تعبیر جویدن آدامس در خواب

معنی آدامس یا کندر برای زنان مجرد، متاهل، زنان باردار، زنان مطلقه، اعم از خریدن غذا در دهان، انداختن داخل دهان با آب دهان، نوشته ابن سیرین، نابلسی، امام صادق و غیره.

تعبیر جویدن آدامس در خواب

هر که در خواب ببیند که آدامس می جود، فسق می کند و این کار قوم لوط است. و اگر ببیند کندر می جود و آدامس می جود، تبدیل به امری می شود که در آن صحبت و تکرار زیاد است، مانند اختلاف یا شکایت یا مانند آن.

آدامس در خواب ابن سیرین هر که ببیند آن را می جود در دعوا پولی به او می رسد. می گفتند آدامس جویدن کار زشتی است، زیرا کار قوم لوط است

تعبیر جویدن آدامس در خواب

اگر شخصی در خواب ببیند که از کسی آدامس می جود، این دیدن نشان دهنده رنج شدید او از غم و اندوه و مشکلات است، در حالی که دیدن آدامس دادن ممکن است حاکی از غیبت و غیبت باشد.از همه بحران ها و عواقب سخت. او در حال عبور است

شرح آدامس برای ابن سیرین

ابن سیرین می گوید دیدن آدامس در خواب، این رؤیت ممکن است بیانگر این باشد که بیننده در معرض نگرانی ها، مشکلات، غم ها و بحران های سخت قرار می گیرد و غالباً بیانگر شکست و رنج شدید از فقر و از دست دادن مالی فراوان است. رؤیای خلاص شدن از آدامس و دور انداختن آن، بینایی ممکن است بیانگر رفع نگرانی ها، مشکلات و غم ها باشد و همچنین بیانگر به زودی خبرهای خوش، خبرهای خوش و اتفاقات خوشایند باشد.

تعبیر خواب آدامس برای زنان مجرد

دختر مجردی که در خواب می بیند که در حال جویدن آدامس است، این دید ممکن است نشان دهنده دشواری برآورده شدن تمام آرزوهایی باشد که می خواهد برآورده کند، در حالی که رویای خلاص شدن از شر آدامس ممکن است نشان دهنده بهبود وضعیت او باشد. و بهتر است، در حالی که دیدن آدامس چسبیده به لباس ممکن است حاکی از حضور اطرافیان او باشد در حالی که آنها متنفر، حسادت و حیله گر هستند و می خواهند زندگی او را نابود کنند.

تعبیر جویدن آدامس در خواب برای زن متاهل

زن متاهلی که در خواب آدامس می بیند ممکن است نشان دهنده این باشد که اختلافات زناشویی زیاد است و این مشکلات منجر به جدایی یا طلاق می شود، در حالی که دیدن آدامس نشان دهنده این است که او در معرض نگرانی ها، مشکلات و غم ها قرار گرفته است. و اگر ببیند که از آدامس خلاص می شود ممکن است حاکی از بارداری نزدیک او باشد و از همه نگرانی ها و مشکلات و غم هایی که با آن روبه رو می شود خلاص شود و زندگی زناشویی او پایدار شود.

تعبیر جویدن آدامس در خواب برای زن باردار

زن حامله ای که در خواب می بیند که در حال جویدن آدامس است، این دید ممکن است نشان دهنده درد شدید او در دوران بارداری باشد و این دیدن برای او هشداری است که هنگام زایمان جنینش در هنگام زایمان دچار مشکلات سلامتی زیادی خواهد شد. دور انداختن آدامس ممکن است نشان دهنده زایمان آسان و نزدیک بدون مشکل باشد و او و کودکش در سلامت کامل هستند.

تعبیر خواب: آدامس جویدن یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا