تعبیر گردنبند در خواب

معنی گردنبند برای زن مجرد، برای زن، برای زن باردار، برای زن مطلقه، اعم از پوشیدن، خرید، فروش، گم شدن گردنبند، طلا، زنجیر نقره، امام صادق، گردنبند ابن سیرین.

تعبیر گردنبند در خواب

  1. گردن بند در خواب ممکن است به عنوان مسئولیتی که بیننده خواب در زندگی خود به دوش می کشد، اعم از موقعیت، ازدواج، فرزند یا امانت تعبیر شود.
  2. دیدن شکستن گردنبند در خواب ممکن است نشان دهنده شکست، مرگ، انزوا یا طلاق باشد، طبق آنچه که گردنبند نماد آن است.
  3. دیدن سنگینی گردنبند در خواب و اینکه بیننده خواب نمی تواند آن را حمل کند، بیانگر عجز یا ضعفی است که بیننده خواب ممکن است با آن مواجه شود.
  4. دیدن گردن بند در خواب برای زن ممکن است نشان دهنده امانتی باشد که به او سپرده شده است، به خصوص اگر گردنبند از طلا، نقره یا الماس باشد.
  5. دیدن گردنبند برای یک زن باردار ممکن است به یک نوزاد پسر اشاره داشته باشد
  6. دیدن گردنبند برای یک دختر مجرد ممکن است نشان دهنده ازدواج او باشد
  7. گردن بند در خواب برای مرد اگر از طلا باشد مقام یا مقام و امانت در انجام امری است و هر چه زنجیر آن مجلل و باارزشتر باشد مقام بزرگتر است.
  8. یک گردنبند نقره در خواب برای یک مرد ممکن است نشان دهنده ازدواج او با اولین فرزند باکره باشد
  9. دیدن گردنبند آهنی ممکن است نشان دهنده قدرت و استحکام در برخورد با مسائل باشد
  10. دیدن گردن بند در خواب اعم از الماس یا طلا یا نقره، اشاره به مالی است که از طرف شوهر به زن سپرده می شود و این در صورتی است که بینایی برای زن باشد.
  11. و اما مردی که گردنبند را در خواب می بیند، رویای او نماد فریب، حیله گری و پیدایش شرایط مرموز است، دیدن گردنبند در خواب در برخی موارد نماد فرزند و شوهر است.
  12. دیدن گردن بند اعم از طلا یا نقره در خواب، بیانگر زیبایی و زینت است.
  13. و اما کسى که در خواب گردنبندى از طلا و مروارید آراسته ببیند و بیننده مرد باشد، رؤیت او نشانگر مقام و مقام و وظایفى است که در اداره امور قومش به او محول شده است.
  14. اما اگر رؤیت برای مرد باشد و ببیند که گردنبندی از طلا دارد و با جواهر آراسته شده است، رؤیت اشاره به مقام و مالی است که بیننده خواب به دست می آورد.
  15. اما اگر نقره باشد، رؤیا حکایت از ازدواج او با زنی زیبا و خوب دارد
  16. ولى اگر گردن بند آهنى باشد، رؤيت حاكى از حكم و مقامى است كه بيننده همراه با قوت و استحكام به دست مى آورد و اگر رؤيت براى گردنبندى از مهره باشد، خلاف آن است.
  17. و زن حامله ای که در خواب گردنبند را می بیند، رؤیتش اشاره به پسری است که به دنیا می آورد و اگر رؤیت برای دختر مجرد باشد، رؤیت نماد ازدواج است.
  18. اما اگر انسان اعم از زن یا مرد ببیند که گردنبند شکسته شده است، رویت حکایت از عزل این حاکم از منصب خود دارد.
  19. ولى كسى كه در خواب ببيند كه گردنبندى را كه از طلا و نقره ساخته شده به خاطر وزن آن نمى تواند حمل كند، رؤيت نشان مى دهد كه كارى را كه انجام مى دهد تمام نمى كند و از آن سست مى شود.

تعبیر گردنبند بر گردن در خواب

هر کس آنچه را که بر گردن اوست مانند گردنبند و بند و بنایی و مانند آن را ببیند یا نیکی کرده باشد اگر مجرد باشد ازدواج کند و حائل حامله شود و زن حامله صاحب فرزند شود. . اگر مذکر باشد پسر نر است وگرنه ماده است. و اگر آن را مناسب برای دولت، در اختیار گرفت، و تنها اداره معاش، و معیشت خود را. اما اگر ببیند گردنش نازک شده، یا آبسه یا زخم در آن روییده، یا بد کیفیت شده، غم و غصه و بدهی و کار بدی است و رزق و روزی و منافعش مختل می شود.

گردآورنده گفت: حوادث در گردن را در نظر می گرفت. چنانکه شخصی به من گفت: دیدم چشمانم در گردنم است، گفتم: در آن طلوع آفتاب است. زنی گفت: شخصی را دیدم که چشمش به گردن من است، گفتم: از تو بچه دارد؟ گفت: آری، گفتم: با آنها نیکی کن. مانند او زن دیگری دید، گفت: در تو نیز همین گونه است. دیگری گفت: دیدم پوست گردنم افتاده است، گفتم: کانال خانه تو در حال سقوط است. قاضى ديد كه گردنش افتاد، گفتم: بركنار مى شوى و تمام امانت ها و امانت ها در گردنت گرفته مى شود. و مردی نقاب پوش دید که گردنش پاره شده، گفتم: توبه کن و سیلی گردنت تمام می شود. زنی دید که گردنش پر از آبله است و خوب است و به او آسیبی نمی رساند، گفتم: با رزق و روزی برایت باز می شود و گردنبندی با جواهرات یا مهره های زیبا می خرید و چنین بود. .

تفسیر رؤیاهای گردنبند یا زنجیر طلا – وصم یوسف – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=YV_AGdRZTVs

چشم انداز گردنبند – یوتیوب

تعبیر دیدن گردنبند و انگشتر با استاد ایاد العدوان – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا