تعبیر خواب مناره ابن سیرین

تعبیر مناره در خواب برای زن مجرد، برای زن، برای زن باردار، برای زن مطلقه، خواه دیدن مناره ها از ارتفاع مسجد و شنیدن اذان و غیره توسط ابن سیرین.

تعبیر خواب مناره ابن سیرین

دلالت بر نيكوكاري دارد كه مردم را بر حق و نيكي گرد مي آورد و هر كه ببيند مناره مسجد افتاده يا فرو ريخته است حاكي از مرگ آن مرد است و با زن ناشايستي بالاتر از زن خوب و زيباي خود ازدواج مي كند. اگر حاکم باشد از قدرت برکنار می شود و دیدن مناره یا مناره نشان دهنده شکوه و عظمت است.

امام ابن سیرین ذکر کرده است که مناره یا آنچه در خواب به آن مناره می گویند غالباً نماد و اشاره به فردی مصلح است که مردم را هدایت می کند و آنها را برای بهترین کارها گرد هم می آورد، زیرا این مرد دارای اخلاق عالی، تقوا و محبت مردم است. مصلح و کسى که براى اصلاح آنچه در میان مردم است کار مى کند و آن را فراموش مى کند و تفرقه بین گروه ها را فراموش مى کند و در تعبیر دیگرى که امام درباره دیدن مناره یا مناره در خواب ذکر کرده است، ذکر کرده است که ممکن است به خطیب یا واعظی اطلاق شود که برای مردم خطبه می کند و آنان را به تمسک به ریسمان الهی و اطاعت از دستورات او دعوت می کند.

گفته شد: صعود به مناره در خواب، نشان دهنده ارتفاع و ارتفاعی است که بیننده در واقعیت به دست می آورد، واقعیت او و شخصی که در خواب ببیند که از بالای مناره یا فانوس دریایی در حال سقوط در چاه است. سپس رؤیت او حاکی از خروج حکم و عزل او در صورت حاکمیت و مرجعیت زن لجوج است.

تعبیر خواب محراب

دلالت بر انسان می کند و هر که ببیند در محراب نماز می خواند یا نماز می خواند، خداوند او را مژده می دهد، دیدن نماز در محراب برای زن حامله، بیانگر تولد فرزند ذکور است، در محراب در زمانی غیر از وقت. وقت نماز، دلالت بر حسنی دارد که بیننده برای بعد از خود می گذارد

و اما دیدن محراب در خواب غالباً به خیر و برکت و نسلی است که بیننده در بیداری به دست می آورد و هر کس در خواب ببیند که در محراب مسجد نماز می خواند، رؤیتش اشاره به آن دارد. پسر خوبی که بیننده دارد، مخصوصاً اگر بیننده زن باشد و کسی که در خواب ببیند در محراب نمازهایی را خارج از وقت خود به جا می آورد، زیرا بینایی او حاکی از خیر و لطفی است که بیننده برای او می گذارد. فرزندان و خانواده پس از او.

تعبیر مناره در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=GOreHyiWslw

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا