تعبیر رنگ سیاه در خواب

خواب سیاه به چند صورت است، مانند تعبیر رنگ سیاه در خواب، دیدن سیاه پوشیدن، پوشیدن لباس مشکی، خرید لباس مشکی، ماشین مشکی یا پیراهن مشکی برای مجردها، زنان متاهل. زنان باردار و مطلقه و مردان برای ابن سیرین و امام صادق و تفاسیر بیشتر در متن مقاله زیر

سیاهی در خواب غوغا و پول است. سیاهی برای کسانی نیست که به پوشیدن آن عادت کرده اند، شکوه و آرامش است و برای غیر معمول پریشانی و اندوه است. ابن سیرین رحمه الله هر پول سیاهی به دست می آورد. و هر که در خواب ببیند که با زن سیاهپوست کوتاه قد ازدواج کرد، سیاهی او فراوانی مال و کوتاهی او کوتاهی عمر اوست. و هر کس می دید که غلام سیاه نوبی به او می دهد، کیسه های زغال به او می دادند. و گفته شد: سیاهی خواب خود را ستایش نمی کند به خاطر ذکر بد در گفتارش، و سیاهی بدن تاریک می شود. اگر در خواب شیر سفید شود، بیانگر حمد و ستایش زیبا، ترک گناه و ایمان پس از کفر است، هر که دست خود را بدون بدن سفید کرده باشد، نشانگر ظهور کرامت برای اهل صالح، پیروزی بر دشمنان، نزدیکی به بزرگواران است. و مقام بالا و تمام سودان بد دان است و ترکیه چیزی را دوست دارد

تعبیر رنگ سیاه در خواب

اگر انسان در خواب حیوانات سیاه را ببیند، بیانگر زیان بزرگی برای بیننده است، اما اگر موش سیاه ببیند، بیانگر وجود کلاهبردار و دزد در زندگی بیننده است، اما اگر ببیند گربه سیاه، این نشان می دهد که بیننده در اثر حسادت در معرض آسیب زیادی قرار می گیرد.

تعبیر رنگ سیاه در خواب ابن سیرین

ابن سیرین می گوید دیدن رنگ سیاه در خواب، بیانگر غم و اندوه و نگرانی و اندوه است در صورتی که صاحب بینا عادت به پوشیدن لباس سیاه نداشته باشد، از بیماری و دیدن رنگ سیاه در خواب، دلالت بر نگرانی و اندوه دارد و این بینش. ممکن است نشان دهنده مرگ بیننده باشد.

تعبیر رنگ سیاه در خواب

فقهای تعبیر خواب می گویند: اگر دختر مجردی در خواب ببیند که لباس سیاه بر تن دارد، بیانگر این است که دچار تنهایی و نگرانی و اندوه می شود، مخصوصاً اگر آن را در مجلس عروسی بپوشد.

اما اگر دختر مجردی در خواب ببیند که کت و شلوار مشکی پوشیده است، بیانگر موفقیت و سرآمدی در تحصیل و کار است، اما اگر دختر مجرد ببیند که اثاثیه اتاق خود را به رنگ مشکی تغییر می دهد، بیانگر این است که او سفر به خارج.

تعبیر رنگ سیاه در خواب زن متاهل

علمای تعبیر خواب می گویند اگر زن متاهلی در خواب ببیند که مشکی پوشیده است، بیانگر آن است که در زندگی دچار اضطراب و تنش است و این بینش بیانگر ترس از آینده و بی پولی است. اما اگر زن متاهلی در خواب ببیند که لباس مشکی زیبایی به تن دارد، بیانگر آن است که تغییرات مثبت زیادی در زندگی او به خصوص در رابطه با همسرش رخ خواهد داد. اگر زن ببیند پرده های خانه سیاه است، نشان دهنده این است که خاطرات سخت و دردناکی دارد و مشکلات زیادی در زندگی اش دارد.

تعبیر خواب: سیاهی یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا