تعبیر حجاب زن در خواب ابن سیرین

خرید چادر سفید و صورتی در خواب برای زن مجرد، متاهل، برای زن باردار، چادر برای دختر

تعبیر حجاب زن در خواب ابن سیرین

حجاب زن: شوهر و پوشش و رئیسش و ظرفیت او وسعت حال و گستاخی و مال فراوان و سفیدی دین و آبروی اوست.

و اگر بیند که در میان مردم حجاب خود را از سر برداشت، حیا از بین می رود و عیب حجاب در شوهرش بلا است اگر شوهر کرده باشد و در مالی او اگر ازدواج نکرده باشد.

و اگر چادر سیاه خود را کهنه شده ببیند، حکایت از حماقت شوهر و حیله گری او دارد.

و اگر زنی در خواب ببیند که چادر بارانی بر سر دارد، بیانگر فریب دشمنان زن با او و بدنام کردن چهره او در حضور شوهر است.

تعبیر حجاب در خواب برای زنان مجرد

دیدن دختر مجرد در خواب که چادر ابریشمی بر سر دارد و سر خود را با آن می پوشاند در حالی که از آن خوشحال است، بیانگر آن است که آن دختر مجرد در خواب در زندگی خود موفق خواهد بود، چنانکه انشاءالله دلالت بر خوشبختی و نیکی دارد. و اگر دختر مجرد در خواب ببیند که چادر به سر دارد ولی چادر نمی کند، درست است که ناراحت است، بیانگر زوال نگرانی ها و گرفتاری های زندگی اوست، ولی باید به خداوند متعال نزدیک شود.

تعبیر حجاب در خواب برای زن متاهل

دیدن زن شوهردار در خواب که شوهرش برای او چادری خریده و می‌خواهد آن را بپوشد، بیانگر وجود خیر و رزق فراوان برای آن همسر است و خداوند بین آنها محبت و رحمت قرار می‌دهد.

تعبیر حجاب در خواب برای زن باردار

دیدن زن حامله ای در خواب که شوهرش چادری بلند و زیبا به سوی او کشیده اما رنگ آن سفید است، نشان دهنده سفیدی زندگی و پایداری آن و دوری کامل از مشکلاتی است که به طور مطلق گریبانگیر او و همراهش است. تلاش در پشت این.

دیدن زن حامله در خواب که در حال خریدن حجاب است، بیانگر پوشش و سلامتی است و دیدن چادر بریده در خواب زن حامله، بیانگر ترس شدید او از زایمان است، ولی خدا با اوست. اگر جوانی در خواب ببیند که زنی را هدیه می کند، حجابی است که بسیار زیبا و دارای اقسام سبکی است و این نشان دهنده وجود خیر و رزق فراوان برای آن جوان است.

تعبیر حجاب در خواب برای مرد جوان

و اگر جوانی در خواب ببیند که حجاب می فروشد، بیانگر این است که آن جوان در فکر وصلت واقعی است و می خواهد خود را ببخشد و خداوند متعال در زندگی او زنی بسیار وفادار به او عنایت می کند. و شادی نیز حکایت از موفقیت و موفقیت در زندگی و کار دارد انشاالله

تعبیر خواب حجاب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا