تعبیر زدن دست یا چوب در خواب

تعبیر خواب کتک زدن با دست

تعبیر خواب کتک زدن به صورت

تعبیر خواب کتک زدن با چوب

تعبیر خواب کتک زدن به پشت

تعبیر خواب کتک زدن پدر به دخترش

تعبیر خواب کتک زدن شوهر زنش

کتک زدن در خواب برای زنان مجرد

تعبیر خواب ضربه زدن به صورت

کتک زدن به طور کلی در خواب و خواب نشانه و نشانه خیری است که بیننده در زندگی واقعی خود به دست می آورد.کتاب های تعبیر برای هر کدام که در این مطلب تعبیر دیدن ضربت خوردن را ارائه خواهیم کرد. دست یا چوب یا زدن مرده در خواب و خواب هم برای امام ابن سیرین و هم امام نابلسی

تعبیر زدن دست یا چوب در خواب

امام ابن سیرین می گوید: دیدن کتک در خواب، اشاره به خیر و منفعتی است که کتک خورده به دست می آورد، اما کسی که در خواب ببیند که شخصی در خواب او را با چوب چوب زده است، رؤیت اشاره به این دارد که وعده هایی که آن شخص به بیننده داده است که به آن عمل نکرده و عمل نکرده است و کسی که در خواب ببیند که یکی از صاحب منصبان یا حاکمان در خواب او را با چوبی از چوب کتک می زند، رؤیت اشاره می کند. به منفعت و لباسی که بیننده خواب از آن حاکم یا مقامی می گیرد که رؤیت در هوای سرد باشد یا صاحب منصب به پشت او زده باشد، رؤیت حاکی از پرداخت دیونی است که بر صاحب خانه انباشته شده است. دید آن حاکم یا مقام.

و از تعبیر دیدن ضرب و شتم در خواب و خواب که دلالت بر میل به تغییر حال و دعوت به چیزهایی دارد، آنکه در خواب ببیند که با دست و چوب بر سر انسان می زند. رؤیا بیانگر تمایل بیننده برای تغییر مسئول خود و رئیسش است، ضربه زدن به شخصی و زدن پلک های او، رؤیا بیانگر تمایل بیننده برای فساد آن مرد و خنثی کردن او در راه حق و پیروان بدعت های او است. و گمراهی

برخی از مفسران ذکر کرده اند که دیدن ضرب و شتم به دعا و خشمی است که کتک زننده از آن رنج می برد.

تعبیر ضربه زدن با چوب یا دست در خواب

امام نابلسی در کتاب تعبیر خواب خود اشاره کرده است که دیدن ضربت با دست یا چوب نشان دهنده خیر و رزق و منفعتی است که بیننده در زندگی واقعی خود در صورت کتک خوردن به دست می آورد. مردم در مورد بیننده سخن می گویند و اگر بعد از کتک خوردن در خواب از بیننده خون جاری شود، بینایی او بیانگر از بین رفتن مال و ضرر او در حقیقت است.

و اما کسى که در خواب ببیند که با نی کتک خورده یا راه مى رود، رؤیت حاکى از فال بد است، زیرا راه رفتن بیش از هر مورد دیگر براى شلاق و مجازات است.

تعبیر دیدن ضربه مرده در خواب

هم امام ابن سیرین و هم امام نابلسی ذکر کرده اند که هر کس در خواب ببیند که یکی از افرادی که از دنیا رفته در حال کتک خوردن است، رؤیت به فال بدی اشاره دارد که در آن خیر نیست، اشاره به گناهان و نافرمانی است. که بیننده مرتکب شد و غرق شد و یا در بیداری قصد انجام آنها را داشته باشد قوت ایمان و والای اخلاق و زهد در دنیا و حسن معاشرت با مردم.

تعبیر رؤیای ضرب و شتم در خواب – یوتیوب

https://www.youtube.com/watch?v=EiyPYSzpI8I

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا