تعبیر دندان در خواب

دیدن دندان اعم از پوسیدگی، افتادن، افتادن، افتادن یا کشیدن دندان به قول ابن سیرین شکستن دندان های سفید و زرد امام صادق و ابن سیرین.

تعبیر دندان در خواب

دندانها اهل خانه انسان هستند پس بالاها از طرف پدرش مرد هستند و از طرف مادرش زن هستند پسر عموی مرد یا دو دوست که جای او را می گیرند.

دندان های پرمولر عموها یا کسانی که در خواب با نصیحت به دندان های آسیاب جای آنها را می گیرند، پدربزرگ و مادربزرگ و پسری هستند که به آنها می بالد و با آنها دوست است.

و دو چین پایینی مادر و خاله، مادر راست و خاله چپ. اگر مادر و عمه نداشته باشد، دو خواهر یا دو دختر یا کسی که با نصیحت جای آن ها را می گیرد، و رأفت رباعی پایین تر، پسر عمو یا کسی است که در نصیحت جای او را می گیرد.

دندان نیش پایین معشوقه خانواده اوست و هرکس به او تکیه کند یا دندان های پرمولر پایینی را به او بسپارد دختر عمو یا عمه مادر یا هرکسی است که جای آنها را نصیحت کند.

اگر در خواب دندانی تکان بخورد یکی از این دندانها بیمار می شود و اگر بیفتد و از بین برود مرگ یا غیبت آن است که آن را نمی بیند و اگر سن در خواب نباشد. غیبت است، چه از طریق مرگ یا جدایی.

دیدن دندانهای پوسیده در خواب ممکن است نشان دهنده ابتلا به بیماری باشد و به کسی که دندان به او واگذار شود مبتلا می شود. هر کس در خواب ببیند که چله اش بلندتر و زیباتر و سفیدتر از واقعیت است، پدر یا عمویش نیرو و پول و افزایش در امور دنیوی خود می یابند.

و هر که در خواب دندانهای دیگر را به دندانهایش چسبیده ببیند، دلالت بر زیاد شدن خانواده اش دارد. دیدن زیاد شدن دندان در خواب و آسیب یا چیزهای ناخوشایندی در آن وجود داشته باشد، بیانگر حضور آسیب‌رسان در خانواده است. دندان قروچه در خواب، بیانگر جنجال یا مشاجره در خانواده است. دندان هایی که در رویا در قلب کاشته می شوند، نشان دهنده نزدیکی مدت است.

هر کس در خواب ببیند که تمام دندان هایش در خواب افتاد و در اتاقی یا دستش افتاد، نشان دهنده طول عمر است تا آن که تمام دندان هایش بیفتد و خانواده اش زیاد شود.

هر کس در خواب ببیند که دندانهای بالایش در خواب افتاد و در دست او بود، خواب، مالی است که به تو برمی‌گرداند و اگر به سنگ بیفتد فرزند ذکور است و اگر به دستش بیفتد. زمین، با یکی از اقوام جدا می شود.

افتادن دندان در خواب برای کسی که بدهکار است، پرداخت بدهی است و مهم نیست که کدام یک از دندان ها در خواب افتاده است.

دندان ها اهل خانه مرد، بالاها مردان خانواده، و پایین زنان، نیش صاحب خانه او و چین راست پدر است.

و چله چپ عمو و اگر نباشند دو برادر یا دو پسر و اگر نباشند دو دوست و دو برادر و چهارضلعی پسر عمو و دندانهای پیش آسیاب عمو و خاله و هر کس در نصیحت جای آنها را بگیرد، دندان آسیاب پدربزرگ و مادربزرگ، پسران جوان، چین پایین راست مادر و خاله چپ، و اگر نه، پس دو خواهر یا دو دختر، یا هرکسی که جای آنها را بگیرد.

ربع پایینی دختران عموها و دختران خاله ها، دندان نیش تحتانی خانم خانواده او، دندان های آسیاب پایینی دختران عمو و عمه مادر و دندان های آسیاب پایینی دورترین آنها از مردم است. خانه مرد، از زنان و دختران جوان

و حرکت بعضی از دندانها دلیل بر کسی است که تعبیرش در مرض است و افتادن و از دست دادنش دلیل بر مرگ یا غیبت او و نبودن کسی است که نزد او بر نمی گردد و اگر بعد از آن مجروح شود. از دست دادن او، سپس باز می گردد، و فرسایش آن دلیل بر مصیبتی است که متعلق به اوست. دندان قروچه بر جنجال اهالی خانه اش. اگر دندانهایش را بر دندان ببیند عیب اهل بیت اوست و به او رجوع می کند. پوسیدگی دندان ها زشتی مدح خانواده است و خستگی دندان ها ضعف اهل بیت اوست.

و پاکسازی دندان ها از جرم، نشان دهنده تلاش مالی برای رفع نگرانی در مورد آنها است. سفیدی، بلندی و زیبایی دندان ها، استحکام، پول و اعتبار خانه را افزایش می دهد. اگر ببیند که با چین هایش مانند آن رشد می کند، اهل خانه اش زیاد می شود. اگر ببیند که همخوابگی با او ضرر دارد، زیاده روی در خانه برای او ننگ و آفت است. اگر در خواب ببیند که دارد دندان در می آورد، خوابش نشان می دهد که پیوند خویشاوندی خود را قطع می کند یا پول خود را صرف بیزاری می کند. اگر در خواب ببیند که با زبانش دندان قروچه می کند، با گفتار او کار خانواده اش تباه می شود.

اگر در خواب ببیند که دندان هایش از طلا است، اگر از اهل علم و گفتار باشد، بینایی او ستوده می شود وگرنه ستوده نمی شود، زیرا دلالت بر بیماری یا آتشی دارد، غیر از علم و اهل آن. اگر ببیند از شیشه یا چوب ساخته شده، دلالت بر مرگ دارد. اگر ببیند دندان هایش می افتد، دیگری به جای آن می روید که نشان می دهد کارها و اقدامات او تغییر کرده است.

می‌گفتند هر که ببیند دندان‌های بالایش از دستش می‌افتد، پول او می‌شود. اگر گربه او را در دامان خود ببیند، پسر است، زیرا خدای تعالی می فرماید: «وَ تَقَلُواً لَهُمْ فِی گهواره». منظورم در سنگ است. اگر دید که به زمین افتاد، مرگ است. اگر در خواب ببیند که از گوسفند افتادگان را گرفت و دفن نکرد، به جای امثال او در شفقت و نصیحت سود می برد.

و همچنین تفسیر در بقیه اعضا اگر آفتی آن را دفن نکرد. اگر ببیند که در دلش دندان روییده است، دلالت بر مرگ او دارد، و گفته شد که افتادن دندان، مانعی است که می خواهد، و گفته اند که دلیل بر ادای دین است. اگر در خواب ببیند که تمام دندان هایش افتاده و آن ها را در آستین یا دامن خود بگیرد، عمری طولانی خواهد داشت تا دندان هایش درآید و بر تعداد خانواده اش افزوده می شود. و اگر ببیند که تمام دندانهایش از چشمش افتاده است، پیش از او اهل خانه او خواهند مرد.

شاید این مرگ دوران او بود. از مردم، و همسالانش در سن. اگر ببیند که مردم او را با دندان های آسیاب خود له می کنند یا او را گاز می گیرند، می تواند برای مردم خضوع کند، ولی نباید تواضع کند و گفته شد که دهان را مانند خانه و دندان ها را همان کند. همه به جز تعداد کمی از آنها. و می گفتند هر که ببیند دندانش می شکند، کم کم قرضش را می پردازد

از دست دادن دندان های خود را بدون درد، نشان می دهد کسب و کار باطل است. اگر ببیند که بدون درد در حال سقوط است، این نشان می دهد که چیزی در خانه اش رفته است. دندانهای به هم فشرده اگر بیفتند انسان را از هر کاری که با کلام و گفتار انجام می دهد باز می دارد. اگر با آن درد یا خون یا گوشت بیرون آید، امر مورد نظر را باطل یا تباه می کند. در مورد سالم و آزاده و مسافر اگر تمام دندان هایشان بیفتد نشان دهنده بیماری طولانی مدت و بروز سل بدون مرگ است و آن این است که انسان بدون دندان غذای مقوی به دست نمی آورد ولی از سوپ و آب میوه استفاده می کند. ، اما نمی میرند زیرا مردگان دندان های خود را از دست نمی دهند

و آنچه مرده را در معرض مرده قرار نمی دهد، نسبت به بیمار وفادار است و به همین دلیل در بیماری مورد ستایش قرار گرفت. و اگر تمام دندانهایشان بیفتد، نشانگر سرعت فرارشان از مرض است، و اما تجار سیّار، بیانگر سبکی حاملگی آنهاست، مخصوصاً اگر ببیند که آن دندانها در حال حرکت است. و هر کس دندانهای سیاه و پوسیده و کج داشته باشد و ببیند که در حال افتادن است، از هر بلای نجات می یابد.

اگر در خواب ببیند که دندان هایش می ریزند در حالی که با دست یا ریش و در دامان خود می گیرند، بیانگر آن است که فرزندانش قطع شده اند و او به دنیا نیامده است و آنچه زاییده شده باقی نمی ماند. مطرح نمی شود. روايت شده است كه مردى ديد كه تمام دندانهايش افتاد، پس از اين امر سخت اندوهگين شد و ديده خود را به گذرگاهى نقل كرد و گفت: تمام دندانهايت پيش از تو مى ميرند، و چنين بود. و دیگری دید که از دهانش سه دندان در کف دست گرفته و سر انگشتان خود را بر آنها گذاشته و به او نشان می دهد که یک درهم و نیم یافته است.

دید دندان در حال افتادن – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=vZQIP0R1e3Ys

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا