تعبیر طلاق در خواب

دیدن طلاق در خواب شوهرم مرا به خاطر دختر مجرد طلاق داد برای زن شوهردار برای زن باردار برای زن مطلقه شوهر زنش را طلاق داد خواب طلاق سه گانه برای ابن سیرین توسط امام صادق و غیره

به طور کلی طلاق در خواب به ضرر و زیان و عاقبت اشاره دارد. با تعابیر مختلف خواب طلاق از نظر بزرگان مفسر آشنا شوید:

از نظر ابن سیرین، طلاق در خواب نماد فقر و پایان روابط است، زیرا تأیید آن است که شخصی که آن را می بیند می تواند از خود راضی باشد.

در مورد نابلسی طلاق در خواب مجرد به معنای جدایی او از آنچه هست است و طلاق متاهل رزق او را باطل می کند و طلاق مریض مرگ اوست و هر که ببیند زن خود را رجع کرده است. شغل خود را از دست داد یا منبع امرار معاش خود را رها کرد، اما هر که زنی داشت و در خواب خود را دید، او را طلاق داد، این دلیل بر مرگ اوست.

و اما تعبیر ابن شاهین شیخ مفسرین می بیند که هر که خود را در حال طلاق گرفتن از زن خود ببیند، این نشان می دهد که صاحب رؤیت رئیس خود را ترک می کند و اگر بینا مقام و منزلت بالایی داشته باشد. از مقامش برکنار شود و هر کس ببیند که زنش را طلاق کامل برای همیشه طلاق داده است، یعنی کارش را رها کرده و دیگر قصد بازگشت به او را ندارد و هر که ببیند زنش را رجعی طلاق داده است، نشانگر حسادت و میل به به همسر عزیزش برگرد و هر که مریض بود و خود را دید که یک بار زنش را طلاق می‌دهد، این بدان معناست که از بیماری خود بهبود می‌یابد.

تعبیر دیگری هم در خواب طلاق وجود دارد، بنابراین هر کس خود را ببیند که زن خود را به طلاق رجعی طلاق داده است، به این معنی است که با دوست قدیمی ملاقات می کند و به دوستی آنها باز می گردد.

تعبیر طلاق در خواب

هم امام ابن سیرین و هم امام نابلسی ذکر کرده اند که طلاق در خواب در مواردی بیانگر تغییر حال و روزی و خیر و در موارد دیگر بیانگر مرگ و جدایی و فقر و زوال مقام است و اشاره به تغییر حال و روزی و نیکی دارد. شرایط و تغییر آنها، اما کسی که در خواب ببیند که در خواب زنش را طلاق داد در حالی که در بیداری ازدواج کرده است، رؤیت اشاره به مال و مالی است که به دست می آورد و منتفعی که بیننده با آن دارد. رزق و روزی در بیداری است، در واقع بینش او حکایت از عزل او از این مقام و پایان حکومت او دارد.

در موردی که شخص ببیند زن خود را رجعی طلاق داده، رؤیت حاکی از آن است که این شخص حرفه خود را رها می کند و آن را ترک می کند و به آن عمل نمی کند. سپس رؤیت او حکایت از مرگ این همسر و جدایی آنها دارد، مرض، زیرا رؤیت نشان دهنده بهبودی است انشاءالله که به مرض مبتلا شده است و در موردی که مردی در خواب می بیند ذکر کرده است که او از همسرش طلاق گرفت و بعد از جدایی بین آنها به او حسادت کرد، این بینش حکایت از عشق واقعی مرد به این زن و اشتیاق او برای جلب رضایت او و ایجاد خوشبختی برای خود دارد.

و در برخی از تعابیر رؤیت طلاق گفته شده است که هر که در خواب ببیند که زن خود را طلاق داد، رؤیت حاکی از کنایه و بیگانگی است که بین زوجین پیش می آید، یا اینکه رؤیت اشاره به فقر و زیان دادن است. مال و زیان آن و نیز ممکن است اشاره به پند و اندرزی باشد که بیننده خواب به یکی از دوستان صمیمی خود می کند و برای شخص متدین و صاحب منش و ایمان و تقوا اگر در خواب ببیند که طلاق گرفته است. همسرش، سپس رؤیت او نشان می دهد که این شخص خود را وقف عبادت خدا و گوشه گیری از مردم و دنیای آنها کرده است.

برای مجرد در خواب است جدایی او از آنچه هست و طلاق متاهل زندگی یا مرگ او را باطل می کند مخصوصاً اگر مریض باشد و گفته اند هر که ببیند زن خود را طلاق داد از او جدا می شود. پادشاهی که با او بود و گفته شد که از او جدا شده است و طلاق نشانگر فقر است و زن اختیار مرد و دنیای اوست و هر که زنی داشته باشد و ببیند که او را طلاق داد. بمیرد و همچنین اگر او را بفروشد یا آزاد کند و اگر طلاقش دهد به سلامتی او امیدوار است.

تعبیر خواب طلاق ابن شاهین

هر که در خواب ببیند که زن خود را طلاق داده است، بی نیاز از خداوند متعال است که می فرماید: {وَ إِذَا رَجَعُونَ فَأَنَّهُ اللَّهَ عَلَیْهُ قَدْرَهَاً} گفته شد که صاحب این خواب از رئیس خود جدا می شود، زیرا زنان فریب می خورند. مانند پادشاهان و گفته می شد که اگر بیننده منصبی داشته باشد برکنار می شود و هر که ببیند زن خود را طلاق داد و سپس به او حسادت کرد مشتاق است او را مرور کند زیرا حسادت در گذرگاه دلالت بر دقت دارد. یا کنیز، کاهش آن است، هر که ببیند زنش را یک بار طلاق داد و او مریض بود و زنش مریض بود، یکی از آنها مرضش شفا می‌یابد، و اگر طلاق سه مرتبه بود. نشان دهنده مرگ بیمار است. می گفتند هر که ببیند زنش را طلاق می دهد، دوستش را سخت سرزنش می کند یا او را به تهمت می زند، چرخ و پول می رود و به چیزی می رسد که می خواهد اگر از زن بدش بیاید و با مرد دعوا کند.

تعبیر خواب طلاق – یوتیوب

https://www.youtube.com/watch?v=QK0NI6oCO68

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا