تعبیر جهنم در خواب

خواب آتش برای زن مجرد برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، چه عذاب جهنم و چه روز قیامت.

تعبیر جهنم در خواب

  1. هر کس در خواب عذاب دوزخ را ببیند و او را در آتش بسوزانند، رؤیتش نشان دهنده حال بد او در آخرت است به دلیل فسادی که در زندگی واقعی دارد و اگر به درگاه خدا باز نگردد و توبه کند. برای او در زندگی دنیا، در آخرت زیان خواهد دید تا سهمش در آتش شود.
  2. اگر در خواب ببیند که مرده ای در جهنم به وسیله آتش عذاب می شود، خواب بیانگر وضعیت بد مرده نزد پروردگارش و زیان اوست، به طوری که در روز قیامت لازم است وارد آتش شود. خدا او را ببخشد
  3. و کسی که در خواب ببیند که یکی از فرشتگان او را گرفته یا به سر و پیشانی کشیده و سپس در آتش افکنده است، خواب نشانگر ذلت و ذلتی است که بیننده خواب در روزهای آینده خواهد داشت.
  4. و گفته شده است کسى که در خواب وارد جهنم مى شود، با دیدن او، اشاره به فحشا و منکراتى است که این شخص در واقع انجام مى دهد که از گناهان کبیره در پیشگاه خداوند محسوب مى شود، چنان که مستلزم آن است که حد بر او وارد شود. در زندگی این دنیا
  5. اگر کسى در خواب ببیند که کسى که در واقع او را مى‏شناسد او را به جهنم یا آتش مى‏اندازد، خواب بیانگر نیت بد آن شخص در واقع است و مى‏کوشد بیننده را در حقیقت گمراه کند و دین و اخلاق او را تباه کند. تا اینکه به گناهان کبیره و نافرمانی بیفتد.
  6. و کسى که در خواب جهنم یا آتش و عذاب آن را ببیند، حال او بیانگر مصیبت و مصیبت سختى است که این بیننده خواب در واقعیت به آن خواهد افتاد که او را به هلاکت و زیان در آخرت مى رساند و دورى از آن. تمام معصیت ها و گناهانی که بیننده در واقعیت مرتکب می شود و راه حق و هدایت را می پیماید و به خدای متعال نزدیک می شود.
  7. و کسى که در خواب ببیند وارد جهنم شده و بدون درد و رنج از آن به سلامت خارج شده است، رؤیت او حاکى از مصیبت و نگرانی و ناراحتى است که بر بیننده خواب به دلیل مشکلات فراوانى که در زندگى واقعى پیدا کرده است. .
  8. و اما کسى که در خواب ببیند حمیم مى نوشد که نوشیدنى اهل جهنم است یا از زقوم که غذاى آن است مى خورد، رؤیت او بر یکى از چیزهاى زیر دلالت مى کند. او را محکوم می کند، یا اینکه بیننده مضطرب، مضطرب و در معرض شرایط شدید واقع می شود.
  9. این خواب بیانگر آن است که بیننده در زندگی واقعی مرتکب قتل شده و خون افراد بی گناه را می ریزد که مستلزم مجازات مجازات برای او است.
  10. و کسى که پس از ورود به جهنم در خواب سیاهى را ببیند، رؤیت او نشانگر شرکت فاسدى است که این بیننده در واقع با آن همراه است، چنانکه با عده اى که با خداى تعالى دشمنى دارند، همراهى مى کند و با وجود علم به آن، با او همراه مى شود. به همراهی و همراهی با آنها ادامه می دهد و این همان چیزی است که بیننده را در میان مردم ذلیل می کند. واقعیت این است که اگر این افراد را تحریم نکند و از آنچه بر آن هستند دست بکشد در قیامت با عذاب خداوند متعال روبرو خواهد شد. کفر و شرک
  11. و کسى که در خواب ببیند که در جهنم است و نداند که چه وقت وارد جهنم شده و چه وقت از آن خارج مى شود، رؤیت او حکایت از کوتاهى و ترک عبادات به ویژه نماز و روزه دارد. رویاپرداز در زندگی واقعی و اینکه این شخص تا زمانی که در زندگی دنیا هستند در فقر و غم باقی بماند تا زمانی که توبه خود را اعلام کند و به سوی خداوند متعال بازگردد.
  12. و کسى که در خواب ببیند که بر زغال داغ راه مى‏رود، رؤیت او حاکى از عمل اوست که عمداً در مجالس، مخصوصاً در خطبه‏هاى جمعه، بر گردن مردم رد شود. باعث آسیب به مسلمانان می شود.
  13. در برخی از روایات آمده است که دیدن آتش در خواب، نشانه نزاع و نزاع در میان مردم است و کسی که در خواب ببیند در حالی که شمشیر بر دوش دارد وارد آتش می شود، پس دیدن او بیانگر سخنان بد او است و صحبت های او در مورد علائم افراد در زندگی واقعی

تعبیر جهنم در خواب ابن سیرین

جهنم، هر کس در خواب ببیند که وارد جهنم شده، مرتکب گناهان کبیره شده است. اگر بی ضرر از آن بیرون بیاید در غم دنیا می افتد، هر که ببیند آتش نزدیک می شود، در پریشانی و مصیبت سلطانی می افتد که از آن فرار نمی کند و متأثر می شود. جریمه و زیان بزرگی است و هشداری است برای توبه و بازگشت از آنچه در آن است و خداوند متعال بدان مقید است. و اگر ببیند خندان وارد آن شد فاسق و ظالم است و خدای متعال را نافرمانی می کند و اگر ببیند وارد آتش شد وارد کننده او را اغوا می کند و او را به گناه کبیره ای مانند قتل یا قتل تحریک می کند. زنا اگر ببیند که هنوز در جهنم زندانی است، باز در این دنیا فقیر، محروم، محروم است، نه نماز می خواند و نه روزه می گیرد و نه یاد خدای متعال می کند. و اگر در خواب ببیند که از زقوم دوزخ و حرارت و چرک آن خورد، گناه به دست می آورد و خون می ریزد و کارش بر او سخت می شود، از سلطان یا از غضب خدا برحذر باشد. رحمان هر که ببیند وارد جهنم شده است از هر گناهی که از آن توبه نکرده آشکار می شود که علم بر او لعنت می شود.

جهنم در خواب نشانه زوال مقام در دنیاست و ممکن است دلالت بر فقر بعد از مال، تنهایی پس از عشق، افتادن در مصیبت، حبس دائم و رسوایی در دنیا باشد. اگر دلالت بر زوجه باشد، زوجه مضطرب است و اگر دلالت بر زندگی داشته باشد، کسب او حرام است و اگر دلالت بر مسکن داشته باشد، مجاور اهل فسق و غافل است. و اگر دلالت بر مرض داشت عاقبتش مرگ با عاقبت بد بود و اگر دلالت بر خدمت داشت با حاکم ظالم بود و اگر دلالت بر علم داشت بدعت بود و اگر دلالت بر عمل داشت غیر قابل قبول بود. عمل کند و اگر بر کودک دلالت می کرد، فرزند زنا بود. و چه بسا دخول آتش برای سائل بعد از مال دلالت دارد و دلالت بر سرای بدعت و فسق و کلیسا و بیع و خانه های آتش و حمام و دباغخانه و قتلگاه و تنور دارد که آتش را برافروخته می کند. یک علاقه و ورود آن حکایت از پیروزی امیال دارد. همین طور الحستمه و چه بسا حستمه از آن است که تحریک کننده و افترا دهنده و جمع باشد و جهنم برای کفار و منافقان است. و صقر به معنای ترک حق و غوطه ور شدن در غیر معانی و انکار روز قیامت است. و قیمت آن برای شیاطین و برای کسانی است که اخلاق خود را ایجاد می کنند. و پرتگاه حاكى از كم شمردن ميزان و ترازويى است كه ترازوي او سبك است و كار شايسته را بر آنها بار نمى كند. جهنم برای کسی است که متکبر است و زندگی دنیا را ترجیح می دهد، و سفلی صاحبان نفاق، اگر از اهل آن بخورد، یا از دو غسل آن بیاشامد، یا عقرب او را نیش بزند، یا حیاتش نابود شود. یا پوستش را با پوست مردمش عوض می کنند، یا بر صورتش می کشند، یا با بالا رفتن از سرش زوال می یابد، یا به جای او زده می شود، یا بردگانش او را به خاطر همه اینها سرزنش می کنند. و مانند آن دلیل بر بدعت در دین، شرکت در ظالمان، التزام به اعمال کافران، پیروی از اخلاق مشرکان و استهزاگران، مخالفت با پیامبران، ترک پرهیزگاران، ارتداد از دین، بخل مال خداست. برای شایستگان، معصیت پروردگار جهانیان یا انکار او از ربوبیتش، قیاس با خلقت او سبحان است و دیدن صاحب حافظ آتش، نشانه حرکت کننده در شخصیت اوست. یا از محبت به خدای متعال و رسولش و مؤمنان و حجت و دوری از نفاق و پرهیز از گناهان و نافرمانی و آرزوهای پس از گمراهی و حسد در دین به او اطعام می کند. و اگر ببیند که از او روی می‌گرداند یا به نحوی او را تغییر می‌دهد، نشان می‌دهد که در آنچه آتش او را ضروری می‌کند، می‌افتد. و خزانه داران جهنم متولیان و اولیاء و سربازان و یاوران و مأموران و اهل بیت و خویشاوندان هستند و هر کس ببیند که مالکی طرف او را می گیرد و او را در آتش می اندازد، خوابش برای او ذلت می خواهد. و اگر ببیند که داخل آتش شد و از آن خارج شد، انشاء الله داخل بهشت ​​می شود یا گناهی می کند و از آن توبه می کند. و اگر بیند که اعضایش با او صحبت می کنند، دلیل بر ملامت از گناه و هوشیاری به امر آخرت است.

اگر در خواب ببیند که در آن روز وارد جهنم شد و سپس از آن بیرون آمد، این را اهل معصیت و گناهان کبیره می بینند و این نذر اوست و به او هشدار می دهد که توبه کند و برگردد، نمی دانست چه زمانی وارد شده است. چون آن را تنگ می کند و پراکنده می کند، فرمانش خوار و ذلیل می شود تا از آن بیرون آید، اگر ببیند که از غذا یا نوشیدنی آن می خورد یا از گرما یا ضرر آن رنج می برد، همه قیروانی گفت: کسی که وارد جهنم شود، اگر کافر مریض باشد می میرد، او مؤمن و پرهیزکار و مریض بود و پناه می برد، زیرا تب از آن است. گرمای جهنم، و فقیر شد و زندانی شد، هر چند بازاری بود.

تعبیر داخل شدن آتش در خواب

تعبیر ورود به جهنم در خواب

  1. هر کس در خواب جهنم را ببیند، بیانگر آن است که خداوند از او خشمگین و ناراضی است و باید خوب عمل کند.
  2. هر کس ببیند وارد جهنم شده است، بیانگر این است که به خاطر کار بدی مانند دزدی، رسوایی به او می رسد و در میان مردم منتشر می شود.
  3. هر کس ببیند کسی او را به جهنم فرستاده است، نشان می دهد که در زندگی شما کسی هست، اما او آدم بدی است که شما را به گناه می کشاند و در انجام گناه کمکتان می کند.
  4. هر کس خندان وارد جهنم شود، بیانگر این است که بیننده در زندگی غرق در کارهای بد است و او فردی است که به درگاه خدا توبه نمی کند.
  5. و اما کسی که با شمشیر یا سلاح دیگری در دست وارد جهنم می شود، بیانگر سخنان ناپسند و ناپسند است.
  6. هر کس در خواب ببیند که وارد جهنم شد و دوباره از آن بیرون آمد، این خواب را بیننده ای که گناهانش بسیار است، مشاهده می کند و خواب هشداری است از جانب خداوند برای او.
  7. کسی که جهنم را در خواب می بیند، بیانگر آن است که دچار وسوسه و مشکل سختی می شود که ممکن است در زندگی شرم آور باشد.
  8. هر کس ببیند وارد جهنم شده است، نشان می دهد که او فردی بد است که در دریای فحشا و فحشا غوطه ور است و گناهانش بسیار است.
  9. هر که ببیند صورتش در آتش جهنم سوخته است، دلالت بر این دارد که صاحب خواب با مرد بد اخلاق یا زن بد اخلاق رابطه دارد.
  10. هر که ببیند در آتش می سوزد، نشان می دهد که عاقبتش نزد خدا بد است
  11. هر کس ببیند کسی او را به جهنم سوق می‌دهد، نشان می‌دهد که کسی او را به انجام بدکاری تشویق می‌کند.
  12. هر کس ببیند خندان وارد جهنم شده است، بدون شک زنی است که نتیجه اش خوب نیست و باید توبه کند و به راه راست بازگردد.

چشم انداز جهنم – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا