تعبیر خواب گردو

تعبیر خواب آجیل برای دختر، مجرد برای زن باردار، بادام برای زن مطلقه.

تعبیر خواب گردو

دیدن گردو در خواب، فال خوشی‌ها و نعمت‌های پربار است، اگر در خواب دیدید که مهره‌ای گندیده می‌شکنید، به این معنی است که انتظارات شما به تلخی و فروپاشی ناگوار تبدیل می‌شود.

گردو دلالت بر طول عمر و دلالت بر برگرداندن حروف شوهر و حلال بودن امور سخت دارد و گردو شکسته پول بدون خستگی است.

اگر در خواب دیدید که گردو جمع آوری می کنید، تعبیر آن موفقیت در تجارت و موفقیت در اقیانوس شور است.

هر کس در خواب ببیند که بر درخت گردو است به مردی بزرگ غیر عرب دلبسته است و اگر از آن فرود آید رابطه او با همنشینش کامل نمی شود.

تعبیر آجیل در خواب ابن سیرین

اگر ببیند که گردویی را زد که حرکت کرد و صدا داشت، اگر مهره حرکت کرد یا صدا کرد یا با آن بازی کرد، او را همراهی می کنند و قمار بر دوست خود می برد و هر چه با آن قمار می کند نیز اگر صاحبش را می برد. ماه بر آنچه خواسته و اساس همه آن حرام و فساد است.

و اگر ببیند که بر درخت گردو است، به کور عظیم الجثه دلبسته است، و اگر از آن فرود آید، آنچه میان او و آن مرد است تمام نمی شود، دید که چون افتاد مرد، اگر هنگام افتادن نمرده زنده می ماند و همینطور اگر ببیند در آن وقت دست یا پاهایش شکسته است هلاک می شود و مصیبت بزرگی به او می رسد، ولی بعد از آن زنده می ماند.

و هر درخت بزرگی از گردو می گذرد و در ذات خود مانند گردو به غیر عرب نسبت داده می شود، چه بسا درخت به زنان نیز اشاره کند که آن را سیراب کنند و آن را حمل کنند و میوه اش را به دنیا آورند و ممکن است دلالت بر دکان داشته باشد. سفره ها و غلامان و بندگان و حیوانات و چهارپایان و همه جاهای دیگر که به غذا و پول معروف است، مانند محل دفن زباله و انبار، و شاید دلالت بر ادیان و عقاید داشته باشد، زیرا خداوند متعال کلمه نیک را به درخت نیک که نخل است تشبیه کرده است. و رسول خدا صلی الله علیه و آله از مرد مسلمان شروع کرد و اولین درختی که در خواب گرفت نمازی بود که برای امتش کرد.

تعبیر آجیل در خواب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا