تعبیر خواب خویشاوندان

رویای اقوام برای دختر مجرد برای زن متاهل برای زن باردار در خانه ما به شما تقدیم می کنیم درود بر اقوام جمع شدن اقوام ملاقات اقوام برای ضیافت خواب نزاع با اقوام خانواده در خواب

تعبیر خواب خویشاوندان

  1. رؤیت اقارب دلالت بر چیزهای مختلف دارد، ولی در امر عامّه اخیر که در نزد مردم است یا علم را با آن ها منتشر می کند یا همگان را می بینند، غالب است و به شخص بیننده مربوط نیست مگر در موارد محدود.
  2. همچنین خواب خویشاوندان بیانگر اتفاقاتی در آینده نزدیک به معنای رابطه افرادی است که رویا در اطراف آنها می چرخد.
  3. نشان دهنده برجسته ترین واقعه در خواب شادی و اندوه و وقوع چیزی شبیه به خواب یا چیزی است که بر آن دلالت دارد.
  4. دیدن اقوام همیشه به معنی بدبختی یا عروسی است، زیرا ملاقات اقوام اغلب در مصیبت یا رویدادی مانند عروسی است.
  5. وقتی اقوام را در خانه می بینید، اول به رابطه با آنها بستگی دارد، سپس به مکان آنها از مکان های خانه، سپس وضعیتی که در آن غذا می خورند، صحبت می کنند، دعوا می کنند، چت می کنند یا فقط ساکت می نشینند.
  6. هر کس مرد یا مونثی را ببیند که در خانه خویشاوندانی دارد در حالی که در اتاق خواب او نشسته اند، بیانگر اتفاق بدی است که ممکن است در خود یا فرزندانش یا پولش برای او بیفتد.
  7. هر که آنها را در محل پذیرایی از میهمان ببیند، اگر حالشان مورد رضایت بیننده باشد، به برکت یکی از آنها از مصیبت یا ناراحتی خود خارج می شود.
  8. اگر حال آنها بیننده را غمگین کند، یکی از آنها یا یکی از نزدیکان آنها باعث افزایش یا ایجاد بحران یا بلا برای بیننده می شود.
  9. اگر سکوت بدون حرف زدن با آنهاست، باید در حضور همه بی گناهی خود را ثابت کند، به عبارت دیگر به زندگی بعدی او چه موفق باشد و چه شکست خورده به او نگاه می کنند و می گویند شرط بندی است. در مورد شکست او، اما ایده آل خواهد بود.
  10. هنگامی که خویشاوندان برای غذا خوردن در خانه بیننده جمع می شوند، برای او بهتر است در جای مناسب برای خوردن و غذا خوردن باشد، مانند جای وسیعی از خانه یا جاهایی که غذا درست می کنند یا مردم جمع می شوند.
  11. اگر در اتاق خواب یا حمام باشد غمی است که خانواده را فرا می گیرد و بیننده را بیش از آنها نگران می کند.
  12. و اگر بیننده آن است که به آنها غذا می دهد، از آنها چیزی می خواهد که برآورده نمی شود.
  13. اگر با آنها برای غذا بنشیند، طلب خود را می گیرد و خیر و روزی می گیرد
  14. و اگر اجتماع اقارب از بیرون یا اطراف خانه بر در خانه باشد، امری است که برای مردم آشکار می شود یا رسوایی است که به بیننده یا ساکن این خانه سرایت می کند.
  15. و اگر در خانه بخورند و اگر با چاشنی بخورند، شادی بزرگی است که از رزق و روزی و غیبت و یا مال باخت به اهل خانه می رسد.
  16. اگر غذا خوردن بی سر و صدا یا بدون مراقبت باشد، به معنای مرگ یا از دست دادن یک نفر از خانواده است.
  17. دیدن خویشاوندان در خواب که در خانه نشسته اند و در مورد یکدیگر صحبت می کنند، در این صورت بیننده خواب چیزی را برنامه ریزی می کند که موفق شود و به ثمر برسد.
  18. اگر در مورد افرادی صحبت کنند که وجود ندارند، مانند غیبت و شایعات، بیننده در رسیدن به موفقیت برای آنچه می خواهند شکست می خورد.
  19. در صورتی که گفتگوی آنها در برابر مردم یا در جاده با هم یا در بازار یا مکانی که رهگذران در آن حضور دارند باشد، یکی از بستگان او رازی را فاش می کند که او را در برابر همه آشکار می کند. و ذلیل شود و از امری که نازل شده است، خواه متهم باشد یا متهم به دروغ، شرم و خواری کند.

تفسیر بینش خویشاوندان – YouTube https://www.youtube.com/watch?v=SPP0MJQ7_h4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا