تعبیر وضو در خواب، خواه ناتمام دید که در مسجد و حمام بدون آب وضو می گیرد و شستن بدن توسط ابن سیرین.

تعبیر وضو در خواب، خواه ناتمام دید که در مسجد و حمام بدون آب وضو می گیرد و شستن بدن توسط ابن سیرین.

  1. هر كه در خواب ببيند كه با حلال وضو خود به خود وضو مي گيرد، نور بر نور است، چنان كه در اخبار آمد: (وضو علي وضو نور عن نور). و وضو گرفتن در خواب بیانگر برآورده شدن حاجات است
  2. وضو گرفتن نشان دهنده رسیدن به مقاصد است و عدم انجام آن در خواب بیانگر قهقرایی یا قهقرایی در امری است که اهمیت زیادی دارد.
  3. آب در خواب دلالت بر حیات نیک دارد پس هر کس آن را در خواب ببیند یا با انتهای آن لمس کند یا با آن غسل کند ممکن است روزی خود را زیاد یا زیاد کند و آب در خواب از نشانه های آن است. از سعادت و سعادت.
  4. و اما پدیده دوم که غالباً مربوط به دیدن وضو در خواب است، پدیده نماز است.
  5. دعا در خواب به هفت صورت تعبیر می شود، امنیت و سعادت بیننده، غرور و افتخار و شادی پس از سختی است.
  6. نماز در خواب نیز بیانگر برآورده شدن خواسته و برآورده شدن حاجت است و امام صادق نیز می فرماید: خواب سجده بیانگر رسیدن به مقصود است و از نشانه های پیروزی و پیروزی است.
  7. وضو در همه عقاید فال نیک است و امانی از خداوند متعال است. و هر کس در تونل وضو بگیرد یا غسل کند چیزی به دست می آورد که ناخواسته از او گرفته شده است.
  8. و اگر با چیزی که وضو گرفتن با آن جایز نیست وضو بگیرد، درد شدید یا گرفتاری دارد و در انتظار رهایی از اوست، حتی بعد از مدتی.
  9. و هر کس بدون وضو نماز بخواند و تاجر باشد تجارت بدون سرمایه است و اگر ولی باشد نفوذ و اختیاری ندارد.
  10. هر کس در جایی که نمازش جایز نیست، مانند محل زباله، نماز بخواند، در کارش مضطرب است و توان مقاومت در برابر آن را ندارد.
  11. و هر کس ببیند که در بستر خود وضو می گیرد، ممکن است دوست یا عزیزی را ترک کند. و اگر بیننده در بازارها یا غسل وضو بگیرد، اتفاقی می افتد که خداوند متعال و فرشتگان او را به خشم می آورد.
  12. و اگر بر سر صاحبش وضو بگیرد ارث می برد و هر که ببیند صاحبش بر سر او وضو می گیرد ضرر سخت و شرمساری بزرگی به او می رسد.
  13. همچنین گفته شد: وضو امانتی است که بیننده انجام می دهد یا قرضی است که می پردازد یا شهادتی است که پس از صلاح و احسان به او می رسد.
  14. هر که در خواب ببیند وضو گرفت و وضو را تمام کرد، اگر مضطرب شد، خداوند او را راحت می کند یا ترسیده، خداوند او را از وحشت او حفظ می کند، وضو را تمام نکرده، چیزی را که خواسته تمام نمی کند.
  15. و هر کس ببیند که با آب گرم وضو می گیرد یا با آن غسل می کند، گرفتاری و گرفتاری برایش پیش می آید.
  16. وضو در خواب دختر مجرد محمود است، اگر دختر ببیند که آن را کامل تمام می کند، یا ببیند که بعد از او برای نماز آماده می شود.
  17. وضو در این صورت بیانگر اتمام کاری است که شروع کرده یا شروع کرده است و خواب نیز بیانگر رسیدن به مقاصدی است که در دل یا باطن خود خواسته است.
  18. وضو گرفتن زن مجرد در صورتی ممکن است نشان دهنده عقد یا نامزدی او باشد که به طور کامل تمام شده باشد یا ببیند که در مسجد یا حرم مشغول انجام آن است.
  19. تعبیر وضو در خواب برای زن شوهردار
  20. اگر زن شوهردار ببیند که با آب پاکیزه ای که فاسد و کثیف نیست وضو می گیرد، در بیداری برای کار خیری پیش می رود که ثواب آن خوب و زیاد است.
  21. اگر زن شوهردار ببیند که در خواب وضو می گیرد، بعد از این وضو، نماز، قرآن، ذکر یا دعا می خواند، در بیداری به چیزی که می خواهد برسد.
  22. در خواب دیدن زن شوهردار که گویی وضو او در جای نجسی مانند حمام (حمام) یا نزدیک محلی برای ریختن زباله یا مانند آن است، خوب نیست، زیرا وضو گرفتن در مساجد و عبادتگاه ها ستوده است. .
  23. هر آنچه در خواب زن باردار مربوط به آب است، حکایت از سلامتی و شفا دارد، اگر زن حامله ببیند که قبل از نماز شروع به وضو گرفتن می کند، بیانگر زایمان آسان یا بارداری است که هیچ مشکل و مشکلی ندارد. فرمان و یاری خداوند.
  24. وضو گرفتن مرد در خواب بیانگر خیر در تعقیب یا استقامت اوست، اگر مجردی ببیند که در حال تمام شدن وضو است و بعد نمازش را شروع کرده و آن را تمام و کمال تمام بخواند، بیانگر تمام شدن وضو است. دین از طریق ازدواج
  25. وضو در خواب مرد به معنای کسب مال یا مال حلال است، اگر آن وضو در خواب با آب پاک یا پاکیزه گرفته شده باشد.

رویت وضو در خواب شیخ وسیم یوسف – یوتیوب

تعبیر وضو در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا