تعبیر شمشیر در خواب

تعبیر خواب شمشیر برای زنان مجرد

تعبیر خواب شمشیر برای زن متاهل

شمشیر در خواب برای یک دختر

تعبیر خواب هدیه دادن شمشیر

دیدن کشتن با شمشیر در خواب

شمشیر در خواب برای زن باردار

رقصیدن با شمشیر در خواب

تعبیر خواب جنگیدن با شمشیر در خواب

تعبیر شمشیر در خواب

دیدن شمشیر در خواب یا خواب، نشانگر فرزند ذکور و پادشاه است و هر که در خواب ببیند شمشیر بر سر دارد، منصب یا امانتی می گیرد. و هر که در خواب ببیند که بر شمشیر سوار شده و آن را بر زمین می کشد، قدرتش ضعیف و سست می شود و اعتبارش از بین می رود. و هر کس در خواب ببیند که همل ها بریده شده اند، بیانگر عزل او از مقام خود است، و اما دیدن حمیل ها آراسته و آراسته، زیبایی دولت است. و هر کس در خواب ببیند که همسرش شمشیر یا سرمه ای به او داد یا او به او داد، پسری به دنیا می آورند. هر کس در خواب ببیند که زنش شمشیر در غلاف را از شوهرش گرفت، دختری به دنیا می‌آورد، اما اگر زن شمشیر را در غلاف به شوهرش بدهد، او پسری به دنیا می‌آورد. و گفته شد که همان تعبیر است یعنی دختر می آورد. و هر کس در خواب ببیند که چهار شمشیر یکی از آهن و دیگری سرب و دیگری صفر و یک شمشیر چوبی بر دوش دارد، چهار فرزند خواهد داشت. دیدن شمشیر آهنین در خواب نشان دهنده پسری قوی و شجاع است و دیدن شمشیر زرد نشان دهنده پسری ثروتمند و ثروتمند و شمشیر سربی نشان دهنده پسری زن است اما شمشیر چوبی پسری ریاکار است. زن اگر لفاف شکسته شود و شمشیر تحویل داده شود، بیانگر مرگ زن حامله و سلامت فرزند اوست. و هر كه ديد كه شمشير در جلد آن نهاد و مجرد شد، ازدواج كرد

دیدن شمشیر در خواب تعابیر مختلفی دارد، شمشیر همیشه نماد حقیقت و قدرت است یا به جنگ و قتل نیز اشاره دارد، اما دیدن شمشیر در خواب تعابیر بسیار متفاوتی دارد که بر حسب موقعیتی که خواب دیده، تعبیر می شود. ممکن است نمایانگر خوش چهره، یا بیماری و شکست، یا تولد نوزاد پسر از صاحب خواب باشد.

تعبیر دیدن شمشیر در خواب ابن سیرین

  1. دیدن شمشیر در خواب یا خواب، نشان دهنده حاملگی با فرزند ذکور است و هر که در خواب ببیند شمشیر بر دوش دارد، منصب بسیار مهم یا امانت مهمی به عهده می گیرد.
  2. هر کس در خواب ببیند که همسرش شمشیر را از پهلوی نمازگزار گرفته یا او سرم را به او داده است، این بدان معناست که آنها مردی خواهند داشت.
  3. دیدن شمشیر آهنین در خواب به معنای ورود پسری بسیار شجاع و دیدن شمشیر طلایی پسری با مال و اعتبار و شمشیر چوبی نشان دهنده پسری ریاکار است.
  4. اما اگر خواب ببیند که شمشیری در غلافش شکسته است، پسرش در شکم مادرش می میرد و اگر زخم عمیق باشد، زنش می میرد و پسرش زنده می ماند.
  5. هر کس در خواب ببیند که سه شمشیر دارد، یعنی زن خود را سه طلاق می دهد.

تعبیر پوشش شمشیر در خواب

تعبیر خواب رعد شمشیر نابلسی: در خواب، بیانگر نگهداری مالی برای طلب کننده و ضایع کردن و اسرار است.

تعبیر رقصیدن با شمشیر در خواب

علمای تعبیر خواب می گویند که رقص به طور کلی بیانگر غم و اندوه است، اما رقص با شمشیر بیانگر آن است که بعد از موفقیت، پیروزی یا ترفیع، شادی است، یا اگر دختر ببیند که با شمشیر می رقصد، تصدیق می کند. شوهر صالح با مقام و منزلت، اما اگر خوابیده ببیند مرده ای هست و با شمشیر می رقصد، این بدان معناست که این شخص نزد پروردگارش از مقام بزرگی برخوردار است.

تعبیر خواب شمشیر در خواب برای زن باردار

دیدن شمشیر در خواب برای زن باردار، بیانگر امنیت و آرامش است و خداوند فرزند ذکور به او عنایت می کند، اما اگر شمشیر از شکم او خارج شود، بیانگر آن است که کودک سالم بیرون می آید، اما خداوند می گیرد. او دور

تعبیر خواب شمشیر در خواب زن متاهل

شمشیر در خواب زن متاهل معانی بسیار مهمی دارد، اگر ببیند که شوهرش به او شمشیر می دهد صاحب فرزند می شوند و اگر ببیند شمشیر می خرد یعنی مقامی به دست می آورد. حیثیت یا امرار معاش یک شغل معتبر و مقام بالا.

تعبیر دیدن شمشیر در خواب برای دختر مجرد

ديدن شمشير به طور كلي حاكي از خير و راستي فراوان است و اگر دختري شمشير كهنه ببيند حاكي از عفت و شرافت است و ارزش او در ميان مردم زياد مي شود ولي اگر دختر ببيند كه با شمشير مي خوابد اون یعنی با یه آدم پرستیژ و پرستیژ ازدواج میکنه بزرگه ولی اگه ببینه شمشیر به یکی میزنه یعنی این دختر داره به یکی تو زندگیش ظلم میکنه.

تعبیر شمشیر – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا