معنی ماهی در خواب

مطالب: رویای خرید ماهی برای زن باردار، برای زن متاهل، برای زن مجرد، تمیز کردن ماهی بزرگ، فروش ماهی زنده

معنی ماهی در خواب

  1. هر که ببیند از ماهی ماهی می خرد، کنیز می خرد یا با زن ازدواج می کند.
  2. هر کس در خواب ببیند ماهی گندیده می خورد و غذای خوب پیش او می گذارد، عقد حرام می کند و برخی از زنان را حلال می گذارد.
  3. خرید ماهی در خواب به این معنی است که شما مسئول سعادت خانواده خود خواهید بود
  4. هر کس در خواب ببیند که نهنگ یا نعمتی می خواهد و از او فرار می کند، حریفش می خواهد مال او را انکار کند و جز با نزاع سخت قادر به انجام آن نیست.
  5. هر کس نهنگی را در برکه یا برکه با دهان باز ببیند، زندانی می شود.
  6. هر کس ببیند برای خرید ماهی از فروشنده انتخاب می کند، سپس نظرش را عوض می کند و آن را رها می کند، دلالت می کند که رزقی هست که تو در آن سهمی نخواهی داشت، ولی خداوند به تو رزق بسیار بهتری می دهد. از او
  7. دیدن ماهی در خواب اخطار اتفاقی است که در شرف وقوع است و تعبیر این موضوع و مثبت یا منفی آن بستگی به محل دیدن ماهی یا شرایط خواب دارد.
  8. اگر می بینید که ماهی در آب تمیز و زلال شنا می کند، این پیش بینی می کند که به اکتشافات و موفقیت های جدیدی دست خواهید یافت که در آن خواهید درخشید. این ممکن است به این معنی باشد که شما در محل کار خود ترفیع کسب خواهید کرد یا فرصت جدیدی برای کار در موقعیت یا شرکت مهمتری نسبت به موقعیتی که در حال حاضر در آن مشغول به کار هستید دریافت خواهید کرد.
  9. دیدن ماهی در خواب مایه خیر و برکت زندگی شما و فال نیک است زیرا درهای خوشبختی و موفقیت به روی شما باز خواهد شد.
  10. خوردن ماهی تازه در خواب، برای کسی که آن را می خورد، فال نیک است، زیرا بر زندگی کسی که خواب می بیند، برکت می دهد و خبر از زندگی شاد و خشنود می دهد که بخت شما را در آن می کشاند.
  11. خواب خوردن ماهی تازه همراه با احساس سوزن سوزن شدن به خاطر حواس، بیانگر این است که موفقیت و خوشبختی در راه است، اما پس از چند سختی بر شما غلبه خواهید کرد.
  12. اگر خواب ببینید که ماهی خام می خورید و احساس می کنید که حواس شما را آزار می دهد، این بدان معناست که تمام تلاش های شما بیهوده خواهد بود و نمی توانید به آنچه می خواهید برسید.
  13. اگر در خواب دیدید که ماهی بزرگی گرفتید، به این معنی است که در این زندگی خیر فراوان در سطح مالی و عاطفی سهم خوبی خواهید داشت.
  14. صید ماهی بزرگ در خواب، نشانه سود و نیکی است.
  15. اگر اندازه ماهی در خواب بزرگ است، اما شدید نیست، این نشان دهنده پیچیدگی و کندی امور بیننده خواب و همچنین کند شدن برخی از کارهای مربوط به زندگی او است. شل بودن ماهی در خواب، دلیل خوبی برای بیننده خواب است که می خواهد با دیگری شریک شود و هر چه ماهی بدون فلس طولانی تر باشد، بیانگر اعمال باطل است، زیرا ماهی بدون فلس از دست می لغزد.
  16. اگر خواب بیننده ماهی مرده را در دریا ببیند، این نشانه چیزی است که او آرزوی آن را دارد، اما به آن نمی رسد.

تعبیر خواب ماهی – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=Bxu_wmXp2pk

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا