دیدن چربی در خواب

رؤیت روغن برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای مرد متاهل و برای یک جوان مجرد، چه خریدن آشپزی، چه خوردن، چه خوردن و غیره برای ابن سیرین. امام صادق و نابلسی

دیدن چربی در خواب

چربی حیوانی که گوشت آن در خواب خورده می شود رزق و روزی دائمی و لباس بسیار است و چربی حیوانی که گوشت آن خورده نمی شود بیانگر مال حرام، زنا، ارتداد از دین یا بازگشت به آنچه دارد. حرام و آنچه از چربی به عنوان دارو استفاده می شود، دیدن آن در خواب بیانگر شفای امراض و نیاز به آن در بیماری است که آن را پایین می آورد، چه بسا چربی دلالت بر شادی و لذت و شفای مریض داشته باشد و چربی نیز بیانگر آن باشد. پول خالصی که هیچ چیز برای اطرافیانش بدون دردسر باقی نمی گذارد. دیدن چربی یک پوشش است زیرا اغلب گوشت را می پوشاند.

ديدن چاق حاكي از رزق آسان و راحت است كه خسته نمي شود

هر که در خواب ببیند چاق یا چاق می خورد، باروری و ثروت او را زیاد می کند، اگر در خواب ببینید غرق در چربی هستید، بیانگر مسافرت هایی است که در آن با غریبه ها خوش می گذرانید، اما آنها مؤدب هستند، اگر ببینید چاق در خواب، این پیش بینی می کند که به زودی پول و عشق را از دست خواهید داد.

تعبیر خواب چاق ابن سیرین

عالم بزرگ ابن سیرین دیدن چاق در خواب را نشانه قوت و کسب مال و رزق فراوان برای بیننده خواب تعبیر کرده است. چربی در خواب بیانگر فرزندان و اعتبار در واقعیت است.

تعبیر خواب چاق ابن شاهین

عالم ابن شاهین دیدن چاق در خواب را نشانه خیر و برکت تعبیر کرده است. و اما دیدن چربی که در خواب بر پول حرام خورده نمی شود. دیدن چربی خوردن در خواب نیز بیانگر آن است که بیننده خواب خوب می شود. دیدن چربی خوردن از پرندگان یا جانوران دلیلی بر این است که خواب بیننده از دشمنان یا پادشاهان پول دریافت می کند.

تعبیر خواب دیدن چاق برای نابلسی

نظر نابلسى در ديدن و خوردن چربى، حاكى از قطع نشدن رزق و لباس است. دیدن چربی غیر قابل خوردن دلیل بر زنا و دوری از دین است. دیدن خواب بیننده به گونه ای که گویی با گریس درمان می شود نشان دهنده بهبودی از بیماری است. تعبیر خواب دیدن چربی در خواب نیز نماد شادی و لذت است.

تعبیر چاق در خواب امام صادق علیه السلام

خوردن گوشت خوک در خواب توسط زنان مجرد، نشانه خیر و کامیابی است که در آینده نزدیک به سراغشان می آید. دختری که در خواب گوشت خوک یا چربی سفید می خورد، دلیل بر ازدواج با مردی نیکوکار و دارای دین و اخلاق است. دیدن زن مجردی که پدرش به او تکه چربی می دهد تا بخورد، دلیل بر آن است که لباسی به دست او می رسد که از آن خوشحال می شود. دختری که گوشت را با چربی زیاد و چربی سفید می کند، گواه ارث اوست. دیدن زن مجردی که در خواب با مردی چاق می شود و عاشق او شده است، بیانگر این است که مرد جوانی را دوست دارد و به زودی ازدواج صورت می گیرد. خوردن چربی در خواب دختر در حالی که دوست ندارد، دلیل بر عدم رضایت او از روزی است. زن متاهلی که در خواب چربی سفید می پزد و از آن می خورد، شوهر و فرزندان اوست، دلیل بر خیر و برکت در خانه اوست. دیدن یک زن متاهل که به همسرش غذای خوک می دهد، نشانه عشق و خوشبختی زناشویی بین آنهاست. زنی متاهل در خواب گوشت خوک خورد، علامت آن است که پس از مدتها انتظار برای بچه دار شدن زایمان خواهد کرد. زنی متاهل که در خواب گوشت خوک می خورد، بیانگر بازگشت شوهرش از سفر است. دیدن زن شوهردار که خانواده اش در خواب به او روغن می دهند، نشانه خیر و روزی است که از خانواده به او می رسد.

تعبیر خواب گریس برای خانم های مجرد

زن مجردی که در خواب چاق می بیند، بیانگر این است که با شوهری خوب، خیر و روزی فراوانی نصیبش می شود. دیدن زن مجردی که در خواب پدرش است که تکه ای چربی به او داده است، بیانگر پول زیادی است که از پدرش خواهد گرفت یا لباسی به دست آورد که او را بسیار خوشحال می کند. و اما زن مجردی که در خواب ببیند در حال بریدن گوشت و چربی در آن است، دلیل بر تقسیم ارث پدر و مادر است و سهم خود را از آن ارث می‌برد. دیدن دختر مجردی که در خواب با اشتهای زیاد با مردی چاق می‌خورد، بیانگر این است که او مرد جوانی را دوست دارد و این عشق تاج ازدواج سعادتمندانه خواهد داشت. و اما ديدن خوردن چربى سفيد در خواب بدون اشتها دليل است كه خوب مى شود ولى راضى نيست.

تعبیر خواب روغن برای زن متاهل

دیدن زنی متاهل که در خواب به شوهرش چربی می دهد تا بخورد، بیانگر میزان قدرت و جایگاه بالای شوهر در جامعه است. دیدن زنی متاهل در حال پختن چربی سفید و خوردن آن با خانواده در خواب بیانگر آن است که خانه پر از خیر و برکت می شود و زندگی شادتر می شود. تعبیر خواب دیدن چاق در خواب زن متاهل، بیانگر بچه دار شدن پس از مدت طولانی بی فرزندی است. تعبیر خواب روغن سفید برای زن متاهل در خواب نیز بیانگر بازگشت غایب از سفر یا برآورده شدن آرزوی طولانی است. دیدن اینکه خانواده اش در خواب به او چربی دادند، بیانگر آن است که از خانواده خود خیر و روزی می گیرد و از آنها بهره فراوان می برد.

تعبیر خواب چربی برای زن باردار

به طور کلی چربی در خواب زن باردار نشانه سلامتی او و جنین است. دیدن یک زن باردار در حال خوردن چربی تخم مرغ با اشتها دلیلی بر این است که او آنچه را که می خواهد به دنیا خواهد آورد. دیدن زن حامله ای که در خواب خانواده اش مقدار زیادی چربی سفید به او می دهند بیانگر آن است که بعد از زایمان پول زیادی به او می رسد. ديدن زن باردار كه در حال پختن چربي و تهيه غذا است، حاكي از آن است كه او در حال خوشحالي آماده زايمان است.

تعبیر خواب روغن برای مرد جوان

خوردن چربی سفید در خواب یک مرد جوان گواه این است که او در زندگی خود پول و خوبی به دست خواهد آورد. همینطور وقتی مرد جوانی ببیند زنی به او چاق می دهد، مژده است که در زندگی به خواسته اش می رسد. و اما دیدن مرد جوانی که به خانواده اش چربی سفید می دهد، این نشان می دهد که او فرزند صالحی برای پدر و مادرش است. همچنین دیدن چربی خوردن مرد جوان روی تخت نشان از ازدواج او با زنی زیبا دارد و در این ازدواج خوشحال خواهد شد.

تعبیر خواب چربی برای مرد

ديدن مردي كه چاق مي‌خورد، نشانه آن است كه اولاد ذكور به دنيا مي‌آورد و يا ارث مي‌برد. همچنین مردی که در خواب خود را در حال بریدن چربی سفید می بیند، بیانگر تقسیم پول اوست و در واقع صاحب اعتبار است. مردی که در خواب ببیند به مردم ضیافتی حاوی چربی می دهد، بیانگر رزق فراوانی است که در راه خدا از آن به دست می آورد و به دیگران تقسیم می کند. دیدن مردی در حال خرید چربی در خواب بیانگر این است که سود فراوان حاصل از کار یا تجارت خود را به دست خواهد آورد.

تعبیر خوردن چربی در خواب

اگر جوان مجردی در خواب خود چاق ببیند، بیانگر نزدیک شدن ازدواج این جوان به دختری زیبا و خوش اخلاق است. اما اگر در خواب ببیند که به زن خاصی چربی می دهد، ممکن است دلیل بر ازدواج او با او باشد یا دلیل بر این باشد که از این زن منفعت خواهد گرفت. اگر در خواب ببیند که خانواده خود را از این چربی سیر می کند، این خواب بیانگر این است که این پسر نسبت به پدر و مادرش صالح است. ولى اگر چربى بخورد و از مزه آن لذت ببرد، مژده به ازدواج زود است

دید چربی با چربی روی آن – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا