه خواهید شد که فریب خورده اید و دیگران از شما سوء استفاده کرده اند.

وقتی در خواب سبزیجات آسیب دیده را می بینید، نشان دهنده غم و اندوه بسیاری است که کسانی که این خواب را می بینند تجربه کرده اند. در مورد دختری که سبزی می پزد، بعد از اینکه با کمی عصبانیت در معرض او قرار گرفت، یک فرد مهم در زندگی خود را از دست می دهد، اما به زودی با مردی مرفه ازدواج می کند. هر که سبزی ها را در جایی که کاشته اند یک جا ببیند و نام آن ها را نداند، دلالت بر نیکی عوام دارد.

سبزیجات آسیب دیده نماد بدبختی و اندوه کامل هستند. اگر دختری در خواب ببیند که برای ناهار سبزی می پزد، به این معنی است که در لحظه عصبانیت مرد مورد نظر خود را از دست می دهد، اما شوهری درستکار و ثروتمند به دست می آورد. ارتباطات او تا حدودی ناموفق خواهد بود.

تعبیر سبزی در خواب ابن سیرین

برخی از فقیهان تعبیر خواب می گویند دیدن سبزی در خواب بیانگر اقبال بیننده و خیر فراوانی است که در زندگی آینده خود به دست خواهد آورد و همچنین بیانگر رزق و روزی با مال فراوان است. اما اگر در خواب سبزی آسیب دیده ببیند بیانگر غم و اندوه و نگرانی و اندوه و گرفتاری و گرفتاری های فراوان است و طعم آن تلخ است و بیانگر ضرر و زیان است.

تعبیر سبزی در خواب امام صادق علیه السلام

جعفر صادق گفت: هر که ببیند از آن می خورد، به بیماری و ورشکستگی و مضطر تعبیر می شود.

فروش سبزیجات در خواب

اگر انسان در خواب ببیند که سبزی می فروشد، بر مقدار سبزی فروخته شده، دلیل بر غمگینی است و اگر بیننده در خواب سبزی ببیند و مریض بوده است، بیانگر آن است که از درد خلاص می شود. و دردها و اینکه به زودی برای بهبودی ظاهر می شود.به همان اندازه که فروخت

تعبیر خواب سبزیجات برای زنان مجرد

دیدن سبزی در خواب زن مجرد، بیانگر خوشبختی و خوشبختی و خوشبختی اوست و ممکن است بیانگر رزق و روزی با پول حلال باشد. خواب سبزی به دختر مجرد نشان می دهد که زندگی شاد و خوبی خواهد داشت و پول حلال به دست می آورد.

تعبیر خواب سبزیجات برای زن متاهل

اگر زن متاهل در خواب سبزی ببیند، بیانگر غم و اندوه بسیاری برای این همسر است و در آینده زندگی با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

تعبیر خواب سبزیجات برای زن باردار

دیدن سبزی در خواب زن حامله، دلیل بر مژده است و اینکه او و جنینی که منتظر اوست خوب می شود، زیرا حال او خوب و عاری از بیماری است و روز تولد نیز به زودی فرا می رسد، بنابراین بیشتر سبزیجات هستند. بشارت و فراوان و مژده برای کسانی که آنها را در منّا می بینند دیدن سبزی در خواب برای زن باردار بیانگر ایمنی سلامتی او و ایمنی جنین است دیدن سبزی در خواب بیانگر مژده است و او در بیننده باید خواب را به تفصیل بیان کند تا بدون هیچ گونه تغییر و اشتباهی تعبیر صحیح و درستی به دست آورد و در آینده نزدیک با جنین مورد انتظار خود به آن خواهد رسید.

تعبیر خواب اسفناج

و اما اسفناج دلالت بر غم و اندوه دارد و شاید دید او به بیمار حکایت از بهبودی دارد و بادمجان غم و اندوه و تفکر است.

تعبیر خواب پیاز

الکرمانی در مورد پیاز می گوید: «به پول حرام و سخنان زشت تعبیر می شود. و اما پیاز پیاز دلالت بر مرد بادیه نشین دارد که او را زشت می ستاید. جعفر صادق گفت: رؤیت خوردن پیاز سه جنبه مال حرام، غیبت و پشیمانی را تفسیر می کند و گفته شده است که بینش پیاز در سخنان کم دین او به فقیر و زشت تعبیر شده است. ابوسعید واعظ گفت: فرق پیاز در این است که نشانگر چیزهای پنهان است، و ممکن است به خاطر این که خداوند متعال می فرماید: «آیا آنچه را که کمتر از آن بهتر است معاوضه می کنید؟» و چه بسا پول بوده و ممکن است ایراد داشته باشد. پوست کندن پیاز بیانگر تملق نسبت به مرد است. دیدن پیاز پخته در خواب، بیانگر توبه و بازگشت به سوی خداست، در حالی که هر کس سیر را در خواب ببیند، دلیل بر گریه و تهمت زشت و حرام است، اما اگر ببیند سیر پخته می خورد، بیانگر توبه است.

اگر زن متاهل در خواب سبزی پیاز ببیند، بیانگر دخالت او در امور بد است، اما اگر در خواب سبزی بادمجان ببیند، بیانگر غم و اندوه و نگرانی و بدشانسی است. در مورد دیدن پیاز، این نشان دهنده دخالت او در برخی چیزهای بد است که در نتیجه برخی مشکلات مالی و بدهی منجر به منفی های بسیاری می شود.

تعبیر سیر در خواب

سیر را به تهمت زشت تعبیر کرده اند و گفته اند پول حرام است و پخته خوردن آن نشان دهنده توبه است. جابر مغربی می‌گوید سیر حزن و اندوه و گریه را نشان می‌دهد و اگر ببیند آن را خورد ضررش کمتر می‌شود.

تعبیر خواب هویج

هویج مضطرب است مخصوصاً اگر تلخ باشد و دیدن پخته یا خوردن از آن ضرری ندارد و شاید نفع کمی باشد که لاستیک می کند و گفته اند خواب خوردن از آن نشان دهنده ضعف است. انجام آن، و اما تارو، امرار معاش با سختی و خستگی است و ممکن است دگرگونی خلق و خوی و زمختی شخصیت را نشان دهد. و ابوسعید واعظ گفت: دیدن هویج نشان دهنده غم خوردن آن است و ربا غم و خیال است.

تعبیر سومر در خواب

و اما سومر هر که آن را ببیند و در وقت خود بخورد یا نخورد، غم و اندوه است و خوردن آن ضرر و زیان است و خواب خوردن آن نشانه شفای بیمار است.

تعبیر شوید در خواب

و اما شوید پول و منفعت و خیر است و هیچ ضرری در آن نیست.

تعبیر گل کلم در خواب

و اما گل کلم که بعضی از مردم آن را به کلم می شناسند، در زمان خود حاکی از فایده زنان است و پخته آن بهتر از خام است و خوردن آن در زمان های دیگر نشان دهنده غم و اندوه است.

تعبیر تره فرنگی در خواب

در مورد تره هم اختلاف است، گفته شد مال حرام فجیع و ستایش زشتی است که حق فقرا را سلب می کند و پخته خوردن آن نشان دهنده توبه است.

تعبیر کاساوا در خواب

و امّا نعناع سبز، دلالت بر غم و اندوه و فروختن آن و رهایی از آن دارد، ابوسعید واعظ کفره می‌گوید: «کفره مردی مفید در دین و دنیا و خشکیده آن است. بالا، به در اباذیر می آید.» و بعضى گفتند: چه بسا خواب خوردن كورك نشان دهنده دورى عقل از آنچه در میان مردم مى گذرد، گویا سفرى هستى كه عقل را دور مى كند.

تعبیر شلغم در خواب

در مورد شلغم ابن سیرین گفته است که بینایی او دلالت بر غم و اندوه دارد و خوردن آن آموزنده تر است جابر الغربی گفت شلغم اگر پخته شود اشکال ندارد هر که ببیند شلغم دارد در حال خوردن از آن. ، به همان اندازه که خورد به او مضر می رسد.

تعبیر لوبیا چشم بلبلی در خواب

در مورد لوبیا چشم بلبلی ابن سیرین می گوید: «هر کس ببیند که لوبیا چشم بلبلی را سر وقت یا خارج از وقتش، پخته یا نپخته می خورد، به معنای محمود نیست، سبز و خشک، و هر که در خواب ببیند که لوبیا چشم بلبلی را چه پخته و چه نپخته می خورد و چه در وقت خود و چه در خارج از زمان خود نشان دهنده شانس است.

تعبیر نعنا در خواب

و اما نعناع نگرانی و پریشانی و تفکر است و اگر در سرزمین دیگری رویید به صاحبش مراجعه می کند.

تعبیر مارچوبه در خواب

در مورد مارچوبه دو طرفه است، اگر پخته شود به رزق حلال تعبیر می شود و اگر پخته نشود خیری در آن نیست.

تعبیر ذغال در خواب

الکرمانی گفت: شاید خواب چغندر حاکی از منفعت باشد.

تعبیر پوست پیاز و سیر در خواب

گویند: خواب پوست پیاز و سیر، بیانگر پول طلبی با چاپلوسی است و اگر با آن چیزی را که شکر می‌کند ببیند، رسیدن به آن چیزی است که با خستگی و گرفتاری اراده کرده است، دلالت بر مالی خوب و فراوان دارد. و بهره مند شوند.

تعبیر خواب بادمجان

هر کس در خواب ببیند چیزی از آن دارد، تعبیر به همراهی با مردی به این کیفیت می شود و اگر از آن بخورد از آن ضرر می کند. از آن به شخصیت بد تعبیر می شود و ممکن است نشان دهنده مردی با اصل و نسب ضعیف باشد. ابوسعید واعظ گفت که بادمجان در زمان نادرست نشان دهنده خستگی رزک است. و گفته شد که هر که در خواب ببیند بادمجان سفید زد، پس او را نیکو ستودند و اگر سیاه باشد، بیانش مخالف است.

تعبیر خوردن ترافل در خواب

هر که ببیند ترافل می خورد، از حلال پول در می آورد

تعبیر نیش زدن در خواب

هر کس در خواب ببیند که با تخم مرغ چاشنی می خورد، بیانگر این است که با زنان ازدواج می کند و ممکن است پول آنها را بخورد.

دیدن گل کلم در خواب

دیدن گل کلم پخته در خواب بیانگر فایده و خوبی فراوان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا